Ik vertrek

Wijn uit mijn neus bij ‘Francia’

5 likes

Ach ze durft eerst niet eens ‘kanker’ te zeggen, wat verdrietig dit :cry:

1 like

Awh kijk ze dan proosten en gezellig zitten, ik wil wel hun extra kind worden hoor, schilder dat kasteel met alle liefde.

Prachtig kasteel wel.

5 likes

Hij is 59 volgens de tvgids! :o_o:

Omg en dan ook nog boos zijn dat de mensen “te laat” arriveren op hun eigen vakantie terwijl je zelf de kamer waar ze voor betalen nog niet afhebt.

11 likes

Misschien mag ik mijn proefschrift bij hen in het kasteel ‘afschrijven’.

1 like

Zier er mooi uit, die macaroniprut!

4 likes

Ik vond het weer een leuke aflevering, maar dacht wel, waar begin je aan op die leeftijd. Totdat ik zag dat hij pas 59 was, pff vond ze wel ouder overkomen

1 like

Inderdaad een positief stel, het kwam bij mij over dat ze nog niet achter de geraniums wilden gaan zitten en die man wilde graag klussen. Maar waarom dan een vervallen kasteel? Bouw gewoon een hutje in je achtertuin. Vond het sneu voor die vrouw dat ze ziek werd! Ze vonden het al vermoeiend om 2 gasten te verzorgen, en ze wilden 6 kamers en een mini camping opzetten?

4 likes

Die man vond ik zo lief en schattig. Hij was wel wat naïef, maar stond hierdoor denk ik wel vrolijk in het leven. Die vrouw vond ik wat negatiever, maar misschien ook wel omdat zij wat realistischer dacht. Al had ik het idee dat het van haar niet echt hoefde.

Heb zo gelachen om hun Engels en Frans.

Wie euh laik everything zoals het is!

Een leuke aflevering vandaag denk ik, keertje ver weg (Brazilië).

2 likes

Oh oh oh :sob:

1 like

Vreselijk he. Wat zul je dan spijt hebben van je beslissing, ik zou echt heel hard huilen.

Ja en je kan geen kant op!

Pfff ellende. Ik zou mijn verlies maar nemen, mijn biezen pakken en gewoon vertrekken, terug naar Nederland.

vreselijk, ze worden gewoon gepiepeld daar.

Inderdaad, iedereen werkt ze tegen, iedereen wil er een slaatje uit slaan en ze veel te veel laten betalen, zo kun je toch niet leven daar. Ik zou me zo eenzaam en een ongewenste buitenstaander voelen.

4 likes

ja dat mensen zulk misbruik van je maken, triest.

Ervaring rijker en behoorlijke illusie armer, zullen we maar zeggen.

1 like

Op de site staat dat ze de grond zonder huis gaan verkopen en dat ze de aannemer gaan aanklagen. Wel lastig, dan blijven ze er toch nog mee bezig en terugbetalen zal hij toch niet kunnen.
Sneue aflevering.

1 like