Even LOA’en hier maar morgen komen we te weten of we het droomhuis krijgen. De openbare veiling loopt dan af.
@tuula vraag bpost om je post door te sturen voor drie maanden. Heb je ook een mooi overzicht!
Even LOA’en hier maar morgen komen we te weten of we het droomhuis krijgen. De openbare veiling loopt dan af.
@tuula vraag bpost om je post door te sturen voor drie maanden. Heb je ook een mooi overzicht!
nog 32 minuten te gaan en de mensen zijn het afgelopen halfuur losgegaan en nu staat het stil. Ik heb te veel stress nu.
Uhu en er is een klootzak die even 27000 euro hoger biedde terwijl het zondag was en de bieding tot vandaag 10 uur loopt.
@tuula
Dit kun je ook gewoon via PostNL regelen, ook doorsturen van post. Is niet gratis maar zó handig, scheelt je echt veel werk! En verder veel opschrijven, ik heb er destijds speciaal een notitieboekje voor aangeschaft, op een gegeven moment is je hoofd gewoon vol.
Oef, ik heb even opgezocht wat het is en dit klinkt heel spannend. Ik ga voor jullie duimen!
echt?
Gaan zij dan overal je adres wijzigen? Woow.
Kost een paar euro en gaat automatisch. Alles waar jouw adres op staat wordt voor x periode doorgestuurd en ze sturen een wijziging als ze een verkeerd adres aantreffen. Kan het mega aanraden.
@Daelyss ik ben nerveus voor je
Het is voor de tweede keer verlengd, ik ga dood.
Ohhh spannend! Hopelijk blijven ze niet nog uren verlengen. Het lijkt alsof er maar 1 andere bieder is toch?
Wat stom zeg. Dit zou toch ook niet moeten kunnen, bij een ‘normale’ inschrijving doen ze dit toch ook niet.
Merci allemaal, maar wij hebben besloten om ons uit de race te trekken. Het werd te zot en weten dat dit nog tot vandaag middernacht door kan gaan. Vrijdag twee andere bezoeken gepland en sowieso is er wel ons droomhuis ergens.
@Camem.Bert Ja had het niet voor de verlenging geweest dan waren we eerste en was het toegekend. Ach ja …
Waarom word het dan verlengd?
Er is een initiële biedingsperiode en die liep tot 10 uur. Maar als er in de laatste 5 minuten van de initiële biedingsperiode geboden wordt, dan is er een automatische verlenging van 5 minuten en doen alleen de personen mee die in de intiële ronde meezaten. En zo gaat het door tot de finale biedingsdag 23u59 (ultieme deadline).
Heb dat wel eens gezien bij Blind gekocht, supershit man… Dat het mag/kan ook vind ik bziar. Hopelijk zit er wat bij, bij de komende bezichtigingen (en dan hopelijk zonder stomme veiling!)
@tuula Wij doen dit nu ook bij Bpost. Helaas is er alsnog post bezorgd op ons oude adres, 360km verderop. Toen wij er woonden hadden de vorige bewoners het ook bij Bpost en wij kregen ook nog geregeld post van hun. Helemaal perfect werkt het dus helaas niet.
Ja ideaal joh! Zijn heel veel bedrijven bij aangesloten die dus automatisch jouw nieuwe adres krijgen, en ze sturen je post ook door als dat nodig is. Wij zitten nu 7 weken in de nieuwe woning, er is tot nu toe nog niks op het oude adres meer bezorgd.
Ons eerste bezoek was eind juli. We hebben 4 huizen bezocht maar ook een beetje onze zinnen gezet op dat van vandaag en dat proces liep al van eind augustus. Daar dan nog 4 weken vakantie bij tellen. Deze week weer actief op zoek.
Vervolg: zojuist te horen gekregen dat ons bod is geaccepteerd. Ik had verwacht blij te zijn, maar voel alleen maar de stress: is dit wel ons huis? Betalen we niet teveel? (Minder dan 10k boven vraagprijs, maar stond ie dan niet gewoon te hoog in de markt?). We hebben overigens met voorbehoud van financiering gedaan dus dat geeft mensen wellicht nog hoop dat het idd nog steeds kan! Hypotheekadviseur gaf aan: regel zsm een taxatie. In het ergste geval ben je dan die kosten kwijt als je er toch nog vanaf ziet, gunstige geval heb je dat iig al rond. Ik zoek echt mensen die me gerust kunnen stellen??
Ik heb hetzelfde gehad. Ik heb toen een taxatie laten doen maar mijn gevoel zakte niet en heb uiteindelijk besloten van de koop af te zien en niet te tekenen. Taxatie geld weg maar kon daarna wel weer slapen. Misschien niet het antwoord wat je hoopt te horen. Ik zou het idd vooral even tijd geven, het is niet niks. Wie weet zakt je gevoel, wie weet houd het aan! Succes. En gefeliciteerd natuurlijk!
Het zou ook gek zijn als je hier helemaal niet aan zou twijfelen, het is de grootste financiële beslissing in je leven. Klinkt vrij gezond. Vind je het een mooi huis, zie je jezelf er lang wonen?