Dit anonieme telefoontje is ook wel bijzonder
Ja, alsof de redactie vond dat deze twee wel érg goed waren in onder de radar blijven en zelf maar te hulp schoot?
Ah eindelijk wat actie
Had deze jongens wel hoger ingeschat eigenlijk, dat Melvin en die vrouw er nog inzitten???
Ja echt he, jammer dit
Whah ja volgens mij wel! Zag iets op de achtergrond. Wel een risico, iedereen daar constant online
Aaah zo balen van die jongens, vind ik echt jammer.
En Melvin en Yasmin, zooo dom om dan maar naar je huis te gaan. Die worden sowieso gepakt de volgende aflevering.
Misschien dat die broer en zus iemand in Friesland kennen met een oude computer. Waarom zouden ze anders terug gaan? Hopelijk gaan ze geen musea bellen.
En die man en vrouw die zijn wel slim bezig geloof ik.
En hoe dan die geheime tip?
Ja dat leek het wel op .
Die man en vrouw zijn volgens mij nog maar weinig in beeld gebracht? Ik was haast vergeten dat zij ook in het spel zitten totdat het aan het eind van de aflevering werd genoemdâŠ
Ja 100%
Ik zit de aflevering van gisteren te kijken en wat zijn Melvin en Yasmin toch een zeikerds. Ze geven steeds zoooo snel op.
Echt belachelijk! Wie in godsnaam denkt dan van oh ik heb een tip, ik ga ze verraden. En hoe weet je dan wie je moet bellen? Ik vind dit zo nep! Er moest blijkbaar nodig en koppel opgepakt worden. Ook dat label wat ze vinden?! Bij het bos! Geloof er geen reet van dat die jongens dat verloren zijn. Dit was zo makkelijk voor de hunters.
Selma(r?) zei op twitter dat het een kennis was van Marcel die hem eerste privé belde waarop Marcel zei dat hij de tiplijn moest bellen⊠En dat het zo onwaarschijnlijk lijkt dat het dom is als ze het nep er in zouden doen omdat dat dan teveel zou opvallen. Maar ik vind het ook een vreemd verhaal.
Het is denk ik net als met die gast uit het voetbalteam van 1 van de hunters: super toevallig dat je precies h aanspreekt en vraagt om hulp, maar dat maakt het nog niet onmogelijk
Ik vond de aflevering zo gestaged overkomen. Ineens waren die gesprekken van die collega allemaal verdacht en die jongen toevallig zân badge met naam verloren.
De anonieme tip was ook zo gespeeld vond ik.
Wel jammer dat die jongens eruit zijn, had goede hoop voor ze. Vond het wel schattig om Thijs te zien rennen met zân wapperende manen. Maar hij is mân favoriete hunter, vind hem gewoon schattig.
Ja dat snap ik ook nooit. âWe hebben een hit opâŠâ. Alsof die mensen verder nooit gebeld worden. Als je een telefoontje binnen ziet komen van een kapperszaak denk je toch eerder dat iemand zijn afspraak vergeten is ofzo. Maar voor de hunters is dat direct verdacht. Lijkt me ook niet te doen om met hun relatief kleine team alle telefoontjes van al die mensen die ze onder de tap hebben de hele dag bij te houden. Ik krijg daar ook altijd het gevoel bij dat het staged is. Maar dat komt natuurlijk ook doordat je nooit ziet dat ze een hit hebben en dat het geen aanwijzing is. Terwijl dat 9 van de 10 keer wel zo zou moeten zijn, lijkt me.
Mijn telefoon gaat ook dagen niet. Soms een appje maar verder is het rustig. Dus mij tappen is vooral saai en dat ene telefoontje is nog wel te controleren. Mij kun je als voortvluchtige dan beter via mijn werk bellen⊠bellen is mijn werk. Dat valt niet op
Ik zag het wel echt vallen toen ze daar stonden dus geloof het wel hoor. Dat telefoontje was wel echt raar
Waaaaaaarom praat die vader
Hij denkt ja ze weten het toch. Nou dit keer niet :â)
Aaaah die vader zo stom. Je kunt dus echt niemand vertrouwen hahah.
En die Melvin en Yasmin, zij vroegen er gewoon om om gepakt te worden.
Ik denk dat niemand het einde gaat halen
Ik hoop wel dat de productie voor volgende seizoenen iets meer kan kijken naar wisselende hints. Vond het al stom dat ze hun eigen telefoon aan moesten zetten om een aanwijzing te krijgen. Al zou je 3 koppels dezelfde hint geven en de andere 3 iets anders. Zoveel nadeel omdat je weken terug met mensen in een bootje hebt gezeten die het spel raar spelen. Dit los van alle familie en vriendennetwerk, pinnen en super veel bellen dommigheid.