Hunted

Ik vond dit seizoen echt flauw. Normaal zetten ze iedereen onder de tap, leek wel alsof die bn’ers een beetje minder hard werden aangepakt. Maar misschien was dat ook wel nodig omdat ze ook niet zo lekker zijn voorbereid?!
Dat van dat filmpje leek me super erg in scène gezet en ook hoe makkelijk die vriendin van Birgit info deelde kan toch bijna niet echt zijn?
Hopelijk volgende keer weer een seizoen met onbekende mensen.

2 likes

Jaa was zo nice dat hij het wel haalde, dacht echt dit is mission impossible. Ook stom dat zo makkelijk die boot op konden, ik zou als ik die vent was lekker doorvaren, had ook leukere tv op geleverd

Het is dus wel een nadeel als je BN’er bent en je bent op de vlucht en iedereen wil foto’s en filmpjes van je maken :joy: Zo jammer dat daardoor de Hunters de extractie-boot letterlijk konden omcirkelen :roll_eyes:

Ik hoop dat Birgit die vriendin inmiddels geloosd heeft.

1 like

Zit iedereen klaar voor het nieuwe seizoen straks? :grin:

1 like

Jaaaa zeker! Hopelijk leuker dan met BN’ers

1 like

Oh leuk wist niet dat er een nieuw seizoen was

Ja dat hoop ik ook. En dat de hunters niet al te veel stomme trucs hebben :grimacing:

1 like

Ja! Leuk dat het weer begint

Kijk een beetje met vertraging maar die stress om weg te komen :flushed:

1 like

Ik had wel verwacht dat er gister al een duo gepakt zou worden. Maar tot nu toe nog niet dus! Denk volgende week wel. Ze zitten al zo dichtbij inmiddels.
Ik was echt verbaasd dat je zonder simkaart dus ook te traceren bent. Maar na de uitleg klinkt het ook wel logisch eigenlijk. Alleen wel wat moeilijker dus.

Denk dat die 2 jongens op de fiets wel ver kunnen komen en de 2 meiden uit Brabant. Ken de namen nog niet :sweat_smile:

1 like

Ja denk ik ook, sowieso dat degenen die nu amper in beeld zijn vast als de anderen gepakt zijn wat meer schermtijd krijgen. Ik vond het een grappige aflevering omdat één team in de buurt was van waar ik ben opgegroeid. Ik zat even te kijken waar er daar allemaal kamers hingen, haha.

Ik ben ook wel benieuwd na het seizoen vips of er nog eens een seizoen komt waarbij de hunters/bureau op de vlucht gaan. Ik ben heel benieuwd of ze dan ‘beter’ zijn dan de kandidaten met hun kennis.

5 likes

Bedoel je een deel op de vlucht en hun collega’s zoeken? Of bedoel je dat gewone mensen ze zoeken?

Dat eerste lijkt me leuker. Anders is er ook geen lol aan omdat gewone mensen niet weten hoe je mensen zoekt. Er zijn vast wel meer van dit soort mensen die ze kunnen zoeken. En dan die bekende koppen uit het hoofdkwartier op de vlucht.

5 likes

Is jullie ook dat stukje opgevallen dat er op de achtergrond een vrouw tegen een slagboom aanloopt op de camping waar die jongens met de tandem voor een plekje kijken? Ik heb het drie keer afgespeeld, ik ga heel goed op leedvermaak :joy:

11 likes

Die jongens op de fiets lijken ook wel een goed plan te hebben. Alleen snap ik dan niet dat je een tandem kiest want dat is wel weer mega opvallend als ze het eenmaal doorhebben.

6 likes

Dat filmpje staat nu ook op dumpert. Viel ons tijdens de aflevering ook al op :see_no_evil: oeps

Edit sorry, op de fb van Hunted.
Let niet op de gekke tekst, t is wel het goede linkje

5 likes

Ik had het gemist, maar mijn man heeft speciaal teruggespoeld om het te laten zien omdat hij het ook zo grappig vond

Meestal worden degenen die nu het meest in beeld komen het snelst gepakt. Bij sommigen snap ik niet waarom dat überhaupt nog niet is gebeurd :see_no_evil: dat stel dat naar de Kwakel moest, heeft volgens mij zo ongeveer alle klassieke hunted-fouten al gemaakt (bekenden bellen, opvallend de weg vragen, naar een heel kleine plaats gaan, telkens binnen hetzelfde netwerk / via traceerbare lifts verder gaan)

5 likes

Ohh denk dat zij echt gepakt gaan worden hoor. Zeker als ze daar in de bosjes gaan liggen…

Ik erger me echt helemaal kapot aan hoe onaardig sommige stellen zijn tegen mensen die ze helpen?? Als je dat bij mij doet mag je meteen van het erf af, daag

6 likes