Jaa ik kijk ook!
Haha die Mart & Chahid, radiofrequentie?
Hoeveel duos zouden er in aflevering 1 al gepakt worden man man man
Ik wou net zeggen, hier ga je toch geen seizoen mee kunnen vullen?
Volgens mij hebben de meeste nooit maar ook 1 aflevering van Hunted gezien, het aantal ‘beginnersfouten’ was echt niet op 1 hand te tellen…
En maar goed dat ik niet op Hunter HQ werk want ik had die Tiktokkers en influencers echt niet herkend
Niet de helderste lichten wat een henken
Ik ging echt stuk toen die scheurkalender erbij werd gehaald. Wat een oenen. En dan ook nog de verkeerde maand
Haha ja ze dachten dat ze een escaperoom deden denk ik
Dat je je gewoon in je eigen auto laat rondrijden nadat je je manager hebt gebeld om je een lift te geven en dan staan ze in dat kantoorpand, wachten ze ook IN DE LOBBY op hun lift. Niet dat je dan even een hoekje om in de bosjes gaat zitten, wel nee, vol in het zicht. Maar dat dacht ik ook bij die 2 influencers: ga je vol in het zicht in een restaurant zitten eten. Dat is toch vragen om erbij gelapt te worden via socials?
Zo irritant dat al die zgn VIP’s alleen maar in hun eigen netwerk blijven. Dat is gewoon niet leuk voor de kijker
Sommigen doen ZO dom
Ik dacht echt dat M & C als eerste gepakt zouden worden
Had bij hen meer het idee dat ik naar jachtseizoen zat te kijken ipv hunted🥲
Heb het idee dat ze allemaal nog nooit hunted hebben gekeken . Vind dit wel echt saai eigenlijk
Ja en degenen die dit niet doen krijgen totaal geen aandacht in de aflevering maar goed dat komt misschien nog wel als Mart etc. Ook gepakt zijn. Vraag me ook af hoe lang dit seizoen gaat duren zo
Zouden de kijkcijfers van Hunted VIPS dan zoveel beter zijn dan de gewone ofzo dat ze dit blijven doen? Want dit gaat helemaal nergens over natuurlijk
VIPS in the wild was wel leuk, die variant zou ik graag weer willen zien
Ja die vond ik idd ook leuk! Maar dan vooral het into the wild gedeelte, had voor mij ook met onbekende Nederlanders gemogen.
Het is niet hetzelfde maar je hebt Alone Australia (+ Nederland), over mensen die alleen in de wildernis moeten overleven. Ze filmen het zelf bhv gopros. Soort van into the wild als je dat leuk vindt.
Vind het echt irritant hoeveel ze allemaal in hun eigen netwerk blijven
Ik geef Britte en Willem de grootste kans om het te halen