Maar dat moed je ook weer vermijden staat er eigenlijk, want dan moet je de knijperplekken eruit strijken
Welk wasmiddel gebruiken jullie voor baby kleding?
Wil graag parfumvrij maar vind het dan ook jammer dat de was niet meer lekker ruikt.
Of aan hangers doen! Goed uitklappen en dan aan een hanger. Droogt het nog sneller.
In het begin heb ik alles gewassen met AH puur waspoeder, is parfumvrij. Vond ik wel fijn voor de gevoelige babyhuidjes.
Toen ze wat ouder waren heb ik getest met kleur waspoeder met geur en ze kregen geen uitslag ofzo dus sindsdien gebruiken we dat. Vorig jaar een mega doos omo kleur waspoeder gekocht, die gebruik ik nog steeds. Ik gebruik alleen niet heel veel waspoeder dus mijn was heeft alsnog geen geur, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn.
Azijn als wasverzachter gebruiken, extra spoelen en de wasmachine niet propvol aanzetten. Die muffe geur is echt niet te harden
Ik heb mijn wasmachine twee weken niet kunnen gebruiken en toen ik hem net opendeed stonk hij een beetje, dus ik heb hem leeg op 90° laten draaien met een schepje waspoeder. Is dat goed of had ik het anders moeten aanpakken? Misschien met azijn voortaan? Ik heb dat niet in huis. Is natuurazijn dezelfde azijn als die je door je sla doet of is dat weer wat anders?
Houd je de deur open of dicht als je wasmachine klaar is?
Een monteur vertelde me ooit 2 vaatwastabletten erin op reiningsprohramma
Hij was nu dicht ivm problemen maar normaal op een kier
Gewoon met onze was mee, speciaal baby wasmiddel enzo is echt een reclamepraatje en alleen nodig als je baby echt een heel gevoelige huid heeft maar daar kom je snel genoeg achter.
Op 90 graden draaien is sowieso goed maar waspoeder kan soms juist voor een muffe/nare lucht zorgen (vetluis) en dan is een ontvetter beter, ook op 90 graden prog. Kan een speciale wasmachinereiniger of inderdaad vaatwasblokjes (al heb ik dat zelf nog nooit gebruikt maar goed, het ontvet zeker) Als de lucht na een keer draaien nu met waspoeder weg is, denk ik dat het geen probleem is geweest. En verder inderdaad deur openhouden als je het apparaat niet gebruikt, dan kan het lekker luchten en zal het ook minder snel muf gaan ruiken
thank you!!!
Ik heb zoān platte silliconen wcborstel gekocht omdat dat me hygienischer leek dan zoān standaardborstel. Ik vind die borstels snel goor en koop dan steeds nieuwe, niet heel duurzaan. Qua schoonmaken had ik er niet heel veel meer van verwacht. We houden de toiletten altijd goed bij en hebben ook nooit kalk/water ringen ofzo. MAAR die silliconenborstel is flexibel en je kunt dus heel goed onder de rand schoonmakenā¦en daar kwam dus echt heel veel zooi (kalk?) onderuit. Ik schrok er echt van! Ik dacht dat de haartjes van mn oude borstel ook wel onder de rand kwamen, maar dus niet.
Kak⦠wat doe ik verkeerd? Ik heb voor het eerst een deken in de droger gedaan.
Op een dekbed stand met ballen en echt maar 5min omdat is dus al bang was dat het mis zal gaan.
Het is licht gaan klonten. Maar het mag gewoon in de droger?
Ja ik was mijn dekbedden vaker⦠maar normaal laat ik ze aan de lucht drogen.
Zoān Ali ding? Ik wou ook zo ding kopen. Maar niet overal zit zo bakje bij⦠waar heb jij hem gekocht?
Kruidvat heeft ze nu voor 1,99. Er zit wel een bakje bij maar het bakje is open aan de onderkant zag ik later, beetje vreemd. Dus ik denk dat ik die borstel gewoon in mn oude houder zet.
Het moet juist helemaal droog worden, en dan pas schudden die ballen de vulling los, zolang het nat is plakt het aan elkaar. Dus ik zou gokken op langer in de droger.
Ooh hahaha voel mij heel dom nu
Tip: ik heb rubberen ballen van de dieren afdeling van de Action gekocht voor de in de droger: werkt top!
Ik had precies hetzelfde! En ik vind het veel frisser met dat rubber dan met haren.