Oh ik zou dan alleen gaan kijken voor Klaas van der Eerden. Alles wat hij zegt komt zo droog over door z’n stem.
Oh leuk onze favo coronagekkie Fajah. Die vrouw moet je toch geen podium bieden
Benieuwd of ze wel de Corona maatregelen in acht neemt haha. Voor ons, de schapen!
Bedoelen ze met irem lourens de dochter van faya? Is zij ook een BN’er?
Ja de dochter! Niet echt bekend idd
Verbaas me eigenlijk over Kim, zou dit voor of na de bevalling zijn opgenomen?
Het is aansluitend opgenomen aan de vorige serie, dus dat zal dan rond mei/juni geweest zijn?
(Omdat het begint als ze op de boot terug gaan, zoals bleek uit de aftiteling van de laatste aflevering).
Ja zie net in haar post op insta dat ze idd zwanger was toen!
En Bilal is direct door van Jachtseizoen naar Hunted
Joeee vips editie start nu!
Joe, ik zit er ook weer klaar voor.
Minder deelnemers en minder aantal dagen!
Haha ik heb echt een grafhekel aan Dennis en vind het hilarisch dat hij nu al zo hulpeloos is
Edit ah jammer de hulp is toch gearriveerd
Heb dus het gevoel dat Klaas en Dennis echt rampzalig veel en duidelijk in beeld gaan lopen, maar toch niet als eerst gepakt worden.
Wat zijn ze slecht…
Jeetje ze laten allemaal echt meteen veel steken vallen zeg.
Ik kijk dit voor het eerst maar vind het echt sneu dat Oussama net degene is die gepakt is, hij zei nog dat ze het beter aan moesten pakken
Ik ben benieuwd of ik dit leuk ga vinden. Superlang openlijk rondbanjeren door je eigen buurt, serieus? Ze laten nu idd al zoveel steken vallen dat ik het me bijna niet kan voorstellen dat ze het uitspelen zonder dat het programma ze matst
Ja ik vond Fajah ook echt heel onaardig doen tegen die man. Meteen boos weglopen ook
Hahha kan me wel heel goed voorstellen hoe frustrerend het is dat mensen zo laks zijn of niet luisteren.
Toch een telefoon aan hebben staan of iets anders doms doen terwijl je al 500x hebt gezegd niet doen
Ja wat is zij onsympathiek