Hunted

Ja helemaal eens. Naar als je zo’n mannetje tegenover je hebt! Voelt ook een beetje als machtsmisbruik ofzo

1 like

Ja heel denigrerend vind ik het. Zo van: ik ben hier de “rechercheur” en jij gaat mij nu ff vertellen hoe het zit! Want anders…
Bah

Ja daar zou ik juist heel recalcitrant van worden. Heb al wel eens tegen de politie gezegd dat ik niet verplicht ben mijzelf tegenover hun te verantwoorden voor mijn daden (ging om iets kleins en niet illegaal, en ze bleven maar doorzeuren over waarom ik zoiets zou doen, gast laat me met rust).

Dat vind ik ook altijd. Ze komen zo bazig en boos over. Bijna asociaal zelfs. Volgens mij bereik je veel meer met gewoon rustig vragen en beleefd blijven. Als ze mij zouden aanspreken wel namelijk :laughing:

2 likes

Je zag maar een heel klein stukje, maar ik had het idee dat ze bij Filinta’s moeder juist heel aardig waren (wss door hun verleden?). Dus ze kunnen het wél!

2 likes

Ik zie Fred en Lotte deze aflevering pas voor het eerst??

Edit: oh huh, Lotte is 22 en eigenaar van een kinderdagverblijf? Hoe dan.

Neee niet Fili

1 like

Hunted is minder leuk zonder Fili :frowning:

Edit: oke ik ben denk ik de enige die nu kijkt haha! Maar ik vind het idee met die cassettebandjes echt som. Nu is het voor de hunters toch te makkelijk om te voorspellen dat die extractiepunten bij de naasten bekend worden en de deelnemers daar dus naar toe moeten?

Ah jammer, LEERMOMENT = NOOIT met mensen die je al kent contact opnemen

2 likes

Wat doen die hunters macho joh pffff

1 like

Maar hoe toevallig is het dat ze een baken onder die auto van zijn broer hebben geplakt en dat die vrienden dan net de auto van die broer lenen. Ik vind het te toevallig allemaal.

7 likes

Ook het laatste stukje leek zowat gescript. Hoe toevallig dat die jongen naar z’n huis gaat en de hunters daar bezig zijn :thinking:

3 likes

Nee ik keek ook! Ik vind die cassette bandjes ook stom…

Ik denk ook dat bijna niemand het extractiepunt gaat halen. Of misschien die Sven en Anouk maar die kijk ik niet. Dat vind ik dan dus nóg stommer dat zij niet uitgezonden worden …

@SimpleThings @anon46493654 Nou, inderdaad! Het is net iets te toevallig. Aan de andere kant: je weet natuurlijk ook niet altijd hoe het is gemonteerd. Misschien was die baken al een paar dagen eerder geplaatst maar is het in dezelfde aflevering weergegeven.

@Unquestionable Dat denk ik ook. Dat zou echt jammer zijn! Ik denk ook dat Sven en Anouk ver komen, want ze moeten wel iets hebben om online uit te zenden… Maar ja dat is juist jammer.

Ik heb het idee dat die Hunters het ieder jaar gemakkelijker krijgen met middelen en ondervragingen etc? Terwijl ik verwacht dat kandidaten steeds beter worden doordat ze de vorige seizoenen hebben gezien.

2 likes

Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in het seizoen tot nu toe. Het lijkt de hunters allemaal wel erg makkelijk af te gaan, de voortvluchtigen lijken nou niet echt geleerd te hebben van voorgaande seizoenen en dat online volgen suggereert alsof ze teveel beeldmateriaal hebben, maar dat komt totaal niet over op tv. Viel me ook op dat afgelopen aflevering er vrij veel herhaling was van beelden die diezelfde aflevering uitgezonden waren.

3 likes

Mijn man zei zo mooi toen we het gisteren keken (moeten op maandag altijd voetballen vandaar): ze zullen toch de vorige seizoenen gezien hebben? Waarom maken ze dan dezelfde fouten?
Haha ik geef hem groot gelijk.

Ik vond het wel cool dat die ene man bij zijn flat was (en dat de onderbuurman hielp) terwijl de hunters er waren.

1 like

Ik snap oprecht niet waarom ze niet twee weken zonder contact kunnen, kom op zeg. Iedereen weet ook om welke reden er geen contact is, het is niet alsof ze familie thuis in spanning achter moeten laten? Ik kijk liever naar iemand met slimme ideeën om zo min mogelijk risico te lopen dan naar iemand die wil testen hoeveel contact hij/zij met het thuisfront kan hebben en dan alsnog gepakt wordt.

2 likes

Ja, zijn elke keer korte filmpjes, zeven minuten geloof ik. Wel leuk om te volgen! Vind het ook een leuk stel!

Was er afgelopen maandag geen aflevering?