Hunted

Ik vond het een gek stuk dat die zwager van sophia binnenkwam. Iets over herkend en foto. En toen zat ie in dat huis ineens. Huh?

Ja heel bijzonder… Ben wel blij dat op die gasten na niemand naar die gevangenis is gegaan!

3 likes

Oo zo leuk dat die ene guy niet is gevonden! Hopelijk redt hij het nog even. Zn zus was echt superslim!

4 likes

Haha ja die zus had wellicht beter zelf mee kunnen doen, die kwam een stuk slimmer over dan hij.

6 likes

Ik was trouwens ook zo gefascineerd door haar, ze leek me echt een bijzonder persoon! (Outfit en interieur)

Die mannen zijn ook echt zo goed. Die VPN’s, super slim! En dat ze meteen doorhadden dat die link sketchy was haha. Ik vraag me echt af of ik zulk soort dingen ook door zou hebben. Je moet bij alles echt 10x nadenken en overwegen.

9 likes

Nou. Ik zou niet eens het slimme zusje zijn. Dus ik zou zeker niet goed genoeg zijn om mee te doen aan het programma.

Vind het soms trouwens best heftig ook. Intimideren aan de deur en naar je huis komen om je pc te ‘hacken’.

1 like

Ik vind het wel gaar dat de hunters trucjes gebruiken, voelt toch wel “flauw”

Bekenden en familie op de tap ok, maar nepbrieven en -mails mmm

4 likes

Ja het komt heftig over maar ik ga er vanuit dat ze dit vooraf goedgekeurd hebben en het dus kunnen verwachten. Als een (vage) bekende van mij ooit mee zou doen dan zou ik niet willen meewerken omdat ik geen zin heb in zo’n overval en dat ik toegang moet verlenen aan de hunters in mijn privé omgeving. De voortvluchtige kan dan ook niet bij mij terecht om te schuilen.

1 like

Ja, die pas blokkeren voelde voor mij ook als valsspelen.

3 likes

Ja eens! Heel flauw…

1 like

Ik vind die Denise (kale vrouw van de Hunters) zo stoer. Lekker accentje ook.

1 like

Viel me wel tegen dat ze die jongen niet kon bijhouden! Verder wel tof ja, echt soort Lara Croft vibes haha

Vind ik ook flauw. Want in real life werkt het natuurlijk niet zo voor de politie.

1 like

Ja vond het ook leuk dat ze het meteen door hadden! Vooral omdat je toch ook eerdere seizoenen hebt bekeken denk ik de hele tijd, dan weet je toch een beetje wat ze kunnen doen zegmaar, maar dat hadden ze dus gelukkig wel door :grin:

Morgen finale klinkt trouwens zo snel opeens, wel zin in!

Ik zou denk ik wel meedoen, maar inderdaad dat al die mensen om hen heen toestemming geven. Maar die geven ook super snel informatie, zeggen ze eerst “ja ik doe gewoon alsof ik van niks weet” en als de politie ze dan twee keer dezelfde vraagt stelt dan geven ze wel heel makkelijk toe.

Maar zouden jullie je telefoon echt thuis laten? Die gaan ze natuurlijk helemaal uitpluizen wat betreft je zoekgeschiedenis etc. Ik zou denk ik alles (laptop/tablet/telefoon) aan de contactpersoon geven die je mag bellen en dat die het dan meeneemt de eerste dag. Of zouden ze zo ook makkelijk aan info kunnen komen ondanks dat je alles uit hebt staan?

Alleen zou ik er zelf ook niet om staan te springen als ze mijn huis zouden doorzoeken, meestal laten ze het ook nog zo achter. No thanks. Denk wel dat mijn kring zo klein is dat ze qua familie en vrienden niet ver zullen komen.

Over dat eerste, dat mensen zo snel info geven: ik vond ook dat ze snel ‘braken’, maar die Hunters zijn ook best slim erin. Ik zou net zo snel breken. Je begint te praten, geeft één brokje info en zij bijten zich daarin vast en gaan er op door totdat je antwoordt.

En veel ondervraagden gaven ook al zoveel weg met hun lichaamstaal. Dat ze ‘nee’ zeggen, maar alles ‘ja’ uitstraalt. Alleen die zus van Roel (?) was slecht af te lezen voor zover we gezien hebben.

Plus dat de Hunters echt super intimiderend zijn qua houding en gedrag. Je moet wel écht stevig in je schoenen staan en goed kunnen liegen wil je daar echt onderuit komen denk ik

1 like

Ralph is echt geweldig. Heeft blijkbaar allemaal gephotoshopte foto’s met “sloopkogel” Yehury naar de hunters gestuurd :joy:

https://www.instagram.com/p/CIkd_9IhW5F/

2 likes

Het lijkt mij toch ook dat voordat familie en mensen in de omgeving van de kandidaten gefilmd mogen worden ze ook eerst die riedel te horen krijgen of ze toestemming geven om gefilmd te worden etc?
Dat haalt de intimidatie er wel af denk ik :joy: