Durf te vragen #5

Ik vind de vraag eerlijk gezegd te vaag. Wat moet ik mij voorstellen bij ‘Marokkanen die intimideren’? Marokkaanse hangjongeren?

Wat ik in ieder geval vast kan zeggen is dat het gewoon echt niet hetzelfde is.

• Ten eerste: intimidatie komt voor bij mannen van elke afkomst, zonder dat we dat per se als zodanig herkennen.
  • Ten tweede: de populatie ‘mannen’ is gigantisch groter dan de populatie ‘Marokkaanse mannen’.
  • Ten derde: ‘not all men, but all women’. Door te antwoorden met 'not all men’s wordt een probleem dat zo ernstig en groot is, onnodig klein gemaakt, terwijl een specifiek probleem van vervelende Marokkaanse mannen onnodig groot wordt gemaakt.

Door de focus op ‘Marokkaanse’ mannen, lijkt het ook alsof hun etniciteit iets te maken heeft met hun gedrag.

Edit: wat @Scorpiovibes zegt dus :sweat_smile:

9 likes

Ik heb hier al meermalen gekocht. Snelle verzending en mooie puzzels

3 likes

Heeft iemand wel eens babyshower spelletjes georganiseerd?

Thanks, ik ben echt te dom voor die zoekfunctie😂

1 like

Thanks!!

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Willen jullie aub de zoekfunctie even gebruiken voordat je iedere willekeurige vraag hier stelt? Er zijn genoeg topics waar de meeste vragen onder vallen en dat houdt dit topic overzichtelijker.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Misschien eerder bij de smart shop? Als ik Google op lege capsules smartshop zijn er ook een aantal online aanbieders!

Deze misschien? Is niet illegaal joh.
https://www.pit-pit.com/capsules-leeg.html

Gaan er nog ff-ers naar de Kreadoe dit weekend? Ik twijfel een beetje. De vorige edities ging ik doordeweeks en had ik dingen nodig. Nu niet en weet niet helemaal of ik blij ga worden van doelloos rondzwerven in de drukte daar (+best lange reistijd). Maar misschien wil iemand van hier er samen lunchen oid?

1 like

Weet iemand een fysieke winkel waar ik dit soort Halloween lenzen kan kopen morgen?

2 likes

So low

1 like

Ah shit, dacht al zoiets. Die hebben ze alleen de stad een halfuur verderop, dat red ik morgen niet.

Zit er geen feestwinkel in de buurt?

Nee, woon in een dorp :disappointed_relieved:

Haha die hebben vaak wel feestwinkels of kostuumverhuur (maar natuurlijk niet allemaal)

Bij de hema en kruidvat kun je volgens mij wel kleurlenzen kopen, ik weet niet welke kleur ogen je zelf hebt maar misschien geeft dat nog een beetje een freaky effect?

edit: ik zie dat Pearle ook halloweenlenzen verkoopt?

1 like

Hebben een winkel die carnavals kleding verkoopt, maar zijn ook alleen dan open. Stond ik vandaag al voor een dichte deur helaasshhh. Ik ga even langs Hema en Pearle!

1 like

Heeft er iemand een idee van of ervaring met een organisatie of stichting voor mensen die los proberen te komen van sekte-achtige groeperingen?

(Niet voor mezelf, haha geen zorgen.)