Ik vertrek

Wow nog 20.000 over, dat hebben ze knap gedaan! Toen de aflevering begon dacht ik echt van oh nee waar gaat dit heen, maar wat zijn ze chill over alles en het verloopt allemaal zo soepel, zelfs als ze wat tegenslag hebben. Plus een stel dat gelukkig met echt jonge kinderen dit doet i.p.v. met tieners die er eigenlijk niet op zitten te wachten.

6 likes

Gewoon lekker relaxt en niet te moeilijk, dat zegt ie wel zo makkelijk maar dat is voor de meeste mensen wel te moeilijk

1 like

Super mooi geworden! Hebben ze echt knap gedaan

2 likes

HĂ© eerst was de hond bruin en nu zwart. Zal wel een andere zijn dan toch maar hij lijkt er verder zo op :joy:

2 likes

Zit bij sommige denk ik toch gewoon in hun dna

Het feit dat hij zelf heel veel kan, écht kan, en ze niet afhankelijk zijn van een shabby aannemer maakt denk ik ook wel uit hoe relaxed het hele proces voor hen is.

1 like

https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/ik-vertrek-kijkers-snappen-er-niks-van-ben-ik-nou-gek?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Haha dit dacht ik ook. Helaas nog geen antwoord zo te lezen :grimacing:

Ik zag een bericht op hun Facebook dat ze 2 dagen met elkaar schelen, dus ze hebben inderdaad een andere verjaardag

1 like

Kan er zoveel tijd tussenzitten dan??

Ze waren prematuur, dus kan best zijn dat ze deel twee van de tweeling zo lang mogelijk binnen moest zien te houden, maar wat niet echt gelukt is.

Maar t was wel grappig dat ze 684 zeiden; de tweeling, de tweeling, en er vervolgens maar een kind voor de kaarsje zat

3 likes

Ze is chronisch ziek en mag ook niets doen. Ze probeerde ergens mee te helpen (stofzuigen) maar dat mocht niet van haar man. En niet sociaal bent? Ze gaf zelf aan ivm haar autisme niet met stress situaties om te kunnen gaan

3 likes

Dan had ik ff gemist waar dat stofzuigen precies betrekking op had!

1 like

“Alles is helemaal naar de jalapenos” hahahah

2 likes

Echt he. Genant en haast kinderlijk hoe ze daar die bbq aan het verzorgen waren. Dan kom je daar als gast en mag je naar t gegil van haar luisteren. Als je nota bene weet dat je a. sociale situaties waarbinnen bepaalde ‘gedragsregels’ gelden (gastvrouw tov gast) niet aankunt en b. eigenlijk liever niet werkt en ook niet kan werken EN je wil of kunt hier niks aan veranderen -dan vind ik een krot in frankrijk kopen en een B&B runnen een erg vreemde keuze.

1 like

Zit dat mens nou echt een hond accupunctuur te geven?

Edit: zit ze nou wiggelroede te spelen met een melkschuimer?

4 likes

Veelbelovende klus-skills

1 like

Ja want die vertelt je hoeveel druppels medicatie je nodig bent??

3 likes

Wat the - doet zij?
Nemen mensen dit serieus?

Geef mij maar een liter wodka. Dankuwel

1 like