Haha, de hunters gaan er wel lekker mee bezig.
Handig vriendje trouwens, om zoiets te knutselen!
Heel handig vriendje inderdaad!
Hunted is mijn favo irritainment programma. Blij dat die Ran uit het programma is, wat een vervelende man.
Ik verheug me altijd op de nietszeggende Captain Obvious oneliners van Marcel van HQ. Heeft die man überhaupt toegevoegde waarde voor de opsporing in Hunted? Heeft hij ook nuttige tips, of zenden ze die gewoon niet uit? En ik zag dat hunter Nick weer in het programma zit (en het viel mij nu pas op hoe lang die man is, achter zoān desk, omringd door collegaās)
Volgens mij is het voor de hunters een serieus mooi programma om te maken, met leuke technische snufjes waar je gebruik van mag maken. Sommigen kennen elkaar misschien ook nog van hun tijd bij defensie/landmacht/politie. Meende tenminste dat sommigen nu samenwerken in adviesbureauās en dergelijke.
Heb nu pas teruggekeken, maar vind t zo jammer dat de hunters ineens zoveel op t spoor zijn.
Vind iwan wel echt een baas, lekker niks zeggen.
Was echt boos op Ran, zoveel verraden.
Ik vind dat andersom ook wel. Dat passief-agressieve āschatjeā en bazig gedoe van hem en haar wantrouwen is echt een vreselijke mix Wel vermakelijk voor de televisie.
Ik vond het echt zo spannend toen die twee meiden moesten vluchten. Maar zou niet weten hoe zij nog kunnen gaan winnen met de hunters vóór ze
Ik vond alleen die vader en zoon een leuk duo eigenlijk. Merk dat ik het ook gewoon minder leuk vind doordat ik de mensen echt niet leuk vind, jammer wel! Zit niemand echt bij wie je het gunt. Al vind ik die jongen dan nog wel het beste in die setting.
Ik hoop wel dat een duo het redt. Ik vind t bij deze nog moeilijker inschatten hoe dichtbij hunters zijn door de montage.
We kijken het wel af, maar vind het minder leuk dan de gewone versie, spanning is anders.
Zo jammer dat die meiden het net niet hebben gehaald
Jaa echt op het laatste moment!! Als ze hadden geweten hoe close ze waren dan hadden ze waarschijnlijk nooit nog ergens verstoptā¦
Wel vreemd dat die ābaasā meteen er vanuit gaat dat Rick en Laura het gehaald hebben terwijl geen van de hunters hen in de heli hebben zien gaan.
Ja en ik vond het ook dubieus dat in die heli alleen maar plek was voor 1 duo. Alsof het zo bedacht was
En die Marcel aan het einde, staat ie zo buiten met een zogenaamd grimmige kop naar die heli te staren hij moet maar geen acteur worden.
Haha ja echt, hij moet het maar bij dat rolletje in the passion laten.
Toppunt was ook dat hij door die aanwijzingen heen ging blĆØren toen een collega ze aan het uitluisteren was. Echt nul toegevoegde waarde (altijd, maar helemaal in dit seizoen), waarom zit die man daar?!
Dat vroeg ik me ook af, was er in die heli überhaupt plek voor 4 deelnemers?
Ja dat vond ik ook raarā¦
Maar al met al moet ik wel zeggen dat ik dit seizoen wel leuker vind (of het is de afwisseling) dan de normale hunted! Ik hou van dat struinen door de natuur en dat ze echt meer op elkaar zijn aangewezen. En ook dat de hunters nu ook met tegenslagen te maken krijgen met de communicatie. In de normale seizoenen gaat het ze vaak te makkelijk af, wat natuurlijk voor het echte leven heel goed is, maar voor het programma vind ik into the wild spannender.
Geweldig. Zij was ook echt pissed.
Marcel: random inhoudsloos gewauwel
Kristel: āMĆ”rcel!ā
Ik vond beide koppels heel erg goed. Waren beide terechte winnaars geweest.
Er komt weer een nieuwe seizoen van Hunted VIPS. En ze hebben de hulp gevraagd van onze grote vriendin Yvonne.
Hou op met me. Die vrouw krijgt echt teveel credits. Bah
Hoe zijn ze dat van plan dan? Haar āspionnenlegerā inzetten om videos of fotoās naar de hunters te sturen?
Ja, ik las dat zij fotoās had gedeeld ofzo en dat haar āspionnenā moesten dmāen ofzo als ze ze tegenkwamen?
Haalt de lol van het programma er dan wel een beetje af vind ik. Want BNāers vallen sws al op, en nog meer met cameraploeg erbij natuurlijk. Dus als iedereen dat dan direct gaat doorsturen zijn ze nog sneller gepakt waarschijnlijk. Niet leuk
Ik zag dat er 26 september weer een nieuw seizoen start.
Ja volgens mij gewoon in NL en met onbekende dacht ik