Ik hoop heel erg dat iemand dé tip heeft. Ik heb over een week een bruiloft en heb een heel leuk jurkje gekocht van spijkerstof. Alleen, dat ding ruft echt een uur in de wind. Maar dit krijg ik er na 2 keer wassen, luchten in de badkamer en een volle dag buiten luchten er niet uit. Wie weet hoe ik dit eruit krijg, zodat ik niet in een stink jurk naar de bruiloft hoef?
Met wat heb je precies gewassen? Ik krijg die lucht van nieuwe jeans er vaak wel uit met weken in azijn en daarna wassen met wasmiddel en azijn (als wasverzachter). Wel natuurazijn gebruiken.
Ik heb van die wasmiddel doekjes en geur parels van cosmeau. Dus niet echt een klassiek wasmiddel. Azijn heb ik nog niet geprobeerd, ga ik morgen meteen doen (hopelijk lukt dat icm doekjes als wasmiddel🤞)
Ja, wat ik altijd doe is gewoon wasmiddel (of pods of doekjes maakt niet uit) en dan azijn in het bakje can de wasverzachter.
Maar zou het voor je het gaat wassen alvast even laten weken in azijn/water mengsel. Denk dat het anders wellicht niet voldoende is.
Ik wil binnenkort mijn bank reinigen maar moet dus zelf nog een middeltje halen om mijn bank mee in te spuiten. Hebben jullie tips? Ik heb wel een textielreiniger bij mijn bank gekregen. Dus dat zou ik ook kunnen gebruiken?
Hmmmm. Ik zou geen logische verklaring kunnen bedenken hoe dit uit de fabriek zou kunnen behalve dat het misschien vochtig is geweest? Maar dan zou je zeggen dat de verpakking ook vochtig was of dat je dat kunt zien?
Heb je dit online of in een winkel gekocht?
Online bij kitchenaid zelf. Niet echt netjes dat het dan op zijn minst niet goed is nagelopen.
Ik zou gewoon de klantenservice even mailen met deze foto!
Was er niet laatst dezelfde vraag over een vaatwasser? Die was ook nat van binnen en dat bleek zo te horen want de fabriek testte ze allemaal met water
Bij deze durf ik het zo niet te zeggen maar een bericht sturen kan natuurlijk altijd
Tenzij iemand hier in de Kitchenaid fabriek werkt aan deze specifieke productielijn weet je niet of dit wel of niet klopt. Kan goed komen door een stap in het productieproces en niet van gebruik.
En dan, ik zou het (als het er verder goed uitziet en je het met een doekje weer schoon krijgt) laten denk ik, hiervoor hoef je hem ook niet te ruilen voor een andere ofzo toch
Dat is toch met alle vragen?
Nou ik snap wel dat als je een nieuw product koopt dat je niet een gebruikte wil ontvangen. Je weet ook niet waarom ie geretourneerd is na gebruik toch? Niet gek dat je dan een beetje wantrouwig bent.
Nou dan krijg je toch informatie die je ofwel geruststelling kan geven ( dus zoals hierboven al werd beschreven - dit hoort bij het productie proces-) ofwel ze mailen terug met ‘ oei dit is niet de bedoeling stuur maar terug.
Ik zie zoveel filmpjes op insta van mensen die hun vaatwasser aan de binnenkant staan te schrobben met bleek, hun Dyson stofzuiger helemaal uit elkaar halen en vanbinnen schoonmaken. Even los van de vaatwasser filter wat logisch is, heb ik hier zelf echt nooit ook maar aan gedacht, mis ik iets of is dit overdreven?
Nouja je vaatwasser en wasmachine een keer schoonmaken is geen overbodige luxe, hoewel ik het nog steeds oneerlijk vind dat je een apparaat dat iets schoon maakt zelf nog schoon moet maken. Maar echt schrobben zoals in die video’s of de hele rubbers eruit halen gaat me ook te ver hoor.
Precies dit gevoel!!
Ik zou daar zelf echt nooit bleek voor gebruiken, er zal maar een restje achter blijven en je eet dan later weer van borden uit die vaatwasser…
Ik zet hem na schoonmaken altijd op de hoogste stand. Ook met de wasmachine trouwens. Even doorkoken na het schoonmaken voordat ik hem weer gebruik.