Ahhhh Klaas
Klaas die baalt.
Ooo wat jammer dat het Dennis wel is gelukt en Klaas niet, had het liever andersom gezien. Klaas liep voorop, strijder!
Klaas sprong verkeerd
zielig
Haha ja richting de oranje boot
Zoân finale eindigt dan wel ineens heel abrupt haha
Ik zou er graag beelden van zien dat Klaas en Dennis er achter komen dat iemand ze gefilmd heeft PRECIES op het moment dat ze geheime info aan het voorlezen zijn.
Daar word je toch mad van.
Leuk dat hun team wel gewonnen heeft!
Kunnen ze geen hunted achter de schermen aflevering doen⌠want hoe doen ze dat met de cameraman
Aah vet kut van Birgit en Kim en ook jammer dat Klaas net gepakt werd. Die vriendin van Bir echt hoe dom ben je. Spreek in godsnaam wachtwoorden af.
Ergerde me zooo om de mensen om hun heen, daardoor hebben ze alle info kunnen vinden. Echt jammer dat Birgit en Kim het niet hebben gehaald
Ja haar controlevraag was ook echt idioot haha. Ff googelen
En sws je kunt ook gewoon liegen? Bedoel wat gaan ze doen je naar een fake-gevangenis brengen? Laat eerst maar even zien hoor dat dwangbevel
Ik vond dit seizoen echt flauw. Normaal zetten ze iedereen onder de tap, leek wel alsof die bnâers een beetje minder hard werden aangepakt. Maar misschien was dat ook wel nodig omdat ze ook niet zo lekker zijn voorbereid?!
Dat van dat filmpje leek me super erg in scène gezet en ook hoe makkelijk die vriendin van Birgit info deelde kan toch bijna niet echt zijn?
Hopelijk volgende keer weer een seizoen met onbekende mensen.
Jaa was zo nice dat hij het wel haalde, dacht echt dit is mission impossible. Ook stom dat zo makkelijk die boot op konden, ik zou als ik die vent was lekker doorvaren, had ook leukere tv op geleverd
Het is dus wel een nadeel als je BNâer bent en je bent op de vlucht en iedereen wil fotoâs en filmpjes van je maken
Zo jammer dat daardoor de Hunters de extractie-boot letterlijk konden omcirkelen 
Zit iedereen klaar voor het nieuwe seizoen straks? 
Jaaaa zeker! Hopelijk leuker dan met BNâers
Oh leuk wist niet dat er een nieuw seizoen was
Ja dat hoop ik ook. En dat de hunters niet al te veel stomme trucs hebben 
Ja! Leuk dat het weer begint