Hunted

Yesss!! Geweldig dit! Mooie actie

wooooaaah heel knap met name met al die fake hulp dingen van de Hunters

1 like

oooohh wat is dit nu weer, WEER een totaal onnodige VIPS editie van een programma

7 likes

Oh en vanaf januari hunted vips :scream:

1 like

Zoooo dit was spannend! Maar wel jammer dat het ze elk jaar zó veel moeilijker wordt gemaakt. Maar maakt het natuurlijk wel extra knap van Maarten en Armani.
Ik had echt gehoopt dat Ralph het zou halen :sob:

4 likes

Serieus wel echt ff fijne corona afleiding door dit te kijken na alles vandaag. Even focus op iets anders :blush:

2 likes

Ik hoop wel echt dat ze die streken van de Hunters wat gaan inperken. Dat maakt het toch wel minder leuk zo.

5 likes

Leuk, verdiende winnaars!
Ralph had helaas net te veel risico genomen door een totaal onnodig bericht uit te sturen. Echt zonde.

En haha waarom moeten vips zich aaaaltijd in programma’s wurmen grrrrrr

5 likes

Twee collega’s van mijn vriend waren Hunters (de kantoorhunters)

Vraag effe aan je vriend of de hunters komende seizoenen niet zo flauw willen doen

4 likes

Ik meen me te herinneren dat ze eigen bedrijfjes hadden die door instanties werden betaald om mensen op te pakken.

Haha zal het vragen @Blush

1 like

Ik vond Roels idee om in complete wieleroutfit te gaan fietsen wel echt slim! Blend lekker op Texel en je kunt je ook nog best snel verplaatsen

11 likes

Hahaha ik moet zo lachen om dat Nederlandse accent vanuit die heli’s. Lekker wel van Maarten en Armani! Zelfs met al dat gekut van die hunters lukt het dus niet om die twee te pakken.

Huh VIPS editie? Weet iemand daar al iets van?

Ah balen van Ralf! Maar het gunde het Maarten en Armani ook! Ze waren echt consistent en dachten goed over alles na.

Was eigenlijk vergeten dat Roel er ook nog was haha, hij is in ieder geval uit handen gebleven van de hunters.

1 like

Ja vind het best knap van hem dat hij het in z’n eentje uiteindelijk nog zo ver geschopt heeft! Hij heeft misschien niet gewonnen, maar het doel is om uit handen van de Hunters te blijven. En dat is hem toch wél gelukt

6 likes

Ja precies, zeker je terugdenkt aan het stuk in Utrecht en dat de hunters zo dichtbij waren.

2 likes

Wow super spannend einde! Maar echt zonder hulp van de landmacht en die apache’s waren de hunters nooit zover gekomen. Dan hadden ze dus het extractie punt niet geweten en nooit die jetski’s gezien. En ook niet een poging kunnen doen om ze af te snijden.

6 likes

Wie durft, haha?

2 likes

Ik kijk het seizoen nu terug vanaf het begin, want ik viel er pas twee afleveringen geleden in.

Maar bij dat stelletje is die vrouw echt zo’n irritante jankerd zeg. En die zussen waren zo incapabel, die zoon van de moeder heeft ook het gespikkeld koperdraad niet uitgevonden, en die twee die “een taart aan kruimels” doen zijn echt Fucking irritant.

Vind alleen die twee jongens die Walkie talkie hadden begraven, de jongen die alleen is leuk en die andere twee jongens zijn nog amper in beeld geweest maar die lijken me wel oké.

6 likes

“Bilal Wahib en Fajah Lourens zullen te zien zijn in het zesde seizoen van de NPO3-serie Hunted. Ook Oussama Ahammoud, Birgit Schuurman, Dennis Weening, Klaas van Eerden, Kim Feenstra en Irem Lourens spelen mee in deze vips-editie van de show.”

1 like