Ik vertrek

Je moet wel heel extravert zijn om bij iemand op de koffie uitgenodigd te worden na een ontmoeting op de vuilnisbelt

2 likes

Wel jaloers, ik heb nog steeds geen vrienden in mijn woonplaats kunnen maken :joy:

2 likes

Jezus al die familiefoto’s en daartussen ook even eentje van prinses Diana.

3 likes

Walter is wel een beetje vermoeiend

1 like

Topcombi die glittercolbertjes met korte spijkerbroek eronder

3 likes

Alsof de Toppers gaan optreden, die jassen.

2 likes

Ach dit doen ze dan wel leuk voor de gasten

3 likes

Sushi nog in het plastic is dan wel weer jammer :joy:

1 like

Wel echt een feelgood aflevering vergeleken met de vorige zeg haha. Echt positivo’s volgens mij.

2 likes

Wij hebben de afl van vorige week en vandaag achter elkaar gekeken. Hahaha wát een verschil. Qua types, energie, verblijf en verbouwing. 100% dat ik liever bij Walter en Marcel zou verblijven. Wat een leuk stel. Die doen echt alles voor hun gasten. Itt die 2 van vorige week die letterlijk gaan staan ruziemaken terwijl de gasten 1 meter verderop zitten :joy::joy: Milco vond ik wel leuk nog, met zn schepnetje :laughing:

1 like

Ze verplaatsen dit programma echt zo vaak! Misschien ook wel omdat er altijd veel mensen wel naar kijken.

2 likes

Door jouw tip ga ik wel zo vooruit kijken via npo plus dus thanks!

2 likes

Ohhhh ik wilde eigenlijk naar bed gaan, maar hier maak ik tijd voor

2 likes

Ohh goed dat je het zegt, ik had niet gezien dat het vanavond kwam!

Ik heb zo veel vragen

1 like

Je weet toch dat in zulke landen het allemaal wat rustiger loopt en het niet zo precies is met de tijd.

2 likes

“wat kun je verwachten van een vrouw en eh kapster” :sob: :sob:

1 like

En zij doet juist echt goed mee trouwens qua werkzaamheden!

O wat afschuwelijk ook die muur. Het is niet alleen een pokkewerk maar het ziet er ook niet uit

2 likes

De Scheetjes!

1 like