Haha zo lief
Ik ben op zoek naar een droogmolen, maar ik heb een vrij kleine tuin. De âstandaardâ molens van brabantia etc, zijn eigenlijk allemaal te groot, dan staat mijn hele tuin vol molen. Ik wil eigenlijk iets van max. 2m doorsnede. Heeft iemand misschien een tip? Ik heb wel een molen bij de action gevonden maar ik vraag me af hoe lang die meegaat. Een wasrek is niet echt een optie want ik heb weinig terras/gras waar die zou kunnen staan.
Is een uittrekbare waslijn dan niet handiger? Mijn ouders hebben dat in hun kleine tuin en is perfect.
Je hebt ook droogmolens die je aan een muur bevestigd, die zijn wat kleiner.
Ik ben nu op een camping en ik zag toevallig iemand met een kleine droogmolen. Misschien helpt het om op camping-exemplaren te zoeken?
Mijn moeder heeft een leifheit linopop 140. Maar dat is geen vaste die je in de grond zet.
Heb je een muur in je tuin? brabantia heeft er ook 1 voor aan de muur (wallfix droogrek) die binnen de 2 meter blijft.
Heeft iemand ervaring met de Dyson V8? Is het een goede stofzuiger? Ik wil een nieuwe stofzuiger, liefst een steelstofzuiger omdat die kleiner op te bergen is. En maximaal âŹ300 uitgeven.
Ik heb vandaag de Philips OneUp gekocht en net getest, eerste indruk is echt top! Blijft precies goed, niet te nat niet te droog, en dweilen gaat echt snel en moeiteloos
Lijkt wel een gesponsorde post zo, I wishđ
Ja ik ben hier ook zoooo blij mee, heb 'm nu een paar weken .
Heb me laten vertellen dat je bij dyson beter v10 of hoger kan doen ivm de accu. Die in de v8 schijnen niet geweldig lang mee te gaanâŠ
Ik heb mijn Dyson v8 (de animal variant) nu al 3 jaar en ben nog steeds tevreden. Doet het nog uitstekend. Ik heb een hond dus hij wordt ook veel gebruikt.
Die Philips one up ben ik ook naar aan het loeren, fijn om goede ervaringen te lezen. Had gehoopt dat de ing actie nog terug kwam maar ben bang van niet. Hebben jullie de 3000 of 5000 variant @usernameerror / @ClaireCharlotte ?
Ik heb de 3000, hier kun je 50 minuten mee dweilen, leek me meer dan genoeg en dat bleek ook zo te zijn, kon er in ieder geval de beneden verdieping makkelijk mee doen vanavond
Oh fijn om te lezen. Hoe vuil was de pad erna? Moet je hem in de wasmachine doen of zou je hem ook goed kunnen uitspoelen onder de kraan? En dan eens in de zoveel tijd in de wasmachine wellicht.
Ik heb een dyson steel en ben er niet zo blij mee. De mondstukken slijten snel en de batterij is super snel leeg. Ik kan maar 1 etage doen dan moet die weer laden. Heb dieren, dus moet elke dag wel even dat ding aanhebben.
Wat ik wel handig vind is dat je niet met snoeren zit en mijn vorige stofzuiger ging bij elke bocht dramatisch op de zij liggen. Neemt bijna geen ruimte in inderdaad. Maar je moet hem wel hangen bij een stroompunt.
In mijn ervaring heb je voor dit geld geen adequate steelstofzuiger die daadwerkelijk een fatsoenlijk ânormaleâ stofzuiger kan vervangen.
Wij hebben de Samsung Jet 75E en ik ben daar echt heel tevreden van.
Die moet wel in een vast laadstation dus geen losse stekker. Maar dat heeft wel als voordeel dat hij echt altijd helemaal opgeladen is. Wij gebruiken hem alleen voor de benedenverdieping, maar nadat ik klaar ben (goed halfuur) is hij lang nog niet leeg.
Deze zag ik inderdaad gisteravond bij de consumentenbond als beste getest staan. Ik woon in een appartement, dus een verdieping kunnen zuigen is genoeg haha.
Heeft hij bij jullie de normale stofzuiger vervangen?
Denk dat ik voor deze ga, thanks!
Wij hebben deze ook en vinden hem niet super. De zuigkracht is niet zo goed, dus als je huisdieren hebt zou ik toch voor een wat duurdere gaan.
Bij ons valt hij 2 jaar ook een beetje uit elkaar en hij geeft steeds de melding dat er iets geblokkeerd zit terwijl dat niet zo is.
Geen huisdieren gelukkig. Alleen een kind, maar die verhaart niet Een duurdere is helaas geen optie, âŹ300 is echt de max.
Mijn tante die voor haar werk ook schoonmaakt zegt altijd over steelstofzuigers â je gaat toch niet je vloer doen met een kruimeldief!â.
Ik houd het bij mân ouderwetse stofzuiger die het al 13 jaar onverminderd goed doet haha.