Heel vermakelijk hehe
Ben nu de 2 XL afleveringen aan het terugkijken. Maar jeeeeeetje.
Die Rinse en zn vrouw op Bonaire worden echt gescamd door Oscar en Vanessa denk ik. Die vriendschap is ook zo nep en raar? Zie geen klik.
En geen lening?!?!
En dan de vrienden in Italie… ze gaan geen contract doen want we doen alles op vertrouwen. Jeetje dat gaat nog een keer fout. Zelfs met mn vriend heb ik een (samenlevings)contract. Gewoon om gezeik te voorkomen. Is niet dat je minder van elkaar houdt als je een contract hebt hoor. Och… is toch niet te geloven. En zie alleen die jonge italiaanse man werken, de rest wandelt rond en ruimt een beetje op😅.
Ja dit.
En de hypotheek van die vrienden in italie staat alleen op de naam van een vrouw?! En haar man overlijdt volgens mij tijdens de serie (geen spoiler, stond bij de eerste aflevering vermeld). Ik hoop toch echt niet dat die vrouw nu met een schuld zit en weduwnaar is
Haha never forget dat ik op Bonaire in een B&B verbleef terwijl die nieuwe eigenaren kreeg. Nou niks deed het nog. De vorige eigenaresse had er juist zorg voor gedragen dat dat niet zou gebeuren, maar de nieuwe eigenaren hadden al dat advies in de wind geslagen. “In België sluiten ze het water, elektra, etc. niet af als een pand van eigenaar wisselt!!!” Ja no shit je zit niet meer in Leuven vriend. Echt domme en vooral arrogante mensen waren dat, echt een aanwinst voor het eiland .
Hé gatsie, vanaf volgende week is Hans er niet meer
Aankomende aflevering al bekeken en er gebeurt eindelijk wat meer.
Ik heb ‘m ook net bekeken, wat dramatisch allemaal! Echt een afschuwelijke manier om je man te verliezen lijkt me.
Kan je op NPO plus deze ook vooruit kijken?
Ik snap van beide families helemaal niets!
In italie: waaaarom wil je perse dit huis? Je hebt zoveel leuke huizen, die wel gewoon waterleidingen hebben en een dak. En waarom hebben ze het steeds over de gasten die gaan komen, terwijl ze het pand nog niet eens gekocht hebben?
En Bonaire: wat een doorzettingsvermogen hebben deze mensen. Maar ze missen wel wat mensenkennis, want ik ben bang dat ze met slome Oscar de oorlog niet gaan winnen…
Kijk nu pas en moest wel lachen om het romantische etentje met de hamburgers op de bank
Jeetje ik ben de laatste aflevering aan het kijken. Had helemaal niet het idee dat het al bijna afgelopen was ?? (1 week vooruit via npo-plus)
Dat bouwwerk op Bonaire ziet er toch ook niet uit ik ben heel benieuwd wat ze eigenlijk voor ogen hadden qua uitstraling…
Edit; wat een vreselijk goedgelovig stel ook. Oscar en Vanessa waren helemaal je-van-het totdat het toch niet zo was, een advocaat zegt een paar dingen en die is gelijk “zo goed, ik heb er weer helemaal vertrouwen in”. De enige met een beetje gezond verstand en een kritische blik lijkt die zoon te zijn.
Echt intens lullig zeg hoe Hans is overleden, t zal je maar gebeuren, struikelen over een stofzuigerdraad en vervolgens dood echt heftig
Jan heeft wel echt een glow-up gehad met zn langere haar en kortere baard!
Ik zat serieus al te wachten op het nieuws dat ze uit elkaar zouden gaan. Sneu voor die vriendin. Zo lang maar “wachten” op hem met de bedoeling dat ze uiteindelijk samen zijn daar. En dan “ineens” is hij er klaar mee, wil hij zich richten op de toekomst en hoort loefde en een relatie daar niet bij. Jaaaaja…
En zo verdrietig van Hans. En zn vrouw die daarna ook nog valt. Wat een positief mens is zij. “Ook dit komt wel weer goed. Denk ik”.
Ik erger me kapot aan die mensen op bonaire haha. Tuurlijk lullig dat je bedonderd wordt maar ze komen zelf ook vrij laat pas in actie wanneer het leed allang geschied is. En die zoon haha, wij zeiden al tegen elkaar toen ik haar hoorde praten en hem, hoelang gaat dit goed? Volgens mij was hij al langer klaar met haar.
En hansie wat sneu. Ik dacht eerlijk gezegd dat ie een hartaanval oid zou krijgen, hij leek soms zo ver weg met z’n blik. Die arme vrouw idd.
De volgende aflevering is dus al de laatste? Hmm had er meer van verwacht. De afleveringen vond ik ook vrij langdradig en saai eigenlijk. Dacht dat het leuke nog kwam maar niet dus
Goeie keus ook om in Bonaire een toekomst op te bouwen. Blijkt die zeecontainer straks zo slecht nog niet:
Joris en z’n moeder zien er ongeveer even oud uit
Nieuwe aflevering? Ik ken hem nog niet!
Mooi huis. Van de buitenkant dan
Ohhh ik wist niet dat er een nieuw seizoen begon
Zijn hun een stel of zussen? Heb dit gemist