Hunted

Die ene meid op HQ (Lucia?) zag op maps dat dit adres iets met coaching deed en legde de link met die coach waar de volgende info zou komen. Dit was toeval! Ze kenden deze mensen idd niet en volgens mij was het echt gewoon toeval dat ze hier ook echt zaten. (Denk ik!)

1 like

Is het vanavond de finale of komt er nog een?

Vanavond is de finale!

Oooh die meiden uit Zeeland. Lekker die auto in beeld :joy: terwijl ze het daarvoor er nog over hadden van dat er een kans was dat er een camera auto voor de deur staat.

Edit: ook zo heel relaxed in die boomgaard lol

Volgens mij selecteren ze expres zulke mensen. Weten ze zeker dat ze gaan winnen :joy:

1 like

Stom seizoen dit.

4 likes

Ja! Geen enkel besef van urgentie… ā€˜ow, ze rijden hier wel hard zeg!’

Nog nooit team Hunters geweest maar dit seizoen wel. Wat een domme teams op de vlucht waren dit zeg, pffff.

Alleen die jongens van de coaching hadden de winst verdiend wat mij betreft, maar die hadden gewoon vette pech dat ze precies op de verkeerde plek hadden gelogeerd.

Hopelijk volgend seizoen betere kandidaten want zo vind ik het echt minder leuk om naar te kijken

3 likes

Ja, echt jammer, maar er zijn zoveel fouten gemaakt.

Maandag 18 mei weer VIPs!
Leuke deelnemers!

Acteur Hassan Slaby en zijn neef boer Ayoub Louihrani

Presentatoren Jetske van den Elsen en Joris Linssen

3FM-dj’s Barend van Deelen en Nellie Benner

Online comedians en vriendinnen Sanne Akkerman en Fleur Overgaag

Presentatoren en partners Kiki Bosman en Tim Senders

4 likes

Kijkt er iemand? Ik ben ineens erin beland.

Ik kijk het later terug allemaal

Ik ben net aan afl 2 begonnen. Lijkt in voorstukje alsof iedereen wel gepakt gaat worden. Ben benieuwd.

Ik vind VIPS echt zoveel minder leuk. Die mensen lijken soms echt geen idee waar ze mee bezig zijn hĆØ. Zo dom.

3 likes

Ik loop nog een aflevering achter maar wat was dat met die Instagram accounts? Dat meisje keek alleen maar naar de accounts van de connecties van Tim en Kiki. Ze ging de accounts niet volgen of iets dergelijks en daar krijgen de hunters dan een melding van? Ik volg het programma normaal nooit, maar ik vond dit best wel ongeloofwaardig. Vraag me af of dit data is waar Instagram/meta de politie ooit aan zou helpen.

Volgens mij kan dat wel, taps zetten op een profiel ofzo. Ik vind dit ook echt lame. Eigenlijk al sinds Selmar steeds alle stilstaande lte’s/telefoonnummers(?) kan uitpeilen :roll_eyes: Lekker makkelijk

Ze hebben wel eens zo’n q&a gedaan volgens mij waarin ze zeggen dat niks nep is en dit echt allemaal kan. Want ze doen alsof ze echt terroristen oid opsporen en dan mag je heel veel

Maar hier bij die Instagram ging ik toch ook twijfelen want kring je echt fucking Instagram zover deze data te delen? En zo snel? Gaat wel heel ver :joy:

Geloof heus dat het echt kĆ”n als ze bijvoorbeeld een of andere internationaal gezochte moordenaar aan het zoeken zijn, is natuurlijk alleen niet wat er hier gebeurd in of voor dit programma. Dit is gewoon info die wordt doorgespeeld door de productie als zijnde ā€˜informatie uit de tap’.

1 like

Ja precies, ergens in een ander kantoortje zit de ā€˜spelleiding’ die dan steeds dit soort info geeft. Werd ook duidelijk toen een voorbijganger zei dat hij Ayoub bij de AH had gezien. Dat was valse info en daar hadden ze ad hoc ook geen camerabeelden van. Toen kregen ze gewoon een telefoontje met 'Hij is niet te zien om de camerabeelden van de AH".

Ik heb ook wel gelachen om die ene helper (Steven?) die niet alleen spontaan een slaapplek aanbood maar ook nog die notitieboekje bij de inval even casual verduisterde. Ik denk dat hij Hunted kijkt en het heel leuk vond om mee te mogen doen.

2 likes

Elke keer als ik weer hunted kijk denk ik ā€˜dit is het jachtseizoen maar dan zonder alle dingen die het jachtseizoen leuk maken’.

1 like