Hunted

Vond het ook wel mooi hoe ze zeiden dat het voor hun gevoel nu “gelijkspel” is aangezien ze niet gepakt zijn. Mooi dat ze er dan toch positief op terug kunnen kijken ondanks dat ze niet gewonnen hebben en verkeerd stonden.

3 likes

Heb het net terug gekeken. Spannend einde. Jammer dat er zo lang omheen gepraat werd in zo’n talkshow. Ik ben benieuwd naar de reacties van de hunters op dit einde. Maar kan die online talk nergens vinden waar ze het in het einde van de uitzending over hadden.

Ik heb het vanmiddag terug gekeken. Was indd spannend! Ik was wel blij dat ze het uiteindelijk gehaald had. Zou het zo stom vinden als ze uiteindelijk nog naar beneden was getrokken!
Vond het wel vet slim om met een hele groep meiden te gaan. Ze hadden het anders echt niet gehaald!:open_mouth:

2 likes

Klopt! En zeker omdat die man en een paar meiden nog best moeite gedaan hebben om ze tegen te houden. Anderswaren ze nog sneller bij hun geweest en misschien wel allebei gepakt :see_no_evil:

1 like

Ik vond dit seizoen allemaal zo toevallig. Echt heel jammer als er zoveel gescript zou zijn. Mijn vriend en ik willen ook meedoen, maar niet als het zo moet natuurlijk :stuck_out_tongue:

Oh ja en ik vind die Hunters ook wel echt machomannetjes die soms een beetje té hard zijn

2 likes

Wauw, ik had me echt op de finale verheugd en had zojuist eindelijk tijd om het terug te kijken… maar wat een deceptie! Na die ellende van gisteravond bij Expeditie Robinson heb ik direct doorgespoeld naar het einde, maar dan is direct de hele spanning weg ofzo. Echt jammer dat het niet gewoon als voorgaande jaren kon zijn…

Ik zag toen ik de finale laatst terug keek dat er op NPOstart ook een seizoen Hunted UK stond. Dat gekeken dit weekend, maar vond het veel minder leuk dan de Nederlandse versie. Bummer!

Er komt een nieuw programma van de makers van Hunted. ‘De buit’ dat begint 7 januari ook op npo3. Meer mensen die hier naar gaan kijken /een kans gaan geven?

4 likes

Ja, ik ga kijken! Ben benieuwd. Lijkt een beetje op ‘de kluis’ van stuktv maar dit lijkt me leuker eigenlijk.

1 like

Ja wij gaan ook kijken! Ben wel echt benieuwd. Lijkt me goed in elkaar te zitten.

1 like

Ja, ga zeker kijken!

1 like

Ja leuk, ben benieuwd!

1 like

Wauw dat lijkt echt heel erg op de Kluis! Net als Jachtseizoen leek op Hunted. Bijzonder

Kijkt er nog iemand naar De Buit? :blush:

Ja! Heb de eerste paar minuten alleen gemist, schakelde in toen de teams bij elkaar kwamen. Heb ik iets gemist?

Thanks! Dacht al dat ik wellicht een toelichting gemist zou hebben!

Jaaaa moet er nog wel even inkomen maar vind het tot nu toe wel een boeiend programma denk ik!

Moest even wat opstarten vond ik inderdaad, maar ben benieuwd naar de volgende aflevering!

Moet hier een apart topic voor komen? Of bespreken we het hier?

Ik was ook al aan het denken of er geen nieuw topic moet komen?
Ik vind het verder wel een leuke opzet en ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Ook benieuwd of de deelnemers elkaar niet gaan verlinken. Want dat lijkt me toch moeilijk als ze misschien druk gaan uitoefenen.

Ik heb een nieuw topic aangemaakt

Jongens ik zit in de tweede castingronde van Hunted en moet nu een video maken van maximaal een minuut waarin je ook je dagelijks leven laat zien. Maar… damn, een minuut is kort!

Wens me succes.

27 likes