Echt intens lullig zeg hoe Hans is overleden, t zal je maar gebeuren, struikelen over een stofzuigerdraad en vervolgens dood echt heftig
Jan heeft wel echt een glow-up gehad met zn langere haar en kortere baard!
Ik zat serieus al te wachten op het nieuws dat ze uit elkaar zouden gaan. Sneu voor die vriendin. Zo lang maar âwachtenâ op hem met de bedoeling dat ze uiteindelijk samen zijn daar. En dan âineensâ is hij er klaar mee, wil hij zich richten op de toekomst en hoort loefde en een relatie daar niet bij. JaaaajaâŠ
En zo verdrietig van Hans. En zn vrouw die daarna ook nog valt. Wat een positief mens is zij. âOok dit komt wel weer goed. Denk ikâ.
Ik erger me kapot aan die mensen op bonaire haha. Tuurlijk lullig dat je bedonderd wordt maar ze komen zelf ook vrij laat pas in actie wanneer het leed allang geschied is. En die zoon haha, wij zeiden al tegen elkaar toen ik haar hoorde praten en hem, hoelang gaat dit goed? Volgens mij was hij al langer klaar met haar.
En hansie wat sneu. Ik dacht eerlijk gezegd dat ie een hartaanval oid zou krijgen, hij leek soms zo ver weg met zân blik. Die arme vrouw idd.
De volgende aflevering is dus al de laatste? Hmm had er meer van verwacht. De afleveringen vond ik ook vrij langdradig en saai eigenlijk. Dacht dat het leuke nog kwam maar niet dus
Goeie keus ook om in Bonaire een toekomst op te bouwen. Blijkt die zeecontainer straks zo slecht nog niet:
Ik zit Het roer om te kijken. Een lening van 1,6 miljoen voor een hotel in Oostenrijk. Totale investering bijna 2 miljoen. Maar gelukkig heeft hij horeca ervaring want hij is afwasser geweest! Ik ben benieuwd.
Joris en zân moeder zien er ongeveer even oud uit
Nieuwe aflevering? Ik ken hem nog niet!
Mooi huis. Van de buitenkant dan
Ohhh ik wist niet dat er een nieuw seizoen begon
Zijn hun een stel of zussen? Heb dit gemist
Stel!
Ze willen een B&B in Frankrijk beginnen waar kunstenaars ook bij elkaar kunnen komen, zoals (ja, dit zei ze echt) rappers. Want er is natuurlijk een grote markt voor rappers die graag even in een vervallen pand in Frankrijk croissants willen eten, slim van ze!
Gigantische zwarte plek op de muur bij die intro. âOh zou dat schimmel zijn??â
Haha dankje. Een heerlijke Frankrijk b&b klassieker dus.
Ja de verkoopmakelaar is ook al verdwenen dus dit belooft echt een klassieker te worden
hahahah ââdit ruikt⊠andersââ
WACHT ZE GAAN HIER METEEN SLAPEN???
In drie maanden tijd wil ik ook wel zoveel onrealistische dingen doen.
Wat creepy die zolder. Maar fijn dat zij het juist inspirerend vinden haha.
Er is heel veel werk te verzetten
Laten we bladeren harken
Ik snap ook niet dat je buiten aan de gang gaat terwijl het binnen zoân puinhoop is hoor
Ik voelde echt zoân crime story aan komen, vooral om dat het een half verlate dorp is
Oh dat dak