Hunted

Yaaay! Bedankt voor de tip. Krijg welhaast zin om een bingokaart te maken. :joy:
VISUAL!!!
ETA
HQ
Helemaal uitlopen

8 likes

Ik was vergeten dat Selmar en die kale mijn BEC zijn.

9 likes

Dat “spectaculaire vertrek” voegt ook echt niks toe haha

2 likes

Oh wat leuk dat het weer begonnen is! Valt ergens altijd tegen, te nep en te overdreven en nog steeds vind ik het heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Whahah ja dit dacht ik precies ook, zeg gewoon speedboat?

2 likes

Oh kut is het begonnen ik zit echt naar dat karre saaie radar te kijken omdat ik dacht het komt zo

2 likes

Ik trek haar stem ook heel slecht

6 likes

“Ja hĂ©, paaaaaap”

2 likes

Wel slim om gelijk naar huis te gaan voor die simkaart denk ik!

Ik heb het woord “slinger” al zoo vaak gehoord nu

Om de hoek van je eigen huis met je eigen laptop een postcode op gaan zoeken, iets in mij roept dat dit niet goed gaat

4 likes

Die man denkt dat hij heel slim is haha

Ik hoop dat ze snel opgepakt worden. Wat een domme beslissingen op dag 1 zeg. En waaaarom zou je op je eigen laptop via vpn zoiets opzoeken? Alsof niet iedere helper ook een laptop heeft waarop je vpn kunt gebruiken.

De hottie hunter met lang haar lijkt nu een andere partner te hebben dan vorig seizoen. Mijn vriend en ik noemde ze de ‘tattoo bro’s’, want ze hadden allebei dezelfde tattoo (zo zwarte band). Maar ik zie nu die tattoo bij de andere niet dus dit is denk een andere kale.

Besef ook even hoeveel kale Hunters er zijn :laughing::sweat_smile: Heb dus ook geen idee of die kale met tattoo er ĂŒberhaupt nog in zit.

2 likes

Wait hoe kunnen ze nou ondanks de VPN wel zijn locatie zien? Of ging ie nou z’n mail kijken voordat ie de VPN aanzette?
Edit: oh dat weten ze blijkbaar nog niet

Nou nu kunnen ze dus de andere woonhuizen ook gaan bekijken. Nog best wat koppels die er nog heen moeten geloof ik

1 like

Die stemmen van dat meisje en haar vader :grimacing:

2 likes

Die vader wil steeeeds online. Snap echt niet waarom. Ga het spel spelen, man

6 likes

Echt wat zijn zij dom zeg. En dan heb je een onderbuikgevoel, ipv dan weg te gaan, ga je een rondje fietsen? En waaaaarom gaan ze steeds weer naar bekenden? Vermoeiend om naar te kijken serieus haha

4 likes

Haha ja!! Hoop dat ze er snel uit gaan. Echt vermoeiend

1 like