Hunted

Denk dat Kim en Birgit ver gaan komen. En vond Fajah en Irem ook wel slim bezig.

Vooral de mannen faalden, eigenlijk.

1 like

Ik heb afgelopen zaterdag de herhaling gekeken en ik heb het nu echt voor het eerst gekeken. Ik vind het zo leuk! Heb gelijk seizoen 5 helemaal af gekeken.

Ik vond Kim en Bridget wel slim, maar niet zo handig van die pruik.
En Fajah en haar dochter komen denk ik ook wel ver.
Zo jammer van Bilal en Ouassama, duidelijk geen plan haha beetje rond banjeren.

Edit: hoe zouden jullie trouwens vluchten? Ik denk dat ik de fiets zou pakken.

Ja eigen vervoer waarmee je op paden kan zonder camera’s idd

Nou ik zit er weer klaar voor haha

Bilal is hyperrrrr. Huh jemig waarom wil hij naar z’n huis :weary:

Ik heb nog nooit iemand het zo dom zien spelen en toch nog relatief lang zien uithouden

4 likes

Jemig deze jongen snapte het hele spel niet geloof ik. Jammer

2 likes

Hahaha ja het viel me al op dat Bilal zoveel in beeld was maar dat kwam natuurlijk omdat ze nu geen beeldmateriaal meer van hem hebben

2 likes

Haha Jochem Myer, wat een baas met die pruiken en snorren :joy:

5 likes

Zo zonde dat Fajah en Irem die telefoon gebruiken want verder zijn ze wel goed bezig

4 likes

Ja jee ik wist niet dat ze die burner alsnog kunnen tracken terwijl er steeds van sim wordt gewisseld

Edit Oke het kwartje is nu bij ze gevallen :joy:

1 like

Vond het echt een hele spannende aflevering! Ben benieuwd hoe Fajah en Irem het nu gaan aanpakken, ze weten gelukkig wel dat ze die telefoon niet meer kunnen gebruiken.
En hoe evil die actie van de hunters met de telefoon van Klaas hahaha

3 likes

Ik heb echt zĂł hard gelachen om de hoofden en reacties van Dennis en Klaas toen die vent (Veldhuis of Kemper?) zei:
“Waarom zet je op twitter dat je onderduikt??”

11 likes

Ik was eerst niet zo enthousiast over een VIPS editie, maar vind het echt hartstikke leuk!

M’n beeld van Fajah, Kim en Birgit is ook positief bijgesteld.

En echt te spannend dat Fajah en Irem achterin die auto zaten die LANGS de fucking Hunters reed

Maar ik vroeg me wel af hoe ze dat weten. Zij weten toch helemaal niet wie er precies achter hun aanzitten en in wat voor een auto ze rijden? Hoe herkennen ze dat zo snel terwijl ze in een onmogelijke positie in de achterbak gekruld liggen?

1 like

Het leek erop dat die chauffeur van hun auto de hunters herkende

2 likes

Ze weten wel wie de hunters zijn natuurlijk maar los van of je die als persoon herkent, er hangen al 4 camera’s aan de voorkant van de auto’s, plastic schermen ertussen, camera op de borst, denk dat het wel opvalt :sweat_smile:

9 likes

Hoop dat Fajah nu gepakt gaat worden haha

2 likes

Finale begint zo! Gaan er meer kijken?

Ik hoop dat Klaas en Dennis winnen!

Of kun je niet winnen?

Je kunt winnen door om 12 uur het land ‘uit’ te zijn via het extractiepunt. Dus dan win je van de hunters. Er kunnen dus ook twee teams winnen.

1 like

Ik vind Dennis echt een flapdrol maar hoop dat Klaas het wel red :stuck_out_tongue: maar de vrouwen schat ik wel verstandiger in

1 like