Zo herkenbaar. Uiteindelijk hoop ik dat het op een gegeven moment “raak” is, dus dan ga je er maar weer voor haha. Overigens was dit huis dusdanig gaaf dat het wel even pijn doet. Alle huizen vallen direct in het niet. Nu hopen we dat de huidige kopers de financiering niet rondkrijgen ![]()
We hebben nu ook voor het eerst met een aankoopmakelaar gewerkt. Ik vond het heel fijn hoe zij precies de nadelen van het huis eruit pikte om ons van de roze wolk te krijgen. Dan ga je wel met een realistischere blik kijken of de aankoop wel echt zou passen. Het advies voor het bod was ook goed eigenlijk, we hebben een sterk, passend bod neergelegd maar dus overtroffen door mensen die net wat beter ervoor stonden. Pure pech.