Het zijn inmiddels van die vieze bruine vlekken maar ga een poging wagen, thnx
Heeft er iemand een tip om van die soort âschimmelvlekkenâ uit kleding te krijgen? Het is geen schimmel, maar het zijn veel zwarte puntjes. Het is het resultaat van een smoothie met banaan, yoghurt en aardbei die ik pas na een dag heb gewassen. Ik heb het kledingstuk (katoen) al op 60 graden gewassen, flink geboend met ossengaalzeep en het na het wassen in de zon gehangen, maar het gaat er helaas niet uit.
Laten weken in biotex?
Weervlekken? Dat zou moeten lukken met azijn. Even checken of google voor verhoudingen
Pure dreft erop. Niet inwrijven, gewoon dikke klodder erop. 15min intrekken en dan normaal wassen.
We hebben nieuwe ramen die geplaatst zijn met van die zuignappen, ik heb alles nu al 3 keer gepoetst maar als de zon er op staat zie je die zuignappen nog steeds zitten. Hoe krijg je dit er af?
Heb je wasbenzine al geprobeerd (kun je beter niet zelf doen nu je zwanger bent)? Dat werkte hier met bepaalde vlekken wel iig
Nee heb nog niks âheftigsâ gebruikt, maar ga mn man wel even aan het werk zetten!
Bij onze douchedeuren zit het er na 5 jaar nog steeds op⊠En die worden wekelijks met allerlei spul gepoetst vanwege de kalk.
En puur spiritus?
En anders als deze dingen niet werken kan je het bedrijf vragen voor tips de krijgen deze vraag vast vaker
Wij hadden dit ook in onze nieuw geplaatste schuifpui. Hier hielp het om er met kranten overheen te wrijven.
En @Huismus Thanks voor de tips! Heeft helaas niets geholpen, dus na ga ik maar proberen er een top ipv een jurk voor mijn dochter van te maken
Nancy Birtwhistle zegt paar uur weken in azijn (1:3 met water) en als er dan nog een vlek zit, die inwrijven met bicarb en een beetje afwasmiddel, 10 min in laten trekken en dan gewoon was.
Misschien nog een laatste poging?
Deze had ik laatst geprobeerd op een ingetrokken vlek in spijkerbroek maar deed niks helaas⊠(geen idee ook wat voor vlek het was trouwens)
Is dit gewoon een soort biotex van de Wibra?
Ja volgens mij wel! Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar hoor er goede dingen over!
Heeft iemand tips tegen een wasmachine die soms de was laat stinken naar natte hond?
Het is heel random wanneer hij stinkt. De ene keer zijn het de handdoeken (60 graden) de andere keer de bonte was (30 graden) en dan weer de witte was (40 graden) Het ligt dus niet aan bepaalde kledingstukken oid.
Het filter/de rubbers zijn schoon, er wordt altijd gewassen met hetzelfde wasmiddel, er wordt azijn gebruikt, er wordt regelmatig gewassen op 60 of 90 graden.
Ik kom alleen maar dingen over vetluis tegen maar dit kan het niet zijn omdat als er op een dag 4 wassen doorheen gaan de ene wel stinkt en de andere niet.
Ik word er helemaal gek van. We doen nu zo vaak dubbele wassen omdat die geur echt verschrikkelijk is. Nadat het opnieuw gewassen is dan ruikt het 9 van de 10 keer wel weer fris.
Ik heb hier ook laat van! Maak hem regelmatig schoon, maar soms stink de was echt muf en alsod de was te lang erin heeft gezeten. Dat is dan niet het geval