Hunted

Ja wist ook wel deels! Het blijft tv natuurlijk…

Maar ze waren vanaf twee/drie punten gefilmd maar daar zitten écht geen camera’s. Één was sowieso vanaf een balkon van een flatje :face_with_hand_over_mouth:

Oh, balen! Dacht dat die camerabeelden wel echt zouden zijn inderdaad! :see_no_evil:

Meeste volgens mij wel hoor. Maar dit was zo’n gat… zit één buurt super haha!

1 like

Zocht al of hier al een topic over was.

Leuk concept, toch wel jammer om te lezen dat een deel nep is.

@Blush hoe moet ik dat van die camerabeelden voor me zien? Aangezien er geen camera’s waren, hebben ze dat zelf gefilmd dan ofzo?

Toch gekeken, maar wel heel ‘cringe’. Heel veel is inderdaad nep, kan niet op deze manier en zeker niet zo snel.

Beetje vermaak, maar zeker niet waarheidsgetrouw

2 likes

Ja een crew of tijdelijk ophangen denk ik! Er hangt daar echt niks… bewoners hebben zelf alles nog nagezocht haha!

Verder was alles wel gewoon zoals op tv, echt ondervraagd en alles over de voortvluchtige en huizen doorzocht. Wil jullie niet helemaal uit de droom helpen :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Het is deels fake. Dat zegt Hunted zelf overigens ook. Alles wat zo’n team doet heeft juridische basis, dat mag je njet zomaar inzetten voor een fake verdachte. Dus een pintransactie krijgen ze niet echt door, maar door van de programmamakers. Als ze beelden opvragen, vragen ze de eigen beelden op en krijgen ze die met vertraging. Zelfde met tappen: iemand zit niet écht onder de tap. Het is dus zo realistisch mogelijk in scene gezet.

7 likes

En dit seizoen best wel veel raakvlakken met Jachtseizoen, check Giel z’n Twitter

Ik vraag me ook af hoe spontaan het programma is als ze letterlijk iedereen die ze aanspreken eerst heel het verhaal moeten uitleggen en waarschijnlijk een contract moeten laten tekenen dat privacygevoelige gegevens voor het programma gebruikt mogen worden. Ik vind het helaas ook niet zo leuk meer als dat het was.

Wat is die Giel toch een jankerd :roll_eyes:. De tracker is alleen vanwege Corona. De hunters mogen de kandidaten niet fysiek aanraken, wat me logisch lijkt vanwege deze tijd. Dus als de hunters 1,5m van de kandidaten af zijn, zijn deze ‘gepakt’. Daarentegen was de eerste aflevering van Hunted eerder op TV dan Jachtseizoen dus wie zegt dat zij het format niet hebben gestolen van Hunted.

4 likes

Yoo ik erger me dood aan dat duo die alleen maar bezig is met de Hunters fucken en te hyperen over de fantasieën die ze hebben over de Hunters

En die ex-schoonmoeder van die ene jongen was zo vreemd? “Ja jullie doen niks de hele dag”, uhh ze moeten gewoon onderduiken? Haha

O mennnn en dat ze thuis zijn en doodleuk Google gebruiken hahaha. De arrogantie

9 likes

‘Je bent jong, ga leuke dingen doen ofzo’

6 likes

Ja hoop ik ook! Zitten genoeg leuke kandidaten bij die ik wel graag volg

Wooow ik kom er door dit topic pas achter dat er een nieuw seizoen is? :scream: Heel leuk, ga snel bij kijken!

2 likes

Ik ontdek dit programma ook pas vandaag! Alle 4 de afleveringen achter elkaar gekeken :grimacing:

2 likes

Ik wist ook niet dat er een nieuw seizoen was! Meteen maar begonnen, ik vind het ook altijd leuk om te bedenken wat/hoe ik het zou doen.

2 likes

Wat ik wel echt zo jammer vind aan het programma is dat ze door het pakken van kandidaten, andere kandidaten weer makkelijker kunnen pakken. Ze hebben nu die brief van de zusjes en sturen dan fake brieven. Zouden ze anders niet gedaan hebben, zonder die info. Dan worden anderen eigenlijk gepakt door het falen van anderen. Jammer!

5 likes

Zie nu pas dat hier een topic van is. Zo leuk! Twee collega’s van m’n vriend zitten bij die Hunters die op locatie werken (niet die rondrijdende Hunters) en ben het daardoor gaan kijken, maar vind het 100x leuker dan verwacht.

Zo blij dat Guy en Jasper opgepakt zijn. Ik kon die Jasper echt niet luchten of zien met z’n zelfvoldane smoelwerk. Ik baalde gewoon toen Guy alleen gepakt was en hij nog kon vluchten. Hun hele theorie van verkeerde clues geven is dus snel in het water gevallen, terwijl ze er o zo zeker van waren.

4 likes

nou echt he, vooral het voornemen om zo veel clues af te geven hebben ze maar even volgehouden. Het zou toch ondertussen wel bekend moeten zijn dat hoe meer je de hunters uitdaagt, hoe fanatieker ze worden om je te pakken. Dus hoezo ga je dan je googlehome toespreken en vervolgens lekker zitten ergens in een parkje, kan kan je verwachten dat ze snel bij je zijn haha

2 likes

Dat ze Google home gebruikten was mij ook echt een raadsel.

3 likes

Ik vond die Jasper en Guy ook vervelend, iets te grappig willen doen en te veel beeust van de camera.

3 likes