Huishoudtopic #3

Ik heb olie op de bank laten vallen en vrij snel met dreft en water schoongemaakt, maar er zitten nog steeds vlekken. Zou ossengal hiervoor helpen? Of andere tips?

2 likes

Wat is het voor materiaal?

Ja zo’n geweven stof zeg maar. Dus niet glad. 71% katoen, 21% polyester (100% gerecycled), 8% viscose

Ik zou dan zo’n meubelreiniger gebruiken omdat je de schoonmaakmiddelen er anders niet goed uit krijgt. Hier werd een tijdje terug een van de Lidl getipt en je kan ze ook huren bij de bouwmarkt

1 like

Doe je iets van schoonmaakmiddel in de machine? Ik heb deze ook gekocht

Ja, ook van HG heb ik. Tapijtreiniger heet het.

2 likes

Ik twijfel tussen een ninja crispi of de ninja foodie.
Ik heb momenteel geen airfryer en ik wil voornamelijk knapperige frietjes. Bij de ninja foodie lijkt het me ook wel fijn dat je twee verschillende dingen kan maken en tegelijk klaar kan zijn. Crispi lijkt me makkelijker met schoonmaken en neemt minder ruimte in beslag. Is er iemand die toevallig hetzelfde dilemma had en wat heb je gekozen?

Ik wilde graag de ninja crispi voor de glazen kom en het makkelijke schoonmaken. Maar uiteindelijk toch voor een andere gekozen omdat de crispi aanzienlijk minder heet kan, bak is kleiner, en hij heeft ondanks wat de naam doet vermoeden, geen max crisp functie

2 likes

Ik heb zelf al jaren een Ninja Foodi dus wellicht een ander model, maar wat vind je er minder aan schoonmaken dan? Mijne ziet er nog uit als nieuw, wassen gewoon af na elk gebruik.

1 like

Was jij het met de hand af? Crispi leek me makkelijker met de glazen bak in de vaatwasser doen

1 like

Ik heb de Ninja Airfryer MAX PRO en ik stop die hele lade in de vaatwasser. Werkt al een jaar perfect.

2 likes

Dat klinkt goed! Zie voor deze nu ook een mooie aanbieding van 79 euro dus ik denk dat ik voor deze ga

Een frituurpan! Daarin kan je échte krokante friet maken.

En als bonus lekkere frituursnacks ipv die zompige airfryershit. (Nee een bitterbal uit een airfryer is bij lange na niet zo lekker als uit een frituurpan)

Ja m’n man dan haha, maar is zo gebeurd omdat er dan niks aangekoekt is.

@Tjiftjaf laf frituur hoor, maar ze is overduidelijk niet op zoek naar een frituurpan. Laat staan als makkelijk schoonmaken en weinig gedoe een eis is, dus snap dit soort comments nooit zo haha.

In huis frituren vind ik zelf trouwens ook echt meuren, maar van de zomer zou ik m wel op het balkon ofzo zetten haha (hebben geen bijkeuken).

13 likes