En Bilal is direct door van Jachtseizoen naar Hunted 
Joeee vips editie start nu!
Joe, ik zit er ook weer klaar voor.
Minder deelnemers en minder aantal dagen!
Haha ik heb echt een grafhekel aan Dennis en vind het hilarisch dat hij nu al zo hulpeloos is
Edit ah jammer de hulp is toch gearriveerd
Heb dus het gevoel dat Klaas en Dennis echt rampzalig veel en duidelijk in beeld gaan lopen, maar toch niet als eerst gepakt worden.
Wat zijn ze slecht…
Jeetje ze laten allemaal echt meteen veel steken vallen zeg. 
Ik kijk dit voor het eerst maar vind het echt sneu dat Oussama net degene is die gepakt is, hij zei nog dat ze het beter aan moesten pakken 
Ik ben benieuwd of ik dit leuk ga vinden. Superlang openlijk rondbanjeren door je eigen buurt, serieus?
Ze laten nu idd al zoveel steken vallen dat ik het me bijna niet kan voorstellen dat ze het uitspelen zonder dat het programma ze matst
Ja ik vond Fajah ook echt heel onaardig doen tegen die man. Meteen boos weglopen ook 
Hahha kan me wel heel goed voorstellen hoe frustrerend het is dat mensen zo laks zijn of niet luisteren.
Toch een telefoon aan hebben staan of iets anders doms doen terwijl je al 500x hebt gezegd niet doen 
Ja wat is zij onsympathiek
Denk dat Kim en Birgit ver gaan komen. En vond Fajah en Irem ook wel slim bezig.
Vooral de mannen faalden, eigenlijk.
Ik heb afgelopen zaterdag de herhaling gekeken en ik heb het nu echt voor het eerst gekeken. Ik vind het zo leuk! Heb gelijk seizoen 5 helemaal af gekeken.
Ik vond Kim en Bridget wel slim, maar niet zo handig van die pruik.
En Fajah en haar dochter komen denk ik ook wel ver.
Zo jammer van Bilal en Ouassama, duidelijk geen plan haha beetje rond banjeren.
Edit: hoe zouden jullie trouwens vluchten? Ik denk dat ik de fiets zou pakken.
Ja eigen vervoer waarmee je op paden kan zonder camera’s idd
Nou ik zit er weer klaar voor haha
Bilal is hyperrrrr. Huh jemig waarom wil hij naar z’n huis 
Ik heb nog nooit iemand het zo dom zien spelen en toch nog relatief lang zien uithouden
Jemig deze jongen snapte het hele spel niet geloof ik. Jammer
Hahaha ja het viel me al op dat Bilal zoveel in beeld was maar dat kwam natuurlijk omdat ze nu geen beeldmateriaal meer van hem hebben
Haha Jochem Myer, wat een baas met die pruiken en snorren 
Zo zonde dat Fajah en Irem die telefoon gebruiken want verder zijn ze wel goed bezig