Voor de mensen trouwens die huizen zoeken, gratis tip van Flip (mocht je dit nog niet doen); like makelaars in je regio op FB. Het aanbod komt daar vaak net een paar dagen eerder dan op Funda, en dan kun je dat dus al voor zijn en hopelijk een van de eerste zijn mocht je interesse hebben!
Hier momenteel echt veeeeel frustratie. Heb het al tijden onwijs druk op werk, dus ben daar in de avond en weekenden ook wel over gestresst enzo. Maar daarbuiten gaat het momenteel echt rot tussen vriend en mij. Constant over alles meningsverschillen en discussies. Badkamer gekocht maar wss toch net ff iets verkeerd gemeten, en dus een āprobleemā in ruimte wat we voor dinsdag moeten oplossen, wilde hij na meerdere keren vanuit mij aanhalen niet aannemen en dus constant ruzie. Zegt hij gisteren pas: āmisschien heb je toch gelijkā. Ook dat misschien
gast⦠ik word er zowel boos als verdrietig van. Ik zou alles regelen verder rondom de aannemers etc. Een hele planning, maar al die mannen zijn drie weken geleden komen kijken en meten en zouden RONDOM het nieuwe jaar de offerte sturen. Hebben ze nog niet binnen, maar hij zeurt al 1,5 week erover omdat hij zeker weet dat ze gezegd hadden dat het voor oudjaar zou zijn. Is gewoon niet zo, maar constante ruzie hierover. En je mag er best iets over zeggen, maar wel normaal. En anders moet je het zelf maar doen / ze even bellen. Maar nee, alles bij mij droppen. En dan hebben we het nog niet gehad over eetkamerstoelen. We gaan vandaag weeeer kijken. Als het aan hem lag, hadden we het al lang gekocht. Maarja ik vind niks leuk hè. Ok, ben misschien wat kritischer dan hij, maar wil niet volgend jaar weer nieuwe spullen kopen. Wil niet kopen om het kopen. En dit klinkt voor buitenstaanders mss echt lachwekkend, maar ik ben zo gefrustreerd/verdrietig. Ook echt even leeg met gevoel richting vriend en zou hem liever even niet zien. Zo klaar me de kritiek en wantrouwen op alles ipv normaal dingen zeggen.