Hunted

Wil echt een bingo maken met al die termen

‘helemaal dicht zetten’

2 likes

“Zwarte zijde”

Ik heb geen idee wat nou altijd die zwarte zijde is.

1 like

Die helper van die jongens, vond het volgens mij echt leuk om te helpen haha. Ook dat hij zelf met ideeën kwam.
Wel spannend voor ze, omdat ze nu al die collega’s hebben verhoord en onder de tap hebben gedaan?

En die broer en zus whahah met die helicopter. Ik snap wel dat je het wat spannender wil maken, maar je wil toch ook juist winnen. Ben benieuwd hoe zij dat met die floppy gaan doen, die zijn ze helemaal vergeten.

Melvin en die meid vind ik ook een beetje saai. Misschien worden zij wel gepakt bij Abdel.

3 likes

Maar dat ze nu nep op die advertentie reageren vind ik dan best wel weer sukkelig. Want dan kan toch achterhaald worden wie hun helper is via die marktplaatser?
Snap zulke risico’s nooit zo goed na zo veel seizoenen, want loopt meestal slecht af.
Wat ik ook niet snap is dat die Melvin en die meid steeds in hun eigen netwerk zitten. Dat is toch ook les 1 van wat je niet moet doen…

Ja misschien wel, ik zou dat risico zelf ook niet nemen. Maar ik geloof wel dat die informatica docent zorgde dat het iemand uit de randstad zou zijn.

2 likes

Ja klopt maar hij moet wel contact opnemen met die persoon dus als ze die helemaal uitlezen kom je wel weer bij de informaticaman.

Na al die seizoenen hebben we toch wel geleerd dat van die bijdehandte acties meestal slecht aflopen.

1 like

Gaan ze iemand pakken vandaag :eyes:??

1 like

Dit anonieme telefoontje is ook wel bijzonder

10 likes

Ja, alsof de redactie vond dat deze twee wel érg goed waren in onder de radar blijven en zelf maar te hulp schoot?

9 likes

Ah eindelijk wat actie

Had deze jongens wel hoger ingeschat eigenlijk, dat Melvin en die vrouw er nog inzitten???

4 likes

Ja echt he, jammer dit

Whah ja volgens mij wel! Zag iets op de achtergrond. Wel een risico, iedereen daar constant online :joy:

2 likes

Aaah zo balen van die jongens, vind ik echt jammer.

En Melvin en Yasmin, zooo dom om dan maar naar je huis te gaan. Die worden sowieso gepakt de volgende aflevering.

Misschien dat die broer en zus iemand in Friesland kennen met een oude computer. Waarom zouden ze anders terug gaan? Hopelijk gaan ze geen musea bellen.

En die man en vrouw die zijn wel slim bezig geloof ik.

En hoe dan die geheime tip?

Ja dat leek het wel op :rofl:.

Die man en vrouw zijn volgens mij nog maar weinig in beeld gebracht? Ik was haast vergeten dat zij ook in het spel zitten totdat het aan het eind van de aflevering werd genoemd…

3 likes

Ja 100%

Ik zit de aflevering van gisteren te kijken en wat zijn Melvin en Yasmin toch een zeikerds. Ze geven steeds zoooo snel op.

3 likes

Echt belachelijk! Wie in godsnaam denkt dan van oh ik heb een tip, ik ga ze verraden. En hoe weet je dan wie je moet bellen? Ik vind dit zo nep! Er moest blijkbaar nodig en koppel opgepakt worden. Ook dat label wat ze vinden?! Bij het bos! Geloof er geen reet van dat die jongens dat verloren zijn. Dit was zo makkelijk voor de hunters.

Selma(r?) zei op twitter dat het een kennis was van Marcel die hem eerste privé belde waarop Marcel zei dat hij de tiplijn moest bellen… En dat het zo onwaarschijnlijk lijkt dat het dom is als ze het nep er in zouden doen omdat dat dan teveel zou opvallen. Maar ik vind het ook een vreemd verhaal.

4 likes

Het is denk ik net als met die gast uit het voetbalteam van 1 van de hunters: super toevallig dat je precies h aanspreekt en vraagt om hulp, maar dat maakt het nog niet onmogelijk

1 like