Hunted

Vind die actie met die neppe brief van de hunters echt niet leuk.

3 likes

Ik de mijne ook lol!

1 like

Nee inderdaad. Super flauw. Maar deze jongens waren ook wel echt onnozel hoor. 2x terug.

4 likes

Hahaha ja

Was ook ā€˜bang’ mezelf ineens te zien lopen.

2 likes

Klopt is niet slim, maar vind dit niet eerlijk of zo?

1 like

Oo nu gaan die gasten er aan. Dom, waarom de dag erna nog een keer er heen. Stuur dan iemand anders als je het niet kan laten

1 like

Die codetaal van Ralf en zn vriend is wel geniaal bedacht zeg!

En wat een cliffhanger met Roel :scream:

Moet toch ook iedere keer wel weer lachen om Miljo en Sophia hoor. Zo in blinde paniek weg sjeezen, geen idee waar heen :rofl:

1 like

Ik ben bang dat de cameraman van Roel hem zal verraden, maar wat een actie om die schutting over te klimmen :joy:

@Ananas haha ja om dat stel met die uitpuilende ogen van de stress :joy:

1 like

Ik trek die Sophia zo slecht. Zo paniekerig en janken en chagrijnig de hele tijd. Hoop dat zij gauw gepakt wordt. Miljo mag van mij ontsnappen en alleen verder. Dat hij het met haar volhoudt joh

12 likes

Ahh shit ja de cameraman had ik nog helemaal niet aan gedacht. Waarschijnlijk weten ze hem daardoor alsnog te vinden ja :frowning_face:

1 like

Ja echt, super panisch. Dat is iets wat wellicht inherent is aan deelname aan het programma. Zij gaat er nog voor zorgen dat ze nog meer domme fouten gaan maken en gepakt gaan worden.

Wat ik ook dom vind is dat mensen die onder de tap staan hun telefoon gaan uitzetten. Joehoe natuurlijk gaan dan de alarmbellen rinkelen.

2 likes

Ja, ze kunnen beter hun telefoon gewoon thuis laten liggen

1 like

Ik vond het een gek stuk dat die zwager van sophia binnenkwam. Iets over herkend en foto. En toen zat ie in dat huis ineens. Huh?

Ja heel bijzonder… Ben wel blij dat op die gasten na niemand naar die gevangenis is gegaan!

3 likes

Oo zo leuk dat die ene guy niet is gevonden! Hopelijk redt hij het nog even. Zn zus was echt superslim!

4 likes

Ik was trouwens ook zo gefascineerd door haar, ze leek me echt een bijzonder persoon! (Outfit en interieur)

Die mannen zijn ook echt zo goed. Die VPN’s, super slim! En dat ze meteen doorhadden dat die link sketchy was haha. Ik vraag me echt af of ik zulk soort dingen ook door zou hebben. Je moet bij alles echt 10x nadenken en overwegen.

9 likes

Nou. Ik zou niet eens het slimme zusje zijn. Dus ik zou zeker niet goed genoeg zijn om mee te doen aan het programma.

Vind het soms trouwens best heftig ook. Intimideren aan de deur en naar je huis komen om je pc te ā€˜hacken’.

1 like

Ik vind het wel gaar dat de hunters trucjes gebruiken, voelt toch wel ā€œflauwā€

Bekenden en familie op de tap ok, maar nepbrieven en -mails mmm

4 likes