Huishoudtopic #3

Dat snap ik maar dan gebruik ik een beetje allesreiniger. Een droger heb ik niet meer (wel 4 wasrekken die nog nooit afgestoft zijn bedenk ik me nu, dank voor de herinnering)

2 likes

Thanks! Je hebt me wel de motivatie gegeven om hier dit weekend iets aan te doen haha

Idd hahah, heb het bericht opgeslagen (geen idee wanneer ik eraan ga beginnen maar dan heb ik een reminder) :joy:

2 likes

Ja heeft zeker nut
Wat hierboven al gezegd is maar wilde benadrukken dat het inderdaad belangrijk is je apparaten schoon te maken af en toe hahah

1 like

Ik wilde zo graag van jullie horen dat het gewoon bezigheidstherapie was van influencers die de hele dag niets beters te doen hebben en de normale mens dit niet doet maar helaas :joy::sob:

5 likes

Over schoonmaken van apparaten gesproken; hoe krijg je een filter van de droger goed schoon? Het zit bij ons vol met haren want we hebben 3 dieren, ben bang dat het een keer in de fik gaat vliegen
Filter kan er helemaal uit maar is zo compact dat ik er amper met iets tussen kom.

Ik spoel die altijd af onder de douche. Eerst heel goed met de stofzuiger erlangs of zo’n rager om metalen rietjes mee schoon te maken en dan onder de douche.

4 likes

Ik ga even in een hoekje schamen en dit weekend (als het geen 30 graden is op zolder) mijn wasmachine en droger goed schoonmaken :upside_down_face:

2 likes

Ik ga ook altijd met een tandenborstel langs de randjes.

1 like

Kun je het niet open klikken? (Maar dit zou ook een hele domme vraag kunnen zijn.)

1 like

Ik maak mn dyson altijd trouw schoon, volg gewoon zo’n filmpje op youtube

2 likes

Kan je deze post even verplaatsen naar het succesful adulting topic?

9 likes

Hahahaha ik doe het vooral omdat ik dat ding zo takke duur vond en ZELF heb betaald dus wil wel dat die zo lang mogelijk mee gaat

1 like

Heeft iemand tips voor hoe je je robotstofzuiger een map moet laten maken? Ik dacht dus alle tussendeuren open en dat ding zijn gang laten doen, maar hij rijdt wel heel random. Hij was vrij gestructureerd bezig in de woonkamer, maar ineens ging ie naar de badkamer waar die een klein stukje heeft gedaan en ineens reed ie weer vollebak naar de woonkamer?? Of moet het per kamer? En zo ja, snapt ie dan vanaf het laadstation waar welke ruimte is?

Heeft de robot die optie wel? Niet alle robots maken namelijk een map

Ja die optie heeft die zeker, heb via de app ook die optie aangeklikt zodat die aan de slag ging. De recenties op coolblue bij deze stofzuiger waren ook lovend, dus grote kans dat ik iets verkeerd doe hoor :smiling_face_with_tear: Maar de handleiding gaat alleen over wat je er nog aan moet klikken als je hem uit de doos haalt en hoe die aan moet, geen tips voor de map oid

1 like

Kan zijn dat hij niet alle muren herkent en daarom de ruimtes als 1 ruimte ziet, bij ons was dat zo. En de spiegels kreeg hij ook error van maar we konden dat allemaal instellen qua no go zones en ook muren toevoegen. Edit: is een roborock

2 likes

Heb je hem helemaal laten uitrazen? Die van ons deed de eerste keer ook een totaal onlogisch iets, maar toen hij het eenmaal gemapt had was het daarna altijd wel vrij logisch.

1 like

Hij is halverwege aan de lader gaan hangen en gaat daarna verder. Dus hopelijk gaat het na het mappen bij mij ook goed!

2 likes

Heb je een Eufy? Bij mij deed hij dat ook suuuuper random en wist ik ook niet of het goed zou komen. Maar uiteindelijk is het helemaal goedgekomen :smile:.
Ideaal ding, ben er heel blij mee.

2 likes