Hunted

Haha ja! Ik denk dat hij heel erg likeable en netjes is!

Edit: / overkomt

1 like

Hahaha ja aan de ene kant vond ik dat jolige heel leuk en aan de andere kant dacht ik hou je bek

4 likes

Hahahah ja ik wilde toen echt naar de tv schreeuwen dat ze in die bus moest stappen

3 likes

Ik vond het jammer dat Sophia en Miljo niet meer ruzie gingen maken toen Sophia die regels overtrad. Had wel zin in wat juice.

Sowieso dat zij als volgende gepakt worden.

4 likes

Hahaha nee maar hij was niet boos, hij zei gewoon wat er gebeurde! Ja toch :joy: Heerlijk passief agressief.
Ik voorspel nog wel een echte fittie in de komende afleveringen. Zij is ook zo gestrest

3 likes

Wat dom van die ov kaarten van dat stel :sob:

1 like

Spannend bij die gevangenis!

Vind die actie met die neppe brief van de hunters echt niet leuk.

3 likes

Ik de mijne ook lol!

1 like

Nee inderdaad. Super flauw. Maar deze jongens waren ook wel echt onnozel hoor. 2x terug.

4 likes

Hahaha ja

Was ook ‘bang’ mezelf ineens te zien lopen.

2 likes

Klopt is niet slim, maar vind dit niet eerlijk of zo?

1 like

Oo nu gaan die gasten er aan. Dom, waarom de dag erna nog een keer er heen. Stuur dan iemand anders als je het niet kan laten

1 like

Die codetaal van Ralf en zn vriend is wel geniaal bedacht zeg!

En wat een cliffhanger met Roel :scream:

Moet toch ook iedere keer wel weer lachen om Miljo en Sophia hoor. Zo in blinde paniek weg sjeezen, geen idee waar heen :rofl:

1 like

Ik ben bang dat de cameraman van Roel hem zal verraden, maar wat een actie om die schutting over te klimmen :joy:

@Ananas haha ja om dat stel met die uitpuilende ogen van de stress :joy:

1 like

Ik trek die Sophia zo slecht. Zo paniekerig en janken en chagrijnig de hele tijd. Hoop dat zij gauw gepakt wordt. Miljo mag van mij ontsnappen en alleen verder. Dat hij het met haar volhoudt joh

12 likes

Ahh shit ja de cameraman had ik nog helemaal niet aan gedacht. Waarschijnlijk weten ze hem daardoor alsnog te vinden ja :frowning_face:

1 like

Ja echt, super panisch. Dat is iets wat wellicht inherent is aan deelname aan het programma. Zij gaat er nog voor zorgen dat ze nog meer domme fouten gaan maken en gepakt gaan worden.

Wat ik ook dom vind is dat mensen die onder de tap staan hun telefoon gaan uitzetten. Joehoe natuurlijk gaan dan de alarmbellen rinkelen.

2 likes

Ja, ze kunnen beter hun telefoon gewoon thuis laten liggen

1 like