Hunted

Ik word zo agressief van hoe irritant deze mensen zijn

Ga anders nog een heel theekransje houden daar

2 likes

Wat vonden jullie van het feit dat de Hunters ‘ineens’ het idee kregen om in het reserveringssysteem van de restaurants te kijken?

Ik kreeg het gevoel dat ze hierbij wel een hint toegeworpen gekregen hebben. Zeker omdat er weinig ‘leads’ nog hun kant op waren. En had die collega niet in haar bericht gezet dat ze alle berichten ging verwijderen?

8 likes

Ja dit heb ik ook! Maar, moet wel zeggen dat die Daniel Boissevain (Tom in Gooische vrouwen) met zijn zoon de vorige keer wel echt de kroon spande qua domheid. Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien maar ga t niet meer verder kijken denk ik.

3 likes

Ja ik wel vaker dat er misschien iets extra gehint wordt ja.

Dat zeiden mijn man en ik ook al tegen elkaar. Vooral omdat ze “ineens” met dat lumineuze idee terug gingen naar het restaurant.

1 like

Ja dat kwam echt zooo niet oprecht over, zal wel gewoon een hint zijn geweest

Ja sowieso getipt!

En Dio die ‘ineens’ de kist in die boom ziet, ook getipt

5 likes

Haha die telefoon. “Oh er valt een telefoon? Fuck it”, ok exit aub

3 likes

Wedden dat ze nog gaan winnen ook, maar dan alleen dankzij de hulp van anderen :joy:

1 like

Ben wel benieuwd of het Renee en Ortal lukt, omdat ze echt geen idee hebben waar ze moeten zijn.

Ik vind het wel vreemd dat opeens Britte en Willem met Geza en Dio contact hebben via mail. Dit is niet eerder benoemd of heb ik dat gemist.

1 like

Jaa was in een vorige aflevering. Volgens mij had dio of geza hun een briefje gegeven in de metro met een e-mailadres om contact te kunnen hebben.

Gun wel alleen Britte en Willem om het te halen :see_no_evil: hoe zuur als geza en dio het redden en zij zelf niet

2 likes

Ah oké dan heb ik dat gemist. Wel slim!
Ik gun het inderdaad Britte en Willem! Voor Geza en Dio is het dan een eitje dankzij hun

1 like

Geza en Dio die recht richting de hunters rennen. :rofl:

5 likes

Dio en Geza hebben wel geluk gehad met Britte en Willem. Was nog wel even spannend op het laatste moment!

7 likes

Oh hoe kut om dan zo gepakt te worden :sweat_smile: vond het wel leuk hoe ze elkaar zo geholpen hebben

3 likes

Ik moet altijd zo lachen om die hoofden van de hunters. Hoe ze dat ook filmen, iedereen even langs gaan met een mega teleurgesteld gezicht

4 likes

Hahaha ja ik ga daar echt te goed op

Heel leuk dat Britte en Willem het hebben gehaald, ook echt super goed gedaan want de hunters wisten vgm geen 1 keer waar hun zaten. Wel jammer van Geza zo op het einde😂 dachten hun dat doie boot van de hunters degene was waar ze op moesten misschien

2 likes

Op het einde verliest Dio zijn helm als hij wegrent voor de Hunters. Maar als hij aan boord van de andere boot klimt draagt hij ineens wel weer een helm. Vond het zo raar
 Is het dan zo erg in scùne gezet?

Ik heb het net teruggekeken en inderdaad zeg! Wat slecht, ook maar 1 shot met helm op die boot en daarna weer zonder.

Het moet sowieso wel deels in scene gezet zijn toch? Ieder koppel heeft een cameraman mee lijkt het, ik zag een cameraman bij Renee en Ortal in een van de vluchtauto’s. Daarmee val je natuurlijk supersnel op.

Bij een shot vanaf de boot van Britt en Willem zie je dat de vrouwelijke hunter op een gegeven moment bijna recht de camera in kijkt.

1 like