Hunted

Haha het is ook te toevallig. Aangezien ze geen gebruik maken van echte opsporingsmethoden, maar de opsporingsmethoden vanuit de productie komen. Een pintransatie wordt dus vanuit de productie doorgegeven aan de hunters, waarna die beelden aanvragen en beelden van de productie na x tijd krijgen. Hierdoor hebben de hunters denk ik altijd een voorsprong.

1 like

Heel erg dom van Vera om zo in het zicht de Hunters te willen uitdagen. Ze had ook beter iemand anders dan Lucas kunnen laten bellen als ze met zijn moeder was meegereden. Ze wist dat zij mogelijk opgepikt zou worden. Lijntjes zijn dan heel erg kort.

Waarom zien we trouwens helemaal niets van die twee meiden??

1 like

Die meiden komen waarschijnlijk heel wat verder in het programma, vorig jaar ging het in ieder geval ook zo. De mensen die snel gepakt worden laten ze in een aflevering veel zien.

1 like

Ik kijk de aflevering van gisteren terug en ik merk dat ik het helmaal geen interessant seizoen vind. Alles is zo ‘toevallig’

2 likes

Ja dit inderdaad. Zo jammer… Het doet daardoor heel fake aan. Ben wel benieuwd hoe het er achter de schermen aan toe gaat.

1 like

Lijkt alsof ze dit jaar zijn doorgeschoten in de middelen voor de hunters. De middelen zijn sowieso fake, een pin transactie wordt bijv na x tijd doorgebeld. Maar nu lijkt het alsof elke stap zo snel wordt doorgegeven dat je als kandidaat amper meer beweegruimte hebt.

3 likes

Ik ben allang weer vergeten hoe ze bij heel dat Van Gogh huis zijn gekomen als mogelijke locatie voor het extractiepunt.

Einde was wel spannend! Die meiden zitten dus bij de buren verstopt toch? Het leek even alsof de Hunters over het erf van dat huis liepen. Als ze geen aanwijzingen hebben om bij de buren te gaan kijken dan moet er niks aan de hand zijn lijkt me. Ik hoop echt dat die meiden het gaan halen!

1 like

Nooo ze zijn gepakt

1 like

Mooi einde! Leuk gedaan ook met die auto’s die overal heen gaan en zelfs allerlei spullen op de achterbank gepropt. Geweldig!

Ze hebben wel geluk gehad dat de hunters tijd verknoeid hebben door de valse kaart van Anne en Juanito. Dat is hun redding geweest denk ik.

5 likes

Vond het zo leuk dat ze het gered hebben. Zo gaaf!

Heb wel soms getwijfeld aan de echtheid van het programma. Maar ga het denk ik wel weer kijken als er een nieuw seizoen komt.

Blij dat er toch een team is geweest die het gehaald heeft! Maar ik denk wel dat er zoveel doorgestoken kaart is. Ineens die dronebeelden van die auto’s, hoe dan? En het feit dat iemand belt dat Koen(?) gespot was op dat adres terwijl ze al weet ik hoe lang binnen waren.

Dat andere stel zat in de achtertuin toch? Hoewel er volgens mij veel gescript is kan ik hier nog wel inkomen. Er zullen vast cameramensen om dat huis hebben gelopen, dat valt wel op

Ik vond dit helemaal geen leuk seizoen, maar de finale/de extractiemanier vond ik wel leuk gedaan! Toch nog een leuk einde dus!

1 like

Lees dat Koen en Juul niet meer samen zijn, jammer! Lijkt me toch moeilijk als het dan zo op tv komt

1 like

Oh wow heftig. Dat lijkt me idd naar om dan aan te moeten zien/horen

npo

Nieuw seizoen is net gestart. Gaat iemand het volgen?

3 likes

Goed dat je het zegt! Ga zeker kijken! Kijk het wel altijd later terug…

1 like

Sinds ik weet dat er echt een groot deel nep is - ze waren vorig seizoen bij ons in het dorp - vind ik het iets minder leuk. Er waren camera beelden op plekken waar absoluut geen camera’s hangen :face_with_hand_over_mouth:

Maar ga wel kijken, haha! Vind het concept heel tof.

2 likes

Wat? Weer een illusie armer haha. Ik dacht wel dat iets gescript zou zijn, maar niet camera beelden!