Hunted

Ja dat vond ik ook raar…

Maar al met al moet ik wel zeggen dat ik dit seizoen wel leuker vind (of het is de afwisseling) dan de normale hunted! Ik hou van dat struinen door de natuur en dat ze echt meer op elkaar zijn aangewezen. En ook dat de hunters nu ook met tegenslagen te maken krijgen met de communicatie. In de normale seizoenen gaat het ze vaak te makkelijk af, wat natuurlijk voor het echte leven heel goed is, maar voor het programma vind ik into the wild spannender.

1 like

Geweldig. Zij was ook echt pissed.
Marcel: random inhoudsloos gewauwel
Kristel: ‘Márcel!’ :rage:

Ik vond beide koppels heel erg goed. Waren beide terechte winnaars geweest.

3 likes

Er komt weer een nieuwe seizoen van Hunted VIPS. En ze hebben de hulp gevraagd van onze grote vriendin Yvonne.

1 like

Hou op met me. Die vrouw krijgt echt teveel credits. Bah
Hoe zijn ze dat van plan dan? Haar “spionnenleger” inzetten om videos of foto’s naar de hunters te sturen?

3 likes

Ja, ik las dat zij foto’s had gedeeld ofzo en dat haar ‘spionnen’ moesten dm’en ofzo als ze ze tegenkwamen?

Haalt de lol van het programma er dan wel een beetje af vind ik. Want BN’ers vallen sws al op, en nog meer met cameraploeg erbij natuurlijk. Dus als iedereen dat dan direct gaat doorsturen zijn ze nog sneller gepakt waarschijnlijk. Niet leuk

2 likes

Ik zag dat er 26 september weer een nieuw seizoen start.

5 likes

Ja volgens mij gewoon in NL en met onbekende dacht ik

3 likes

Yaaay! Bedankt voor de tip. Krijg welhaast zin om een bingokaart te maken. :joy:
VISUAL!!!
ETA
HQ
Helemaal uitlopen

8 likes

Ik was vergeten dat Selmar en die kale mijn BEC zijn.

9 likes

Dat “spectaculaire vertrek” voegt ook echt niks toe haha

2 likes

Oh wat leuk dat het weer begonnen is! Valt ergens altijd tegen, te nep en te overdreven en nog steeds vind ik het heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Whahah ja dit dacht ik precies ook, zeg gewoon speedboat?

2 likes

Oh kut is het begonnen ik zit echt naar dat karre saaie radar te kijken omdat ik dacht het komt zo

2 likes

Ik trek haar stem ook heel slecht

6 likes

“Ja hé, paaaaaap”

2 likes

Wel slim om gelijk naar huis te gaan voor die simkaart denk ik!

Ik heb het woord “slinger” al zoo vaak gehoord nu

Om de hoek van je eigen huis met je eigen laptop een postcode op gaan zoeken, iets in mij roept dat dit niet goed gaat

4 likes

Die man denkt dat hij heel slim is haha