Hoop dat het helpt!
Ik zou dan een stukje proberen aan de achterkant (als die toch tegen de muur aan staat), als dat gewoon goed gaat zou ik de rest ook wel doen eigenlijk.
Omg, ik zat een paar dagen hier nog te reageren op een post over muizen, helemaal blij dat ik er zelf eindelijk vanaf ben. Vandaag heb ik een kakkerlak in mijn slaapkamer gezien! Een baby nog, dus ik neem aan dat zijn ouders zich ook ergens verstoppen. En zo vies is ons huis echt niet. Iemand hier ervaring mee? Moet ik mijn huis in de fik steken, of is er hoop?
In de fik steken ja. Volgens mij is het bij kakkerlakken echt zo eentje = geentje en komen ze altijd met de hele familie.
Lijkt het op een boskakkerlak? Die wil liever buiten leven dan binnen. Boskakkerlakken (Ectobiidae) - KAD
Nee, echt een Duitse (volgens mijn ogen en ChatGPT haha). Gelukkig zit al ons eten al in plastic of glas, maar dit weekend wordt een schoonmaakweekend
en ik bel een verdelgingsbedrijf, want in deze woningmarkt is een nieuw huis kopen toch best lastig (helaas).
Hoe vaak/wanneer moet je je henry/hetty stofzuigerzak vervangen? Wanneer merk je dat zegmaar? Ik heb hem voor mijn verjaardag in augustus gekregen en heb hem nog steeds niet vervangen, maar ik word een beetje suspicous
Als ie minder goed zuigt
Dat duurt best een tijdje. Die zakken zijn groot! Ik kijk om de maand even, en meestal gaat er een maand of 3 a 4 overheen.