Het lijkt me wel een beperkt budget voor de verbouwing die ze in gedachten hebben. Volgens mij zijn ze zelf niet heel handig
Bijna gelukt dat leeg opleveren
Hahahaha
Maar zou je hem verlaten als hij een B&b zou willen beginnen??
Zat er heel veel grond bij het huis? Of is Oostenrijk gewoon heel duur? Wat een bizar bedrag!
Wanneer werd dit genoemd ? Ik hoorde alleen aan het begin over een bouwbudget van 90K.
Ik zit nu te kijken en hoorde ook ruim 900.000
In datzelfde stukje zeggen ze dat. Aangekocht voor bedrag X met bouwbudget Y
Ik heb altijd de ondertiteling aan, en hier werd ook 945k benoemd, was blijkbaar gewoon een prijzig pandje.
Net de laatste aflevering gezien, met Nelleke en Jƶrn.
Wel een plot twist! Mijn vriend en ik vonden al dat ze wat liefdeloos met elkaar omgingen. Maar blijft toch wel heel verdrietig.
afl Jƶrn en Nelleke
Maar het was ook vooral hƔƔr droom. Volgens mij zei de voiceover tijdens het verhuizen iets van: met frisse tegenzin gaat Jƶrn laat hij het achter, ofzo. En hij moest elke keer maar klussen (waar hij geen ervaring mee had), terwijl zij aan het werk was. In het begin konden ze ook niet eens normaal naar de bouwmarkt omdat de auto nog niet volledig over was qua papierwerk oid. Dan zit je letterlijk opgesloten daar
Deze man heet Eimert en wij moeten allemaal maar doen alsof dat normaal is
Ik vond de montage ook echt waan, hoor je hem zeggen hoe gezellig & mooi het daar is of iets en zie je een shot met dorre hoogbouw en verder niks. Oh en dat ze van airco naar airco moesten want bloody hot & ze konden eigenlijk niet naar buitenš
Ik heb het nu ook gekeken en in mān āik vertrek-kijk-carriĆØreā heb ik echt niet vaak iemand gezien die met zoveel tegenzin ging emigreren als Jorn
Ik ben het aan het terugkijken, wat een walgelijke types.
Ik kijk nu voor de tweede week op rij Het Roer Om en dat is vergelijkbaar met Ik Vertrek maar dan dramatischer. Er gaat zoveel mis (heerlijk)
Ja deze was echt genieten. Een tweeluik
Ik zie net op npo start een nieuwe ik vertrek. āIk vertrek voor de liefdeā.
Lijkt zelfde fitmat als grenzeloos verliefd van net5 vroeger. Ben benieuwd!
Ik ben net gelijk naar die aflevering van Lindsey gegaan omdat ik wat kleine stukjes online had gezien, spiriwiri stel dat gaat trouwen op Burning Man. Lekkere irritainment.
Als je een shitdag hebt gehad raad ik aan om de aflevering met Ezra en Rayvon te kijken
Ik heb net de eerste aflvering gekeken in Kenia en ik heb veel bewondering voor het stel en hun positieve insteek. Maar die ouders hebben het er wel heel moeilijk mee zeg, zo sneu. Ook niet een land waar je even makkelijk naartoe gaar want die tickets zijn zo duur