Aangezien het soms wel en soms niet is, dan zou ik haast denken dat er iets in de wasjes zit waar een flinke geur in zit, zweet oid? Bij mij gebeurt dit ook wisselend, maar ik weet wel dat er bepaalde veroorzakers zijn zoals shirts van mijn vriend of sportkleding. Bij dit soort wasjes gebruik ik dan Dr Beckmann Geurverwijderaar en dat werkt supergoed. Ik heb een tijdje azijn geprobeerd en dat werkte ook goed, maar dat zou slecht zijn voor het rubber dus daar ben ik weer mee gestopt.
Dit dacht ik eerst ook omdat het aan het begin vooral voorkwam bij de zwarte was. Maar tegenwoordig is het ook bij de handdoeken en beddengoed e.d. dus dan lijkt dat al bijna niet meer te kunnen.
Het gekke is ook dat zodra ik het eruit haal dat het dan lekker ruikt maar als het dan 80% droog is dat het dan pas begint te stinken. Het maakt niet uit of het aan de lucht droogt of dat het in de droger gaat.
Ik ga eens een tijdje die geurverwijderaar proberen. Dan is na een tijdje alle was wel aan de beurt geweest dus dan zou ik weer met een schone lei kunnen beginnen.
Ik heb het idee dat donkere was sowiewo nooit heel fris zal ruiken zoals witte was wel doet
Deze heeft bij mij op geen een vlek effect gehad, en toch al meerdere keren geprobeerd. Ossengal daarentegen werkt perfect.
Schoonmaakazijn is inderdaad slecht, maar witte natuurazijn is gewoon safe!
Heeft iemand tips voor een goede ramenwasser set? Mijn trekker is oud waardoor ik veel strepen krijg daarom wil ik graag een nieuwe goede set kopen.
Ja dit heeft volgens mij met de verf van de kleding te maken!
Ik heb het ook inderdaad. Donkere en zwarte was ruikt soms zo muf
Ik ben heel blij met mijn Kärcher set.
Zit er misschien iets in de afvoerslang van de wasmachine? Heb je daar al naar gekeken?
Ik heb het voornamelijk met (donker gekleurde) dingen die tijdens het gebruik nat zijn: handdoeken, washandjes, vaatdoeken. Is dat bij jou ook?
Geen trekker maar ik ben blij met de ramen doeken van Jemako.
Als je een gewone trekker wil: ik vind die van Leifheit erg fijn!
Hoe laten jullie je huis lekker ruiken? We hebben een hond en het ruikt ook best vaak naar eten in huis.
Ik wil er best wat meer voor uitgeven als het echt goed werkt.
Goede geurstokjes? Diffuser? Luchtreiniger? Bepaald schoonmaakmiddel dat lang blijft hangen? Deel jullie tips
Genie van Rituals
Ruikt je huis dan niet naar een rituals winkel? Ik ben bang dat het te heftig is haha
Ik maak mijn stofzuiger eens in de twee week schoon. Dat scheelt al meer dan de helft, want met 3 huisdieren stofzuig ik dagelijks. En daar gaat dat ding gewoon van stinken. Je sleept hem wel door je hele huis heen, dus je verspreid dan toch de geur.
Ik heb geurstokjes van de Rituals in verschillende kamers staan, die roomspray en zo’n ding wat je in brand moet steken en dan uitblazen. Zie je ook veel bij die deco programma’s.
Maar niks werkt zo goed als ouderwets ventileren. Ik zet met regelmatig een deur, en in de winter een raam, open.
Marie Stella maris stokjes ruik je veel langer en beter dan Rituals vind ik
Lampe berger brander. Veel keuze uit verschillende geuren en je kunt de geuren ook verdunnen zodat ze minder sterk zijn.
Die bedoel ik inderdaad! Kon niet meer op de naam komen.
Nee, je kunt de intensiteit zelf instellen. Zowel hoe sterk je de geur wilt en op welke tijden.
Bij ons gaat ‘ie in het weekend in de ochtend even een uurtje aan en ‘s avonds na het koken een uurtje.