Ik vertrek

Ik vond het weer een leuke aflevering, maar dacht wel, waar begin je aan op die leeftijd. Totdat ik zag dat hij pas 59 was, pff vond ze wel ouder overkomen

1 like

Inderdaad een positief stel, het kwam bij mij over dat ze nog niet achter de geraniums wilden gaan zitten en die man wilde graag klussen. Maar waarom dan een vervallen kasteel? Bouw gewoon een hutje in je achtertuin. Vond het sneu voor die vrouw dat ze ziek werd! Ze vonden het al vermoeiend om 2 gasten te verzorgen, en ze wilden 6 kamers en een mini camping opzetten?

4 likes

Hehe goddank kon ik hier de aflevering bekijken zonder gek VPN gedoe.

Mooi stel! Zooo heerlijk en dan die macaroni schotel; BRILJANT!!!

1 like

Mijn hele student carriĆØre dit.
Prachtig mooi

1 like

Die man vond ik zo lief en schattig. Hij was wel wat naĆÆef, maar stond hierdoor denk ik wel vrolijk in het leven. Die vrouw vond ik wat negatiever, maar misschien ook wel omdat zij wat realistischer dacht. Al had ik het idee dat het van haar niet echt hoefde.

Heb zo gelachen om hun Engels en Frans.

Wie euh laik everything zoals het is!

Een leuke aflevering vandaag denk ik, keertje ver weg (Braziliƫ).

2 likes

Oh oh oh :sob:

1 like

Vreselijk he. Wat zul je dan spijt hebben van je beslissing, ik zou echt heel hard huilen.

Ja en je kan geen kant op!

Pfff ellende. Ik zou mijn verlies maar nemen, mijn biezen pakken en gewoon vertrekken, terug naar Nederland.

vreselijk, ze worden gewoon gepiepeld daar.

Inderdaad, iedereen werkt ze tegen, iedereen wil er een slaatje uit slaan en ze veel te veel laten betalen, zo kun je toch niet leven daar. Ik zou me zo eenzaam en een ongewenste buitenstaander voelen.

4 likes

ja dat mensen zulk misbruik van je maken, triest.

Ervaring rijker en behoorlijke illusie armer, zullen we maar zeggen.

1 like

Op de site staat dat ze de grond zonder huis gaan verkopen en dat ze de aannemer gaan aanklagen. Wel lastig, dan blijven ze er toch nog mee bezig en terugbetalen zal hij toch niet kunnen.
Sneue aflevering.

1 like

Ja echt een heel sneu verhaal dit :frowning:

Vond wel dat ze zich qua taal goed kon redden, dat zie je ook nogal eens anders. Inderdaad heel sneu dat het zo geeindigd is. Ik hou wel van een beetje ramp-tv bij Ik Vertrek, maar dan liever wel met een happy end.

6 likes

Ik vind het mega sneu, maar snap niet hoe je zo naief bent. In zee gaan met iemands allereerste eigen bouwklus en dat ook direct iets wat behoorlijk groot is, puur vanwege zijn enthousiastme. 13.000 vooruitbetalen aan een advocaat. Bouwen zonder dat er een goede tussenpersoon bij zit in een land als brazilie (want ze spraken de taal een beetje, maar niet goed genoeg om zich echt uit te kunnen drukken). Maandenlang blijven kijken terwijl er letterlijk niets gebeurd. Ik vind het zo bizar naief dat ik niet echt medelijden kan blijven hebben. Daarnaast sowieso: glamping in brazilie? Ik kan aardig wat redenen geven om daar niet te willen kamperen.

3 likes

Ik had hetzelfde als @Shaaar.

Hoe kan je nu rustig thuis een schilderijtje gaan zitten maken, terwijl je hebt gezien dat bouwlui in de door jou betaalde tijd liggen te slapen? Dan zorg je toch dat je er zelf ook steeds bent, om te zorgen dat het loopt?
En een factuur zonder bonnetjes betaal je je toch gewoon niet?:exploding_head:
En hoezo werd die Fernando per week betaald? Dan vraag je om vertraging.

Pff zoveel frustraties om hun aanpak.

2 likes

Ik ben de aflevering van dat stel met het Chateau in Frankrijk aan het terugkijken. Wat een heerlijke mensen.

2 likes