Hunted

Neeee wat kut!! Allemaal de schuld van die domme acties van die vader en dochter.

Wel heel raar en random om dat busje te vragen.

Melvin en die meid hadden wel echt geluk zo via via. Ik ben benieuwd hoe die broer en zus het gaan doen.

2 likes

Ik heb het idee dat hoe minder je in beeld komt, hoe verder je komt.

4 likes

Ja die scène met dat busje aanhouden om te vragen of ze hem mochten lenen was toch gewoon in scène gezet? Dat was te raar haha

3 likes

Dus die 2 jongens zullen dan wel ver komen. Amper gezien.

1 like

Ik ben bang dat die op MP gaan kijken volgende aflevering en dan komen ze ook sowieso bij de Hunters uit.

Hahaha die blik van die vent toen hij de deur open deed en die meiden op zn stoep gearresteerd werden. Heb dat nog 2x teruggespoeld haha.

12 likes

“We leggen het zo uit!”

5 likes

Yay ik ben een keer op tijd

4 likes

Ze hebben de valstrik gelukkig ook door, ben benieuwd of iemand anders erin trapt.

1 like

WHahah love deze gozer ‘m’n telefoon is in de sloot gevallen’

7 likes

Ja echt zo goed haha. Zo’n helper wil je

Edit haha dat voetbalmaatje van die Hunter

3 likes

Vind Melvin en dat meisje niet zo leuk, hoop dat ze gepakt gaan worden

Wil echt een bingo maken met al die termen

‘helemaal dicht zetten’

2 likes

“Zwarte zijde”

Ik heb geen idee wat nou altijd die zwarte zijde is.

1 like

Die helper van die jongens, vond het volgens mij echt leuk om te helpen haha. Ook dat hij zelf met ideeĂŤn kwam.
Wel spannend voor ze, omdat ze nu al die collega’s hebben verhoord en onder de tap hebben gedaan?

En die broer en zus whahah met die helicopter. Ik snap wel dat je het wat spannender wil maken, maar je wil toch ook juist winnen. Ben benieuwd hoe zij dat met die floppy gaan doen, die zijn ze helemaal vergeten.

Melvin en die meid vind ik ook een beetje saai. Misschien worden zij wel gepakt bij Abdel.

3 likes

Maar dat ze nu nep op die advertentie reageren vind ik dan best wel weer sukkelig. Want dan kan toch achterhaald worden wie hun helper is via die marktplaatser?
Snap zulke risico’s nooit zo goed na zo veel seizoenen, want loopt meestal slecht af.
Wat ik ook niet snap is dat die Melvin en die meid steeds in hun eigen netwerk zitten. Dat is toch ook les 1 van wat je niet moet doen…

Ja misschien wel, ik zou dat risico zelf ook niet nemen. Maar ik geloof wel dat die informatica docent zorgde dat het iemand uit de randstad zou zijn.

2 likes

Ja klopt maar hij moet wel contact opnemen met die persoon dus als ze die helemaal uitlezen kom je wel weer bij de informaticaman.

Na al die seizoenen hebben we toch wel geleerd dat van die bijdehandte acties meestal slecht aflopen.

1 like

Gaan ze iemand pakken vandaag :eyes:??

1 like