Hunted

Ja, ik weet ook nog niet zo goed wat ik daarvan vind… Dat is in eerdere seizoenen ook wel eens naar voren gekomen (volgens mij bij VIPS?) maar vind het beeeeetje jammer als dit een grote rol gaat spelen.

Verder wel weer als vanouds en inderdaad leuke kandidaten!!

1 like

Naaaah wat een verraders hele tijd en overal! Zo stom.

1 like

Die korfbal situ :joy: Echt legendarisch kut

1 like

Die jongens die nu zijn gepakt, deden ook wel een beetje stoer in het begin. Dat zie je ook terug in andere seizoenen, die worden toch vaak als eerste gepakt :joy:

1 like

Ja echt sukkels. Hoe dom ook dat ze die geluidsfragmenten hebben opgenomen… daardoor is de rest nu ook genaaid

6 likes

Aan de ene kant, ja. Maar de rest heeft het allemaal in een notitieboekje geschreven. Als ze die vinden hadden ze de info ook gehad.

Maar hebben zij niet alleen de zin opgeschreven die voor hun was?

1 like

Ja wat @Patagonia zegt, volgens mij heeft de rest alleen hun eigen quote opgeschreven

1 like

Hahah die man met zijn vpn! Als ik mee zou doen, zou ik denk ik niks doen in WhatsApp status of whatever. Dat is ook alleen maar schijnveiligheid

2 likes

Echt schijnveiligheid…. :see_no_evil:

Dat is toch bij alles in dat programma? Het wordt daar met het seizoen gekker, gisteren hoorde ik ja er is een telefoon die precies die route heeft afgelegd dus we gaan er even langs. Ja zo kan je iedereen wel pakken natuurlijk.

1 like

En geloven jullie dat die vrouw die chip vond nadat die jongens het hele gras al hadden kaalgeplukt?
En ook nog eens nadat die ene gast 'm waarschijnlijk nog een keer had weggegooid omdat hij het niet geloofde?

1 like

Ja die gasten zijn echt knuppels dus dat geloof ik zeker wel. Ik zat echt met ooopen mond te kijken :dizzy_face:

5 likes

Zonder haar waren ze echt verloren… :see_no_evil:

En elke keer de discussie of het echt of niet is. Ik kijk het voor het entertainment en ik vond het een leuke aflevering. Dus geslaagd!

3 likes

Heb net de afl van afgelopen maandag gekeken.
Hoe kwamen de Hunters ineens op het adres uit waar de jongens als laatste hadden verbleven?
Bij hq werd er gezegd dat het een contact was, maar het waren toch vreemden van hen?

2 likes

Die ene meid op HQ (Lucia?) zag op maps dat dit adres iets met coaching deed en legde de link met die coach waar de volgende info zou komen. Dit was toeval! Ze kenden deze mensen idd niet en volgens mij was het echt gewoon toeval dat ze hier ook echt zaten. (Denk ik!)

1 like

Is het vanavond de finale of komt er nog een?

Vanavond is de finale!

Oooh die meiden uit Zeeland. Lekker die auto in beeld :joy: terwijl ze het daarvoor er nog over hadden van dat er een kans was dat er een camera auto voor de deur staat.

Edit: ook zo heel relaxed in die boomgaard lol

Volgens mij selecteren ze expres zulke mensen. Weten ze zeker dat ze gaan winnen :joy:

1 like