Huishoudtopic #3

Hoop dat het helpt!

3 likes

Ik zou dan een stukje proberen aan de achterkant (als die toch tegen de muur aan staat), als dat gewoon goed gaat zou ik de rest ook wel doen eigenlijk.

1 like

Omg, ik zat een paar dagen hier nog te reageren op een post over muizen, helemaal blij dat ik er zelf eindelijk vanaf ben. Vandaag heb ik een kakkerlak in mijn slaapkamer gezien! Een baby nog, dus ik neem aan dat zijn ouders zich ook ergens verstoppen. En zo vies is ons huis echt niet. Iemand hier ervaring mee? Moet ik mijn huis in de fik steken, of is er hoop?

1 like

In de fik steken ja. Volgens mij is het bij kakkerlakken echt zo eentje = geentje en komen ze altijd met de hele familie.

2 likes

Lijkt het op een boskakkerlak? Die wil liever buiten leven dan binnen. Boskakkerlakken (Ectobiidae) - KAD

1 like

Nee, echt een Duitse (volgens mijn ogen en ChatGPT haha). Gelukkig zit al ons eten al in plastic of glas, maar dit weekend wordt een schoonmaakweekend :grimacing: en ik bel een verdelgingsbedrijf, want in deze woningmarkt is een nieuw huis kopen toch best lastig (helaas).

2 likes

Een Duitse kakkerlak?? Dan is het geen kakkerlak maar KAKKERLAKKKKK

2 likes

Hoe vaak/wanneer moet je je henry/hetty stofzuigerzak vervangen? Wanneer merk je dat zegmaar? Ik heb hem voor mijn verjaardag in augustus gekregen en heb hem nog steeds niet vervangen, maar ik word een beetje suspicous

2 likes

Als ie minder goed zuigt

1 like

Dat duurt best een tijdje. Die zakken zijn groot! Ik kijk om de maand even, en meestal gaat er een maand of 3 a 4 overheen.

Heeft iemand een idee hoe ik schimmel uit een wollen trui krijg zonder de hele trui te vernachelen? Er heeft denk ik iets nats op gelegen. :smiling_face_with_tear: