Ik vertrek

Ach dit doen ze dan wel leuk voor de gasten

3 likes

Sushi nog in het plastic is dan wel weer jammer :joy:

1 like

Wel echt een feelgood aflevering vergeleken met de vorige zeg haha. Echt positivo’s volgens mij.

2 likes

Wij hebben de afl van vorige week en vandaag achter elkaar gekeken. Hahaha wƔt een verschil. Qua types, energie, verblijf en verbouwing. 100% dat ik liever bij Walter en Marcel zou verblijven. Wat een leuk stel. Die doen echt alles voor hun gasten. Itt die 2 van vorige week die letterlijk gaan staan ruziemaken terwijl de gasten 1 meter verderop zitten :joy::joy: Milco vond ik wel leuk nog, met zn schepnetje :laughing:

1 like

Ze verplaatsen dit programma echt zo vaak! Misschien ook wel omdat er altijd veel mensen wel naar kijken.

2 likes

Door jouw tip ga ik wel zo vooruit kijken via npo plus dus thanks!

2 likes

Ohhhh ik wilde eigenlijk naar bed gaan, maar hier maak ik tijd voor

1 like

Ohh goed dat je het zegt, ik had niet gezien dat het vanavond kwam!

Ik heb zo veel vragen

1 like

Je weet toch dat in zulke landen het allemaal wat rustiger loopt en het niet zo precies is met de tijd.

2 likes

ā€œwat kun je verwachten van een vrouw en eh kapsterā€ :sob: :sob:

1 like

En zij doet juist echt goed mee trouwens qua werkzaamheden!

O wat afschuwelijk ook die muur. Het is niet alleen een pokkewerk maar het ziet er ook niet uit

2 likes

De Scheetjes!

1 like

Het hele vorige seizoen was toch uitgesmeerd over meerdere afleveringen? Met die twee stellen waarvan 1 man overleed…
Ben persoonlijk niet zo’n fan van meerdere weken dezelfde mensen, wil gewoon nu weten hoe het afloopt!!

4 likes

Irritant dat we nu eerst tien minuten ofzo gaan terugblikken.

1 like

Wat is dit voor herhaling, dit weet ik toch al
pfff

1 like

Gelukkig nog niets gemist

Hahaha ja ik dacht vorige keer ook van heh heb ik nou de verkeerde aflevering aangeklikt?! Maar het komt!!

Ik ga weer lkkr vooruit kijken

Wat isssss dit, tikken serieus de tien minuten al aan

2 likes