Hunted

Ik ontdek dit programma ook pas vandaag! Alle 4 de afleveringen achter elkaar gekeken :grimacing:

2 likes

Ik wist ook niet dat er een nieuw seizoen was! Meteen maar begonnen, ik vind het ook altijd leuk om te bedenken wat/hoe ik het zou doen.

2 likes

Wat ik wel echt zo jammer vind aan het programma is dat ze door het pakken van kandidaten, andere kandidaten weer makkelijker kunnen pakken. Ze hebben nu die brief van de zusjes en sturen dan fake brieven. Zouden ze anders niet gedaan hebben, zonder die info. Dan worden anderen eigenlijk gepakt door het falen van anderen. Jammer!

5 likes

Zie nu pas dat hier een topic van is. Zo leuk! Twee collega’s van m’n vriend zitten bij die Hunters die op locatie werken (niet die rondrijdende Hunters) en ben het daardoor gaan kijken, maar vind het 100x leuker dan verwacht.

Zo blij dat Guy en Jasper opgepakt zijn. Ik kon die Jasper echt niet luchten of zien met z’n zelfvoldane smoelwerk. Ik baalde gewoon toen Guy alleen gepakt was en hij nog kon vluchten. Hun hele theorie van verkeerde clues geven is dus snel in het water gevallen, terwijl ze er o zo zeker van waren.

4 likes

nou echt he, vooral het voornemen om zo veel clues af te geven hebben ze maar even volgehouden. Het zou toch ondertussen wel bekend moeten zijn dat hoe meer je de hunters uitdaagt, hoe fanatieker ze worden om je te pakken. Dus hoezo ga je dan je googlehome toespreken en vervolgens lekker zitten ergens in een parkje, kan kan je verwachten dat ze snel bij je zijn haha

2 likes

Dat ze Google home gebruikten was mij ook echt een raadsel.

3 likes

Ik vond die Jasper en Guy ook vervelend, iets te grappig willen doen en te veel beeust van de camera.

3 likes

Ah men waarom wachtten die moeder en zoon zo lang met vertrekken. Die dochter had toch geen interessante info meer

Sowieso maken hun zo belachelijk veel fouten… En dat terwijl die moeder nota bene bij de politie gewerkt heeft. Van mij mogen ze gepakt worden.

Al die moeite van het zwart spuiten van dat busje voor niks geweest :joy:

1 like

Ja en terecht. Ook dat gebel en Google maps gebruiken steeds :expressionless:

3 likes

Ze zijn veel te slordig geweest.

Vond het wel gek er in verwerkt dat die auto met meiden precies vriendinnen van waren. Ik weet dat niet alles echt is in het programma. Maar dit was wel heel duidelijk gescript.

Hoe stonden die meiden ineens ā€œonder de tapā€ als ze al weg waren? Hoezo hebben ze dan ineens al die telefoonnummers als die auto ervandoor is? Die nummers hadden nooit onder de tap kunnen staan. Niet direct. Maar wel heel dom dat moeder en zoon zich zo veilig waanden. Lekker bellen met iemand die zojuist aangesproken is door de hunters. Ze hadden meteen weg moeten gaan en het contact moeten verbreken.

1 like

Ik vond hun ook heel dom. Wat ik ook opvallend vond was dat die dochter wel door had dat 1 van de brieven nep was, maar die met die dia dan niet mee had genomen.

1 like

Haha ja ze had geloof ik niet eens herkend dat het een dia was :joy:

1 like

Ze dacht dat het een tracker was @PhilDunphy

Ben voor de volgende aflevering heel benieuwd wie er in de val gaan lopen met dat terugkomen naar de gevangenis. Zou dat wel een minder leuke manier vinden om ze te vangen.

Ik hoop dat die twee ā€˜boerse’ vrienden nog even blijven, vind hun echt zo grappig haha

En die jongen die alleen is, die is ook leuk!

4 likes

Ja dat zijn gewoon drie leuke gasten!

Die jongen alleen heeft ook zoveel geluk de hele tijd, met die grappige oude kerels die hem hielpen en dat pendelen tussen vakantieparken (dat was hij toch?).

2 likes

Oh dat had ik even gemist. Klinkt wel logischer dan!

1 like