Ik vertrek

Ja ik snap dat je een goed moment uit moet kiezen, maar je kan het maar beter zo snel mogelijk laten weten aan hem zodat hij aan het idee kan wennen denk ik.

Oh nee die kip :sob:

leuk hoe snel die kinderen de taal spreken!

Ik vind wel vaak het argument ā€œIn Nederland hebben we zo’n hectisch levenā€ om te emigreren in dit programma zo stom. Misschien had je in Nederland gewoon je grenzen moeten aangeven.

2 likes

Jeetje dit verhaal van deze mensen. Wat een pech heeft die man.

3 likes

Ja echt zo triest… Ik vind ze wel veerkrachtig in hoe ze ermee omgaan!

2 likes

Leken me echt lieve mensen. Wat een tegenslag. Maar wel een tof moment toen ze hun allereerste gasten hadden.

4 likes

Ik vind het nu al een vervelende man. Zij hebben 1,5 jaar een wolf. Dat kan toch niet goed gaan met al die honden, kippen en konijnen?

Kan de titel niet aangepast worden naar ik vertrek/het roer om?

Oiiii zeg me dat ik niet de enige ben die zich irriteert aan deze chick

4 likes

Ongemakkelijk dit met de buren

Nee je bent niet de enige.

Lekker ook voor de gasten dat dat kind ā€˜s nachts ligt te krijsen.

1 like

ik heb de hele aflevering al gezien en mijn ogen deden aan het einde pijn van het rollen.

Ik heb net de aflevering van die twee in Tsjechiƫ gezien en mijn hart brak een beetje.

1 like

Oh man, zij is echt verschrikkelijk.

Ik had de aflevering wel aanstaan, maar zat ondertussen op m’n laptop nog wat te werken en heb er precies niks van meegekregen. Ik dacht wel de hele tijd dat ik via de babyfoon mijn kind hoorde, maar nu ik hier teruglees besef ik me pas dat het het kindje van de ikvertrekkers was :sweat_smile:

Ze hebben pas een jaar een relatie? Goed plan

3 likes

Ja intens wel, je emigratie als eerste keer samenwonen ook

1 like

Waarom zou je dit filmen

Ik heb het gemist, maar waarom heeft deze man geen contact met z’n familie? Jehova’s getuigen?

Ja

4 likes

Irritant he! Ik zat ook al helemaal klaar om te haten op ze maar uiteindelijk waren ze best leuk (met een hele rare schoonfamilie)

3 likes