Wat een leuke aardige mannen! Zit nu te kijken, hoop dat het lukt met de jacuzzi de weg op.
De piemels overschaduwden een beetje dat dit misschien wel de meest vlekkeloze aankoop en verbouwing in de volledige geschiedenis van Ik Vertrek was! De aannemer deed gewoon zān werk, alles van een leien dakje. Qua leedvermaak wel minder.
en dat in Spanje nog wel
En ze kregen gewoon binnen een paar maand een vergunning!!! (voor een nudistenresort nog wel) zonder enig gezeik. Dat is best wel een prestatie!
Ohja die vergunning ook nog! Terwijl er geloof ik best wat b&bās etc in de directe omgeving zaten.
Ik heb hem net gekeken en ik vond dit echt een leuk stel! Het leek eerst alsof alles mis zou gaan maar ze hebben het toch gewoon gedaan en het ziet er inderdaad super leuk uit.
Het lijkt me ook super leuk om daar te verblijven!
Hoewel ik het idd een leuk stel vond, kon ik me niet over de hoeveelheid piemels heen zetten. Teveel in beeld en vanuit teveel verschillende hoeken
En ik kan ook echt niet begrijpen dat je dan een feestje geeft waar iedereen zān kleren aan heeft en dat je zelf dan zo sterk de behoefte voelt om naakt te zijn. Dan knuffel je een random vriend/vriendin en sta je zo met de piemel tegen iemand zān kleren aan te vegen. Vroeg me ook echt af hoe die vrouwen dat doen als ze op die stoffen banken en stoelen gaan zitten brrrrrrrrrr.
Je kan nu weer die van as zaterdag 14 januari vooruit kijken
Ja maar lastig te volgen wel zonder ondertiteling
Zonder plan
Ik zit klaar voor drama. Het klinkt al goed. Onvoorbereid op pad
Ah alle ingrediƫnten voor succes: totaal onvoorbereid en zonder idee
Mensen zonder plan. Zou ik niet doen, maar ben benieuwd
Weten ze zeker dat ze niet gewoon met vakantie willen?
Mijn god dus nu met het afscheidsfeest zitten ze eigenlijk al niet op 1 lijn qua wel of niet plannen van tevoren⦠Klinkt alsof ze vooral zonder plan vertrekken omdat hij daar geen zin in heeft (misschien ook niet goed in is?) en dat zij daar maar in mee gaat.
Vrienden en familie hebben ook veel vertrouwen in dit āplanā
Heerlijk dit.
Ze hebben ook nog niks, ben heel benieuwd haha
Wel chill als je zo kan leven, met zoān instelling. Ik zou het echt niet kunnen haha
Wat een chaos. ā¬40.000 budget. Heujj
Zoveel zooi