Ik ga een steelstofzuiger kopen, welke moet ik hebben? Gemengde verhalen over dyson.
Ik heb een keer zo’n ontstoppingsveer gebruikt, werkte wel goed en ik kreeg een hele klont etensresten eruit.
Ik heb er een van AEG en daar ben ik mega tevreden over
Ja ik zou persoonlijk niet weten hoe je de kanalen van de ventilatie zelf schoon kan maken. Eerste stukje achter de ventielen lukt nog wel, maar verder heb je echt een speciaal apparaat nodig lijkt mij
Mijne waren best smerig geworden en heb ze laatst helemaal schoon gekregen door ze in de gootsteen te leggen met heet water en een vaatwastablet. Het vet kon ik er makkelijk vanaf schrobben.
HG oven/grill reiniger werkt heel goed.
Rooster op het aanrecht leggen, sprayen en paar minuten laten losweken. Werkte als een tierelier! Had het gedeelte wat je niet kunt verwijderen ook ingespoten, omdat je sprayt komt het dan ook in de kiertjes, daar kwam het vet bijna meteen uitgelopen.
Phillips !
Jij bent Queen Huishoud gewoon. Ik geloof alles wat je zegt!
Wij ook en ook heel tevreden. Weet niet precies welk type we hebben maar hij heeft een lichtje in de zuigmond, je kunt m ook als kruimelzuiger gebruiken en hij is zo opgeladen en gaat dan zeker een half uur mee. Was nog geen €150!
Weet iemand goede handdoekhaakjes die je vast kunt plakken in de badkamer? Heb hele goedkope van de Action geprobeerd en nu van Tesa gekocht, maar ze vallen gewoon van de muur af als ik gedoucht heb en de badkamer vochtig is. Ik gebruik ze trouwens om een vuilniszakje aan op te hangen, maar daar gooi ik geen zware dingen in en een handdoek is nog zwaarder dus ik snap niet waarom ze telkens van de muur vallen.
De TISKEN haakjes van de ikea met zuignap. Zijn niet de mooiste vind ik maar ze werken perfect. Ook veel plakhaakjes gehad maar die vielen inderdaad af na iedere douchebeurt. Nu geen last meer van.
Ik vind plakhaakjes nooit plakken, ook niet met zuignap, dus ik heb goedkope plastic haakjes gekocht en die met een klein beetje kit tegen de tegel gekit. Dat kan er later eventueel weer af (want huurhuis) door er met een plamuurmes onder te gaan. Nooit meer vallende haakjes
Ik heb deze van Ikea, hangen al 2 jaar muurvast!
Deze vallen er bij mij minstens 1x per maand af
Ze hangen nu weer, maar dit ga ik de volgende keer proberen!
Ik zou voor een duurzame oplossing gaan: putje eruit schroeven en met een lange trekveer erin.
I feel ya want die rotbeesten hebben mij ook lang lastiggevallen.
Ze komen ergens op af dus weet je zeker dat er niet ergens een stuk fruit of iets anders ligt?
Zou het kunnen dat het rioolvliegjes zijn ipv fruitvliegjes? Omdat je zegt dat de azijnteucjes niet meer werken? Wel echt rot voor je :(.
@LizzyBennet Ja of misschien rouwvliegen? Die zitten in je plant.
Edit: ik zie nu op internet staan dat ze ook hun nest (fruitvliegjes) in planten doen. Heb je die al gecheckt?
Fruitvliegjes zie je vaak rondom de fruitschaal of rondom flessen en glazen vliegen, maar waar in huis ze hun kamp nou eigenlijk opgeslagen hebben, is vaak maar een raadsel. Dit maakt het ook lastig om de fruitvliegjes te bestrijden, omdat je op deze manier nooit alle vliegjes in één keer te pakken krijgt.
Een van de plekken waar ze zich echter vaak nestelen is tussen de bladeren van planten. Als er dus veel fruitvliegjes in je huis zitten, doe je er verstandig aan om je planten eens wat beter onder de loep te nemen. Kun je er één vinden waar veel fruitvliegjes zitten? Gooi deze plant dan weg of zet hem buiten neer. Als de fruitvliegjes dan weer weg zijn, kun je de plant weer binnen zetten.