Waar hadden ze die ook moeten ontvangen? In hun tentje?
Wat een ellende en wat veel werk
Net begonnen dus met Spaans
Denk dat ze in 2025 nog niet klaar zijn
Manuel heeft een beetje het licht gezien.
Lijkt een garagedeur
Echt sneu dit
Oh wauw toch eindelijk de eerste gasten
vooruitkijken hoe is het nu met aflevering
Omg dat pannekoeken restaurant in Gambia ik was ze bijna vergeten!! âwie nied miel eh meelâ
Ik heb er geen woorden voor waar halen deze mensen het geld en doorzettingsvermogen vandaan??
Die anderen herinnerde ik me niet maar omg die katjes aan het begin
Wat erg die aardbeving wel mooi geworden daarna
Ik dacht dat we bij die in gambia al eerder een tetugblik aflevering hadden gehad
Gaan ze nu dezelfde fout maken maar dan in Spanje
Lekker nu in Nederland blijven
Ahw sneu zeg
Ja klopt
Ahh wat zielig deze aflevering. Echt super veel onverstandige keuzes gemaakt, maar wel echt sneu
Spoiler uitkomst
Wel heel sneu dat die manager ze er uiteindelijk weer uit gegooid heeft. Kreeg heel erg het gevoel dat hij doorhad hoe zoân succes het was, er mee te verdienen viel en hij het nu wel weer zelf kon⊠Makkelijk hulp bij de verbouwing, opstart en promotie door die jongens en er dan met de eer vandoor gaan. Not fair
Uitkomst
Kloot, ik had vanaf het begin ook al geen goed voorgevoel. Maar dan meer over het hele project zelf. Dat liep uiteindelijk dus wel goed. Kan me voorstellen dat zij ook echt heeel boos geweest zijn op die man. Gelukkig wel weet ander werk gevonden allemaal. Dat die man maar lekker in de mag zakken met zn toko
We hoeven toch geen spoilers te doen voor dingen die op tv zijn uitgezonden? Snap t nog voor dingen die je online vooruit kijkt, maar anders kan je alles in een spoiler zetten straks
Was het zo geslaagd? Een aantal mensen stonden gelijk op na het show-gedeelte op de openingsavond, dus bleven niet voor het âfeest deelâ wat vlg mij juist de winst moet genereren iedere avond.
Ik kan me ergens voorstellen dat zo een gesjeesde zakenman er nou niet super veel vertrouwen meer in had, na alle privé gedoe van de mannen. Schoonmaken en voorbereiden ging zo rommelig. Toen werd Bart als contactpersoon gekozen, nou leek me niet echt een baken van rust en hard werken (wel erg haantje de voorste tov die andere 2). Hij liet ze nooit ah woord viel me op.
Als je als reclame/social media denkt: ik maak een bakje kruidenboter en maak er een foto van, dat moet mensen vast trekken?
Plus wat was de deal precies? Die ondernemer had er 2 ton in gestoken en pas na terugbetaling zou de zaak voor de heren zelf zijn. Maar ging dat om winst/omzet? Want vlg mij hadden ze zelf geen spaargeld dus kunnen ze pas beginnen met terugbetalen als er genoeg overbleef voor hun levensonderhoud. Klonk echt als een 10 jaren plan (zo niet langer).
Ik had na het kijken niet echt iets van wow dit wordt een grandioos succes, jullie wel?