Bij mij is het een standaard die naast de prullenbak staat in een hoekje. Denk idd zo groot als een a4. Ik vind het iig superfijn voor het dagelijks gebruik om even snel erbij te pakken. Ik zou hem niet gebruiken om m’n hele huis te doen, daar is ie niet krachtig genoeg voor.
Iemand ook aandraders voor een luchtontvochtiger? Om de was te laten drogen
Eurom Drybest, ik heb de 20 maar moet je even kijken welke capaciteit je nodig hebt. Dit is de forum aanrader luchtontvochtiger haha.
Hahah wilde deze al noemen. Werkt gewoon zo goed, mijn ouders hebben dezelfde gekocht. Vriend van ouders heeft die met wifi gekocht maar zegt dat ie er niks mee doet eigenlijk.
Ik heb ook een Eurom drybest, staat in de kelder in een lekker kleine ruimte. Heb laatst alle gewatteerde onderdelen van de kinderwagen gewassen en druipend nat opgehangen en in 1 dag droog ![]()
(Oh help ik lees dit terug en what have I become…)
Ik heb deze van de Lidl, heeft hier heel goed geholpen.
Ik heb deze en die werkt ook goed
(Overigens niet voor dit hoge bedrag gekocht)
Ik heb een auronic luchtontvochtiger van 20 liter en ben er heel blij mee. Was droogt zoveel sneller en veel minder vochtig in huis. Gebruik hem wel alleen in de wintermaanden.
hallo ik wil een lekker & lang ruikend toiletblokje, iemand aanraders?
Witte reus lovely jasmin! Heerlijke geur, niet te wc-blok achtig.
Ik heb in een wit sportshirt ineens een paar gekke blauwe vlekken zitten na het wassen. Ik heb dit ook wel eens met andere kleding gehad: m’n roze trui was ineens half blauw. Daar kreeg ik het niet uit met ossengal, groene zeep of shout (dus trui weggegooid). Maar dit witte shirt is net nieuw en was best duur
. Wat zou ik nog kunnen doen?
We gebruiken waspoeder (lees wel eens dingen over vloeibaar wasmiddel wat er toch intrekt), het is met andere witte items gewassen en de wasmachine zat niet megavol.
Kan het bellenblaas of ander zeepsop zijn?
Nee, ik heb gesport en het daarna meteen in de was gedaan. Er is alleen waspoeder bijgegaan…
Had je zonnebrandcreme op? Die maakt bij mij blauwe vlekken ![]()
Nee ook niet…
Zit er niet iets in de trommel of het rubber wat afgeeft? Ooit wel oranje vlekken die bleven verschijnen, bleek een Bobby pin in de trommel.
Heb je je wasmachine nog wel recent gereinigd?