Ik weet niet of iemand dit weet maar;
Wij wonen in een appartement met deels enkel glas (slaapkamer en keuken). Het was destijds echt een moeilijke markt dus we waren allang blij dat we wat hadden en het maakte ons dus echt helemaal niks uit.
In de stookkosten merken we het ook niet echt omdat we maar zelden de verwarming aan hoeven (daar). We zitten er heel serieus over na te denken om er dubbel glas + kunstof kozijnen in te laten zetten maar dit kost natuurlijk wel een paar duizend euro, buren gaan het wel doen. Maar ik vind dat echt veel geld. Ondertussen kijken we naar een volgend huis maar geen idee of dit uberhaupt gaat lukken want super duur. Qua stookkosten gaan we het geld er nooit uitkrijgen maar maakt het je huis meer waard als we het wel doen? Het liefst neem ik dat geld mee naar een volgend huis maar ik wil ook niet dat dit huis niet verkocht wordt omdat er deels enkel glas in zit + slecht energielabel. Heeft iemand hier ervaring mee?