Lekker nu in Nederland blijven
Ahw sneu zeg
Ja klopt
En dan de boel sluiten. I dunno, ik zou toch echt proberen nog wat geld te verdienen. Kosten heb je sowieso. En hun conclusie is dat zij niks verkeerd hebben gedaan maar de mensen die niet binnen wilden komen??
Ahh wat zielig deze aflevering. Echt super veel onverstandige keuzes gemaakt, maar wel echt sneu
Dat contract snap ik nog wel enigszins. Dat is hier ook de norm. Ik heb ook een contract van 5 jaar. Met de gedachte dat als het niet zou lukken, ik er wel onderuit kom als er een andere huurder wordt gevonden. Maar dan maar helemaal niks meer doen en de boel op slot gooien⊠En dat je daar niet wilt komen omdat je dan emotioneel wordt. Weet je waar ik emotioneel van zou worden? Een lege bankrekening.
Spoiler uitkomst
Wel heel sneu dat die manager ze er uiteindelijk weer uit gegooid heeft. Kreeg heel erg het gevoel dat hij doorhad hoe zoân succes het was, er mee te verdienen viel en hij het nu wel weer zelf kon⊠Makkelijk hulp bij de verbouwing, opstart en promotie door die jongens en er dan met de eer vandoor gaan. Not fair
Uitkomst
Kloot, ik had vanaf het begin ook al geen goed voorgevoel. Maar dan meer over het hele project zelf. Dat liep uiteindelijk dus wel goed. Kan me voorstellen dat zij ook echt heeel boos geweest zijn op die man. Gelukkig wel weet ander werk gevonden allemaal. Dat die man maar lekker in de mag zakken met zn toko
We hoeven toch geen spoilers te doen voor dingen die op tv zijn uitgezonden? Snap t nog voor dingen die je online vooruit kijkt, maar anders kan je alles in een spoiler zetten straks
Was het zo geslaagd? Een aantal mensen stonden gelijk op na het show-gedeelte op de openingsavond, dus bleven niet voor het âfeest deelâ wat vlg mij juist de winst moet genereren iedere avond.
Ik kan me ergens voorstellen dat zo een gesjeesde zakenman er nou niet super veel vertrouwen meer in had, na alle privé gedoe van de mannen. Schoonmaken en voorbereiden ging zo rommelig. Toen werd Bart als contactpersoon gekozen, nou leek me niet echt een baken van rust en hard werken (wel erg haantje de voorste tov die andere 2). Hij liet ze nooit ah woord viel me op.
Als je als reclame/social media denkt: ik maak een bakje kruidenboter en maak er een foto van, dat moet mensen vast trekken?
Plus wat was de deal precies? Die ondernemer had er 2 ton in gestoken en pas na terugbetaling zou de zaak voor de heren zelf zijn. Maar ging dat om winst/omzet? Want vlg mij hadden ze zelf geen spaargeld dus kunnen ze pas beginnen met terugbetalen als er genoeg overbleef voor hun levensonderhoud. Klonk echt als een 10 jaren plan (zo niet langer).
Ik had na het kijken niet echt iets van wow dit wordt een grandioos succes, jullie wel?
Het is een âhoe is het met afleveringâ
Zoveel verhuizingen al
Deze mensen beginnen waarschijnlijk ook elke maand met een nieuwe hobby om er na een paar maanden weer mee te stoppen
Kijkt iemand nu? Het is echt om te janken Zoân medelijden met die kinderen.
Ja joh, ineens alles achter moeten laten. En dan de staat van dat chateau
Zo ongemakkelijk ook dat zij zo zit te hinten dat die man haar al zou moeten âkennenâ. Maar hij heeft echt geen idee
Hahaha omg nog meer mensen die Het Roer Om gekeken hebben vanavond?
WĂĄt een man. Zo onverantwoord en onveilig hoe hij steeds aan het klussen was. Dat die man niet zn nek gebroken heeft of vingers kwijtgeraakt met zagen⊠Het is een wonder. Dat dak zag er ook echt niet uit. Ja, scheelt je misschien âŹ70.000 maar echt lelijk! Snap wel dat de buren geklaagd hebben over de veiligheid. Zoals die stenen ook in hun tuin vielen. Ohohoh
Yes, ik zit er ook weer klaar voor!