Dat je je gewoon in je eigen auto laat rondrijden nadat je je manager hebt gebeld om je een lift te geven en dan staan ze in dat kantoorpand, wachten ze ook IN DE LOBBY op hun lift. Niet dat je dan even een hoekje om in de bosjes gaat zitten, wel nee, vol in het zicht. Maar dat dacht ik ook bij die 2 influencers: ga je vol in het zicht in een restaurant zitten eten. Dat is toch vragen om erbij gelapt te worden via socials?
Zo irritant dat al die zgn VIPâs alleen maar in hun eigen netwerk blijven. Dat is gewoon niet leuk voor de kijker
Sommigen doen ZO dom
Ik dacht echt dat M & C als eerste gepakt zouden worden
Had bij hen meer het idee dat ik naar jachtseizoen zat te kijken ipv huntedđ„Č
Heb het idee dat ze allemaal nog nooit hunted hebben gekeken . Vind dit wel echt saai eigenlijk
Ja en degenen die dit niet doen krijgen totaal geen aandacht in de aflevering maar goed dat komt misschien nog wel als Mart etc. Ook gepakt zijn. Vraag me ook af hoe lang dit seizoen gaat duren zo
Zouden de kijkcijfers van Hunted VIPS dan zoveel beter zijn dan de gewone ofzo dat ze dit blijven doen? Want dit gaat helemaal nergens over natuurlijk
VIPS in the wild was wel leuk, die variant zou ik graag weer willen zien
Ja die vond ik idd ook leuk! Maar dan vooral het into the wild gedeelte, had voor mij ook met onbekende Nederlanders gemogen.
Het is niet hetzelfde maar je hebt Alone Australia (+ Nederland), over mensen die alleen in de wildernis moeten overleven. Ze filmen het zelf bhv gopros. Soort van into the wild als je dat leuk vindt.
Vind het echt irritant hoeveel ze allemaal in hun eigen netwerk blijven
Ik geef Britte en Willem de grootste kans om het te halen
Ik word zo agressief van hoe irritant deze mensen zijn
Ga anders nog een heel theekransje houden daar
Wat vonden jullie van het feit dat de Hunters âineensâ het idee kregen om in het reserveringssysteem van de restaurants te kijken?
Ik kreeg het gevoel dat ze hierbij wel een hint toegeworpen gekregen hebben. Zeker omdat er weinig âleadsâ nog hun kant op waren. En had die collega niet in haar bericht gezet dat ze alle berichten ging verwijderen?
Ja dit heb ik ook! Maar, moet wel zeggen dat die Daniel Boissevain (Tom in Gooische vrouwen) met zijn zoon de vorige keer wel echt de kroon spande qua domheid. Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien maar ga t niet meer verder kijken denk ik.
Ja ik wel vaker dat er misschien iets extra gehint wordt ja.
Dat zeiden mijn man en ik ook al tegen elkaar. Vooral omdat ze âineensâ met dat lumineuze idee terug gingen naar het restaurant.
Ja dat kwam echt zooo niet oprecht over, zal wel gewoon een hint zijn geweest
Ja sowieso getipt!
En Dio die âineensâ de kist in die boom ziet, ook getipt
Haha die telefoon. âOh er valt een telefoon? Fuck itâ, ok exit aub