Zo goor die katten overal. En hoezo noemt hij het in de update ‘onverwacht’ dat zowel de kat als hond een nestje hebben gehad, terwijl je je huisdieren dus blijkbaar niet steriliseert en de hele dag vrij rond laat lopen…
Wat moeten die gasten kotsen als ze achteraf hun katten lik ontbijt zien
Ik zit dit terug te kijken terwijl ik zit te eten en gvd die poepende naaktkatten in my face
Ja, nam net een hap van mijn broodje falafel toen die dunne stront in beeld kwam.
Ja leuk, zin in!
Oooo zin om die aflevering even terug te kijken. Haha zie die vent nog zo zitten daar op die stoel.
Komende zaterdag hebben we eerst om 21.30 ‘het roer om’ (Aldi-ik vertrek) en daarna om 22.30 ‘ik vertrek’ zelf
Vanavond helaas zo’n terugblik aflevering :’(
Ja jeetje wat ben je ook voor een egoïst dat je je vrouw en puberkinderen tegen hun zin in meeneemt naar het buitenland?!
na 14 jaar gewoon weer op dezelfde plek
edit:
wtf wat is dit voor constructie, tegen hun zin weer naar de camping?
Jezus wat een totale ellende
Snap ik het nou goed dat ze een contract hadden dat ze het weer moesten overnemen als degene die het overnam niet genoeg geld kon verdienen om het te betalen?
Waarom zou je zoiets tekenen? Raar verhaal zeg haha
Ja ik snap er ook de ballen van maar dit is wel legendarisch kut.
Denk echt gebrek aan zakelijk inzicht ofzo? Wat een ellende, ook hoe het achtergelaten is
dit is duidelijk een afschrik aflevering om nooit aan een camping te beginnen
Lijkt me ook de hel op aarde om een camping te runnen.
Dat is ook een voorwaarde om mee te mogen doen denk ik
Linda kijkt nog steeds niet echt happy hoor
Volgens mij is ze ook het type dat er chronisch chagerijnig uitziet. Zo keek ze ook in die tandartspraktijk.