Hunted

Ah nee, dat meen je? Ik ben Ellie Lust moe. Ellie Lusteloos ha-ha

2 likes

Niemand iets te zeggen over de aflevering van gisteren? Toch zo nep als wat? Hoezo wisten de hunters dat ze in Harlingen specifiek op dat stukje van de haven moesten kijken?

2 likes

En waarom, echt waarom blijft vader daar?!?!?!

1 like

Ik keek het net en dat ze langs reden om die vlag te zien :see_no_evil: Je ziet de camera in de auto van de rechercheurs op hun auto inzoomen maar de rechercheurs zelf kijken niet op of om.

Zouden de cameramannen bij de duo’s niet gewoon een zender meehebben?
Haha zie overal scripted scenes in. Sorry.

1 like

Ik had inderdaad ook het gevoel dat er veel in scene was/is gezet.
Wanneer ze die beelden in Harlingen bekijken, twijfelen ze of het wel Lotte en haar vader zijn, je ziet duidelijk die cameraman uitstappen. Ik snap wel dat ze moeten doen alsof ze die niet zien, maar dat gaat toch niet?
Verder begreep ik ook niet dat de vader zich opoffert, ook hierdoor heeft hij tijd gewonnen voor Lotte maar wanneer hij mee was gegaan, hadden ze toch ook heel de woning doorzocht om dan tot het besluit te komen dat ze er niet waren en was er evenveel tijd voorbij.

3 likes

Kijken er nog mensen?

Yes!

1 like

Dacht dat het al de finale was, maar dat is nog niet zo haha. Voor niks zo gehaast

1 like

Heb gisteren deels kunnen kijken. Wordt nog spannend of er überhaupt een van de deelnemers gaan winnen. Sws omdat de hunters het extractiepunt ook echt precies weten. Leuk plan ook van Lotte om op een boot te gaan, maar sws dat de hunters dat ook doen. Deden ze vorig jaar ook en echt elke boot werd gecontroleerd…

En Sven en Anouk maken sws al geen kans meer, omdat ze de coördinaten niet hebben…

Denk dat Sophie en Eileen nog de meeste kans maken

Vind deze laatste teams wel sterk! Ga voor ze duimen, maar wordt wel heel moeilijk denk ik.

1 like

Ik zou gaan duiken denk ik!

5 likes

Haha dat is echt een goeie!

Ik vind het echt een stom seizoen en ik vind het flauw van de hunters om een spelelement als de
cijfers van Sven en Anouk te ontrafelen. Hen wordt nu sowieso de kans om te winnen ontnomen. En verder vind ik er veel te veel toevalligheden in zitten dit seizoen waardoor ik er vrij zeker van ben dat het allemaal doorgestoken kaart is.

13 likes

Ik vind dit seizoen ook niet leuk. Ik snap niet waarom het voor de hunters dit jaar makkelijker gemaakt moet worden (zo voelt het). Het is toch niet zo dat ze zoooooo verschrikkelijk veel voortvluchtigen hebben laten lopen de vorige 2 jaren? 1e seizoen alleen die man met de helicopter (wat geniaal was haha) en vorig jaar alleen Omar. Of moeten ze laten zien dat iedereen gepakt gaat worden, omdat Nederland oh zo veilig is? Maar echte voortvluchtigen laten ook geen coördinaten slingeren dus ja…mixed feelings, want ik blijf wel kijken.

5 likes

Kijken jullie ook naar de finale? Wat een lang gezeik weer op het begin :sweat_smile:

Snap ook nooit dat het in zo’n soort talkshow setting moet. Pleur op. Zend gewoon die finale uit. Net als bij robinson, widm…

4 likes

Ja blegh. Laat gewoon de uitzending zien! :grimacing:

Jammer dat Lotte toch net nog gepakt is!

Denk dat het zo lang duurt omdat er waarschijnlijk toch niemand van de deelnemers wint. Anders kunnen ze de tijd niet vullen… :thinking:

Vind het wel vermakelijk programma om te kijken, wel bizar hoeveel werk er in dit programma zit, met al die camerapunten na bootsen.