Hunted

Hahaha ja ik ga daar echt te goed op

Heel leuk dat Britte en Willem het hebben gehaald, ook echt super goed gedaan want de hunters wisten vgm geen 1 keer waar hun zaten. Wel jammer van Geza zo op het eindešŸ˜‚ dachten hun dat doie boot van de hunters degene was waar ze op moesten misschien

2 likes

Op het einde verliest Dio zijn helm als hij wegrent voor de Hunters. Maar als hij aan boord van de andere boot klimt draagt hij ineens wel weer een helm. Vond het zo raar… Is het dan zo erg in scĆØne gezet?

Ik heb het net teruggekeken en inderdaad zeg! Wat slecht, ook maar 1 shot met helm op die boot en daarna weer zonder.

Het moet sowieso wel deels in scene gezet zijn toch? Ieder koppel heeft een cameraman mee lijkt het, ik zag een cameraman bij Renee en Ortal in een van de vluchtauto’s. Daarmee val je natuurlijk supersnel op.

Bij een shot vanaf de boot van Britt en Willem zie je dat de vrouwelijke hunter op een gegeven moment bijna recht de camera in kijkt.

1 like

Wie heeft er gisteren gekeken? Ik ben wel blij met een niet-VIPS seizoen en op het eerste gezicht wel leuke koppels!

1 like

Yes, hier.
Ik kan het niet laten om op continuĆÆteit te letten en vind het gelijk minder leuk als ik ze ā€˜spontaan’ in een auto zie springen via beelden van een dashcam die daar al hangt.

En al die snitchers vind ik ook dubieus dus ik wantrouw eigenijk het hele programma.

1 like

Ja, ik weet ook nog niet zo goed wat ik daarvan vind… Dat is in eerdere seizoenen ook wel eens naar voren gekomen (volgens mij bij VIPS?) maar vind het beeeeetje jammer als dit een grote rol gaat spelen.

Verder wel weer als vanouds en inderdaad leuke kandidaten!!

1 like

Naaaah wat een verraders hele tijd en overal! Zo stom.

1 like

Die korfbal situ :joy: Echt legendarisch kut

1 like

Die jongens die nu zijn gepakt, deden ook wel een beetje stoer in het begin. Dat zie je ook terug in andere seizoenen, die worden toch vaak als eerste gepakt :joy:

1 like

Ja echt sukkels. Hoe dom ook dat ze die geluidsfragmenten hebben opgenomen… daardoor is de rest nu ook genaaid

6 likes

Aan de ene kant, ja. Maar de rest heeft het allemaal in een notitieboekje geschreven. Als ze die vinden hadden ze de info ook gehad.

Maar hebben zij niet alleen de zin opgeschreven die voor hun was?

1 like

Ja wat @Patagonia zegt, volgens mij heeft de rest alleen hun eigen quote opgeschreven

1 like

Hahah die man met zijn vpn! Als ik mee zou doen, zou ik denk ik niks doen in WhatsApp status of whatever. Dat is ook alleen maar schijnveiligheid

2 likes

Echt schijnveiligheid…. :see_no_evil:

Dat is toch bij alles in dat programma? Het wordt daar met het seizoen gekker, gisteren hoorde ik ja er is een telefoon die precies die route heeft afgelegd dus we gaan er even langs. Ja zo kan je iedereen wel pakken natuurlijk.

1 like

En geloven jullie dat die vrouw die chip vond nadat die jongens het hele gras al hadden kaalgeplukt?
En ook nog eens nadat die ene gast 'm waarschijnlijk nog een keer had weggegooid omdat hij het niet geloofde?

1 like

Ja die gasten zijn echt knuppels dus dat geloof ik zeker wel. Ik zat echt met ooopen mond te kijken :dizzy_face:

5 likes

Zonder haar waren ze echt verloren… :see_no_evil:

En elke keer de discussie of het echt of niet is. Ik kijk het voor het entertainment en ik vond het een leuke aflevering. Dus geslaagd!

3 likes

Heb net de afl van afgelopen maandag gekeken.
Hoe kwamen de Hunters ineens op het adres uit waar de jongens als laatste hadden verbleven?
Bij hq werd er gezegd dat het een contact was, maar het waren toch vreemden van hen?

2 likes