Tot nu toe een beetje saai
Ik was wel benieuwd wat er met die zoon en zijn relatie was gebeurt
Er moet ook wel echt veel gebeuren in italië
Ja wauw, ik vraag me af of daar überhaupt gebouwd gaat worden
Wat een pand in Italië, mijn hemel.
Wacht even… die vrouw die naar Bonaire vertrekt, zegt: ik ben blond maar eigenlijk van binnen een donker typetje hihi??? En ze legt kaarten en spoort daarmee lekkages op in huis?
Ik moet wel even wennen aan twee verhaallijnen en zelfs drie stellen. Ik haalde best wat dingen door elkaar, hoe ingewikkeld kan het zijn
En ik merk dat ik een soort van “wacht” wanneer Hans overlijdt. Hij struikelde en bleef best even liggen. M’n vriend en ik keken elkaar aan en dachten; oh nee is dit het moment?
Heel vermakelijk hehe
Ben nu de 2 XL afleveringen aan het terugkijken. Maar jeeeeeetje.
Die Rinse en zn vrouw op Bonaire worden echt gescamd door Oscar en Vanessa denk ik. Die vriendschap is ook zo nep en raar? Zie geen klik.
En geen lening?!?!
En dan de vrienden in Italie… ze gaan geen contract doen want we doen alles op vertrouwen. Jeetje dat gaat nog een keer fout. Zelfs met mn vriend heb ik een (samenlevings)contract. Gewoon om gezeik te voorkomen. Is niet dat je minder van elkaar houdt als je een contract hebt hoor. Och… is toch niet te geloven. En zie alleen die jonge italiaanse man werken, de rest wandelt rond en ruimt een beetje op😅.
Ja dit.
En de hypotheek van die vrienden in italie staat alleen op de naam van een vrouw?! En haar man overlijdt volgens mij tijdens de serie (geen spoiler, stond bij de eerste aflevering vermeld). Ik hoop toch echt niet dat die vrouw nu met een schuld zit en weduwnaar is
Haha never forget dat ik op Bonaire in een B&B verbleef terwijl die nieuwe eigenaren kreeg. Nou niks deed het nog. De vorige eigenaresse had er juist zorg voor gedragen dat dat niet zou gebeuren, maar de nieuwe eigenaren hadden al dat advies in de wind geslagen. “In België sluiten ze het water, elektra, etc. niet af als een pand van eigenaar wisselt!!!” Ja no shit je zit niet meer in Leuven vriend. Echt domme en vooral arrogante mensen waren dat, echt een aanwinst voor het eiland .
Hé gatsie, vanaf volgende week is Hans er niet meer
Aankomende aflevering al bekeken en er gebeurt eindelijk wat meer.
Ik heb ‘m ook net bekeken, wat dramatisch allemaal! Echt een afschuwelijke manier om je man te verliezen lijkt me.
Kan je op NPO plus deze ook vooruit kijken?
Ik snap van beide families helemaal niets!
In italie: waaaarom wil je perse dit huis? Je hebt zoveel leuke huizen, die wel gewoon waterleidingen hebben en een dak. En waarom hebben ze het steeds over de gasten die gaan komen, terwijl ze het pand nog niet eens gekocht hebben?
En Bonaire: wat een doorzettingsvermogen hebben deze mensen. Maar ze missen wel wat mensenkennis, want ik ben bang dat ze met slome Oscar de oorlog niet gaan winnen…
Kijk nu pas en moest wel lachen om het romantische etentje met de hamburgers op de bank
Jeetje ik ben de laatste aflevering aan het kijken. Had helemaal niet het idee dat het al bijna afgelopen was ?? (1 week vooruit via npo-plus)
Dat bouwwerk op Bonaire ziet er toch ook niet uit ik ben heel benieuwd wat ze eigenlijk voor ogen hadden qua uitstraling…
Edit; wat een vreselijk goedgelovig stel ook. Oscar en Vanessa waren helemaal je-van-het totdat het toch niet zo was, een advocaat zegt een paar dingen en die is gelijk “zo goed, ik heb er weer helemaal vertrouwen in”. De enige met een beetje gezond verstand en een kritische blik lijkt die zoon te zijn.