Ik vertrek

Superleuk om te zien dat de pannekoekentoko nog steeds goed gaat. Ik vond dat zo’n vervreemdende aflevering toen haha

Edit haha deze match met die chef kok ook haha, die gaat een rolberoerte krijgen

3 likes

Ik snap wel dat het andere stel Frankrijk echt als een vakantie zag

Haha ja. Geen water, geen stroom :smiling_face_with_tear:

Ik las op de website van ikvertrek dat ze inmiddels de toko in Gambia verkocht hebben en nu in Spanje zitten.

1 like

Ik kijk nu toevallig maar vraag me af of dit een herhaling is?

1 like

De kartonnen muren en piepschuim dak zijn weer terug!

5 likes

Ik kijk nu de aflevering met twee b&bs in Frankrijk maar dat ene stel word ik echt gek van zeg. Ze luisteren niet in gesprekken en moeten constant dingen opmerken of laten weten hoe zij het doen. Ze horen zichzelf echt zo graag praten. :roll_eyes:
Vooral die man met die bolle buik lijkt me echt iemand waar ik na vijf minuten al geen zin meer in zou hebben.

1 like

Herhaling maar nog steeds leuke aflevering!

2 likes

https://www.ad.nl/show/avrotros-komt-met-speciale-ik-vertrek-xl-editie-vanaf-eind-augustus~a5347f8a/

XL editie

7 likes

‘Do you make friet?’

1 like

Och jeetje, ik kijk het terug, maar 20.000 voor de inventaris. Wat een geld zeg

1 like

Dit klinkt goed, ga het gelijk terugkijken

1 like

De eerst aflevering van Ik vertrek XL staat al op NPO plus!

1 like

Wie kijkt?

Tot nu toe een beetje saai :sweat_smile:

1 like

Ik was wel benieuwd wat er met die zoon en zijn relatie was gebeurt :sweat_smile:

4 likes

Er moet ook wel echt veel gebeuren in italië :open_mouth:

1 like

Ja wauw, ik vraag me af of daar überhaupt gebouwd gaat worden

1 like

Wat een pand in Italië, mijn hemel.

Ik moet wel even wennen aan twee verhaallijnen en zelfs drie stellen. Ik haalde best wat dingen door elkaar, hoe ingewikkeld kan het zijn :crazy_face:

En ik merk dat ik een soort van “wacht” wanneer Hans overlijdt. Hij struikelde en bleef best even liggen. M’n vriend en ik keken elkaar aan en dachten; oh nee is dit het moment?

6 likes