Hunted

Wat spannend!!! Super gaaf, ik duim voor je :). Ik zou ook echt benieuwd zijn naar hoe dit er achter de schermen aan toe gaat.

1 like

Spannend! Zou je dan alleen meedoen of als duo?

1 like

Thanks @Kees! En ik ook ja.

Alleen. Ik ken niemand die zo gek zou zijn om aan zoiets mee te doen, behalve een collega die al in de stress raakt bij de gedachte dat er iemand achter hem aan komt rennen, en een vriendin die niet op tv wil.

2 likes

Ah echt stoer joh! :grinning: Hopelijk raak je ook door deze ronde heen

1 like

Hoop het ook! Ik heb ook geen idee hoeveel mensen ze door hebben laten gaan. Ze zeiden in de mail wel dat er veel reacties waren, maar verder
 Ronde hierna is op gesprek daar.

1 like

Wat gaaf! Hoop dat je het haalt. Was de 1e castingronde de ‘gewone’ inschrijving? Of heb je al iets speciaals moeten doen?

1 like

Dat was die enorme vragenlijst (of heb je die niet gezien? Hij was erg uitgebreid vond ik, maar is misschien maar goed ook). Dus de standaard ja.

Ik weet niet hoe ik nu bij dit oude topic beland ben maar ben wel heel benieuwd hoe t staat met je aanmelding/deelname :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Jaaa! Zoo leuk!

Ja ik volg ook weer!! Heb alleen afl 1 gemist want was op vakantie

1 like

Ik word soms ook zenuwachtig voor de spelers haha

Maar het blijft zoo leuk en spannend! :joy:

1 like

@moderators kunnen jullie de topictitel aanpassen naar “hunted” voor meer algemeen gebruik bij ebt volgende seizoen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

haha waren dat die gasten die vorige week ergens 48u wilden blijven omdat ze zich zo lekker op hun gemak voelden?

haha mooi dit.

jaa die vind ik ook mooi. beetje picknicken in de bosjes.

en in het gras rustig overdenken waar het fout ging. verdorie!

2 likes

Ahh ja zo jammer van die laatste jongens! Maar hij had wel gelijk met zn Whatsapp. Daardoor zijn ze die Wilbert oid wel gevolgd.

Wel een meesteractie van de hunters trouwens. Normaal vind ik ze nogal intimiderend en agressief maar deze actie was wel gaaf. Zo onopvallend in een bestelbus met bedrijfskleding aan. En zo lullig op een rotonde ook. Als die zn slaapzak niet nog moest zoeken waren ze misschien weg geweest :see_no_evil: zo jammer

2 likes

Zijn er mensen die dit jaar weer volgen? Vorig jaar halverwege pas ontdekt en gaan volgen. Nu proberen vanaf het begin!

Zie hierboven haha

Wauw. Ging denk ik wat mis, want net zag ik geen recente reactie en nu ineens wel. Ga even terug lezen. Thanks

1 like

Topictitel is laatst wel gewijzigd dus misschien dat het daar dan aan ligt? Geen idee hoor haha!

1 like