Ik vertrek

Stel!

Ze willen een B&B in Frankrijk beginnen waar kunstenaars ook bij elkaar kunnen komen, zoals (ja, dit zei ze echt) rappers. Want er is natuurlijk een grote markt voor rappers die graag even in een vervallen pand in Frankrijk croissants willen eten, slim van ze!

4 likes

Haha dankje. Een heerlijke Frankrijk b&b klassieker dus.

2 likes

Ja de verkoopmakelaar is ook al verdwenen dus dit belooft echt een klassieker te worden

hahahah ā€˜ā€˜dit ruikt… anders’’

2 likes

WACHT ZE GAAN HIER METEEN SLAPEN???

:nauseated_face:

2 likes

In drie maanden tijd wil ik ook wel zoveel onrealistische dingen doen.

2 likes

Wat creepy die zolder. Maar fijn dat zij het juist inspirerend vinden haha.

3 likes

Er is heel veel werk te verzetten

Laten we bladeren harken

6 likes

Ik snap ook niet dat je buiten aan de gang gaat terwijl het binnen zo’n puinhoop is hoor

2 likes

Ik voelde echt zo’n crime story aan komen, vooral om dat het een half verlate dorp is

2 likes

Oh dat dak :tired_face::tired_face:

4 likes

maar hoe bedenk je dat dit 3 maanden werk is

2 likes

Dat onrealistische optimisme is toch een eis om mee te mogen doen met het programma? :crazy_face:

5 likes

haha ja dat klopt. maar ik verbaas me echt over de naĆÆviteit

WHaha zelfs de werklui willen zich niet aan dat dak wagen, dat zegt wel genoeg toch :sweat_smile:

Edit: dat waar ze zelf wonen ziet er wel nice uit hoor! Zou alleen daar nooit zoveel tijd en moeite in steken als je dak in zo’n slechte staat is…wat als dat niet te fixen is, heb je alles voor niets gedaan.

1 like

Ik had echt een caravan gehuurd en het dak als eerste prioriteit gemaakt.

Hebben ze nou een budget van 50.000 euro?

1 like

deadlines voor de kunst?

4 likes

Op de een of andere manier doen deze dames me super erg denken aan Natasja van B&B vol liefde? Don’t know why.

2 likes

Wel echt een leuk stel.

3 likes