Ja hier was de dweil nog niet zo smerig dat die in de wasmachine moet, maar het schijnt wel te kunnen
Ik had foto’s gemaakt voor m’n vriendinnen (dan weet je dat je oud wordt😂)
Is de samsung jet dan niet een betere optie?
Ik heb een samsung jet (90 multi) en heb daarna weer ‘n ouderwetse gekocht. Die Samsung is een veredelde kruimeldief
Heb de Philips FC9745/09 PowerPro Expert gekocht, 200 euro incl allerlei opzetstukken. Heel fijn apparaat!
Ik ben heel tevreden over deze:
Ik heb recentelijk ook die samsung jet gekocht. Ik ben er tevreden over. Ik wilde weer een steelstofzuiger omdat die niet zoveel plek in beslag neemt want we wonen best klein.
Ik vind hem iig beter dan de dyson die we hadden.
Thanks! Geeft een goed beeld… Haha, je heel bekend dat gevoel met nu ben ik oud, enthousiast worden van schoonmaken…
Goh we hebben nog een gewone stofzuiger die onze poetsvrouw gebruikt, maar zelf gebruik ik die echt nooit meer. Objectief gezien geloof ik best dat de zuigkracht van een draadloze minder is maar hij zuigt gewoon alles op dus ik zie geen probleem. Ook geen huisdieren hier…
Ik vind de dyson echt het geld niet waard.
Hij zuigt hier voor geen meter meer
Ik heb vandaag de 3000 bij Philips zelf besteld. Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief en het de eerste keer is dat je er besteld krijg je 10 euro korting via een code. Ik heb dus nu 99,99 betaald. Nu voor de brievenbus gaan wachten!
Oh dat is fijn. Had ik ook beter kunnen doen
Nou… Krijg nu bericht van ING dat de actie weer op voorraad is. Dus de 5000 voor 119,-
De 3000 is al onderweg, balen, maarja ga er niet voor retourneren. De 3000 voldoet ook prima aan mij eisen.
Oh balen! Die had ik anders ook besteld.
Maar ach idd 3000 is volgens mij ook prima
Ik vind het wel jammer dat je geen schoonmaak middel ruikt tijdens het dweilen.
Zou er ook wat anders in kunnen?
Je kunt neem ik aan gewoon wat bij het water in het reservoir doen.
Iemand nog de tip om ingetrokken (eet)vlekken in gekleurde kleding eruit te krijgen? Al keer geprobeerd met osselgal en biotex en daarna in wasmachine.
Alle vlekken met tomaat kan je opnieuw nat maken en in de zon hangen. Verbazingwekkend genoeg gaan de vlekken er dan echt uit.
Andere eetvlekken kan je proberen opnieuw te weken in de groene biotex, maar dit helpt bij mij niet altijd.
dit gaat ook op voor paprika/banaan en mandarijn! Elke keer weer van onder de indruk hoe ze dan verdwijnen.
Ook bij gekleurde kleding? Dacht dat vooral gold voor witte kleding, vanwege bleekeffect
Ja ook bij gekleurde kleding. Kan wel zijn dat je kledingstuk in zijn geheel iets verbleekt door de zon, maar dat zal minimaal zijn.