Heeft iemand de Eufy x10 pro omni? Er staat dat die kleine spullen detecteert, hoe klein? Rijdt ie zicht vast op een sok of een losliggende kabel?
Heeft iemand een aanrader voor een tapijt/meubelreiniger? Zo eentje die het vuile water weer opzuigt. Er zitten (melk)vlekken op onze lichte stoffen bank die ik er graag uit krijg. En werkt dit ook op een hoogpolig vloerkleed?
Ik geef er het liefst maximaal 80/100 euro aan uit.
Ik vond die van mij een onding. Kun je een wasmachine en droger bovenop elkaar zetten? Daar heb je speciale tussenstukken voor. Ik denk daar nu ook over want ik leef in een soort jungleklimaat tussen de natte was momenteel.
Ik heb net 1 van de Lidl besteld, moet nog binnen komen maar deze had goede recensies en is nu 60 euro.
Ik heb deze en ben er tevreden mee, maakt vrij goed droog ook en werkt op onze bank en vloerkleed.
Ik heb deze en hij is echt fantastisch
Ook al aan vrienden uitgeleend en zij waren ook erg tevreden. Ik vond het fijn dat het kleed na behandeling vrijwel droog is. Kon er kort erna gewoon weer met sokken op lopen.
Ik heb die eufy vanaf mei, hij heeft zich pas twee keer vast gereden: 1 keer onder de verwarming en 1 keer in de stoelpoten van onze eetkamerstoelen die niet handig stonden tegen onze driepoottafel. Wij hebben kabels onder de bank, die ziet hij en daar blijft hij vanaf. Een sok ziet ie ook zeker liggen. Kleinere speelgoedjes van ons kind ziet ie ook liggen en rijdt hij omheen. (Kraaltjes dan weer niet, dat is te klein).
En @usernameerror heeel chill! Ben heel benieuwd. Heb de afgelopen maand de hele tijd klusmannen over de vloer gehad en mn nieuwe kleed die in de hal ligt, ziet er voor de helft niet meer uit. En de bank is ook toe aan een schoonmaakbeurt.
Jip, hij detecteert kabels, schoenen en katten speeltjes heel goed. Reed zich vast in de convectorput, maar dat is nu ingesteld als een verboden zone en gaat nu goed.
Ben er ontzettend blij mee!
@WhereTheLightIs @Iertie ohh top! Dan ga ik m gewoon bestellen, zit er al zo lang op te azen
nee kan niet, ik woon driehoog achter in amsterdam en mijn keuken is 0,5m2. dus het is of dit of 365 dagen (soms 366 dagen he!!) per jaar een wasrek in m’n thuiswerkkantoor. het is ook echt mijn droom om beddengoed droog uit een apparaat te toveren ipv alle deuren in mijn huis vol te hangen. waarom vond je die van jou een onding dan?
Ik vind het allemaal wel meevallen voor de voordelen die het biedt. We hebben het op werk en een vriend heeft er ook 1 waar ik eens al m’n was in gedaan heb. Ik vond wel dat er weinig in kon (maar hij is alleen) en het komt er natuurlijk gekreukt uit. Maar tis wel droog en daarna ben je er klaar mee
.
Tis natuurlijk wel slecht voor het milieu, dus ik kan het in m’n grote huis niet goed praten voor mezelf. Ik tyfde trouwens alles er gewoon in.
Ik vond hem niet helemaal 100% drogen en op de een of andere manier kwam de was er niet zo fris uit ofzo? En het duurde idd eeuwig. Ik vond het gewoon zo net niet allemaal, maar mijn huisgenoot en ik hadden idd ook geen ruimte verder en hij wilde per se een droger.
Maar als je het wil proberen kun je er ook een paar maanden eentje huren bij Meolease ofzo, dat heb ik in veel tijdelijke huizen gedaan. Dan weet je meteen of je het wat vindt voordat je de volle mep betaalt en het tegenvalt.
Ik heb er eentje van Samsung en hij werkt top. In mijn eentje was ik niet zoveel, hij staat twee keer per week aan. Ik heb een tweedekans van Coolblue gekocht met wat beschadigingen, scheelt aanzienlijk in de prijs en hij werkt super.
Edit: er mag minder was in voor de droog functie dan voor de wasfunctie, waardoor was slechter droogt als je de trommel helemaal volstopt. Ikd eed vaak dingen erin die niet in de droger mochten en wel bij elkaar, wasje draaien, spullen eruit die niet in de droger konden en dan de droger aan.
Ik heb er eentje gehad en vond hem zelf niet fijn, maar dat was omdat een programma bij ons acht uur duurde. Wij huurden hem via homie en dat was voor toen wel even een makkelijke oplossing ook om te testen.
Ik ben echt niet ontevreden, het was best een dikke vlek namelijk.
Before:
After:
Blij mee! Morgen de bank ![]()
Een vriend van me gaf de tip om deze te gebruiken bij hele erge vlekken. Ik moet het nog testen, maar hij was erg enthousiast dus ik heb goede hoop haha. Misschien kun je daarmee wel alles wegkrijgen?
Oee dank je! Dat ga ik uitproberen:)
Weet iemand hoe ik van die pilletjes/pluisjes van een deels wollen vloerkleed af kan krijgen?
Overdag valt het wel mee, maar als het donker is en ik dus verlichting aan heb komen er schaduwen op die pluisjes en lijkt het kleed gewoon heel ranzig.
Ik heb wel eens handmatig lopen plukken, want ze zitten ook nog wel vast ofzo…
Heb ook al met zo’n ontpluizer geprobeerd, hielp ook niet echt genoeg.