Ik vertrek

hij knalde ook nog net niet dat keukenkastje tegen dr hoofd

8 likes

Hebben ze zo lang de tijd gehad om op dat bestek etc te oefenen :joy:

3 likes

Haal die hond weg daar joh

6 likes

WHaha hij wil koken voor de gasten en er moet een transportbordje zijn

Keuken die half uit elkaar valt
Ikeabordjes
Xenos placemats
Stinkhond

8 likes

Jaa dst dacht ik ook maar aan de andere kant misschien vinden die mensen het wel goed, ik zou het ook leuk vinden haha

1 like

Ik vind honden ook leuk maar niet als ik aan het eten ben

4 likes

Ik HeB wEl De AuTo’s GeHOOrD :roll_eyes:

10 likes

Hahab ja ik dacht ook wat een zeikwijf

4 likes

En die twee vrouwen maar op die telefoon met flaphoesje :joy::joy::joy:

12 likes

Als ie maar een hut tup en een grasmaaier krijgt

3 likes

Gezeik over die hottup

1 like

wtf was dat voor grap, ik zou echt huilen

1 like

Ben bang dat ze wel wat gewend is

Ik heb nog nooit iemand zo leveloos horen zeggen dat hij zo blij is

1 like

Die jankende hond :joy: misschien hebben ze van ellende gezegd laat hem maar los

3 likes

Over dat scheiden toch? Ja rare grap. Vond hem sws irritant cynisch ofzo. Alsof hij toch spijt had of ook het horeca gedeelte met tegenzin deed

@Hihalarisch ja maar het klussen ging hem uiteindelijk nog best okay af. Behalve wat kleine dingen in de badkamer, die ene kabel en de vertraging. Viel nog mee

1 like

Die elektricien liep daar gewoon rond hoor, dus uiteindelijk heeft ie niet de elektra ‘gewoon zelf gedaan’.

Je kan veel vinden van dat boek, de 7 vinkjes, maar het gemak waarmee iemand die volgens eigen zeggen nog geen schroef in een muur kan draaien inschat dat hij het werk van een daarvoor opgeleide professional ‘zelf wel doet’ vind ik best storend. In dat boek wordt wat verder verkend hoe het kan dat sommige mensen zichzelf zo overschatten, vandaar die link.

Nee klopt elektra zou ik zelf ook echt niet aan beginnen! Maar voor iemand die “nog nooit” had geklust, viel het overige nog mee. Nogmaals wel enorm veel uitloop, of ze lieten niet alles zien.

Oh dat boek ken ik niet!

1 like

Ik vond hem geweldig
op het scheidingsgrapje na dan.

2 likes

Ik vind hem leuk :rofl: Gewoon een lekkere ras- pessimist, heerlijk

3 likes